Blond/wit beenhaar klopt idd nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als vrouw vind ik ook dat alles kaal hoort. Maar op een man vind ik het wel lekker, tenzij op de rug natuurlijk. En blond/wit beenhaar.
Blond wit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als vrouw vind ik ook dat alles kaal hoort. Maar op een man vind ik het wel lekker, tenzij op de rug natuurlijk. En blond/wit beenhaar.
Ik val sowieso niet op blond of rood, dus dat scheelt al wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blond/wit beenhaar klopt idd niet. Rood beenhaar ook niet, trouwens
.
Heeft Glee borsthaar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van glee, ik ga trouwen met glee, ik ben verliefd op glee.
Een lijn broeder, een lijn.quote:
ze hebben veel betere en leuke nummersquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor het nu voor het eerst. Had erger verwacht.
Ik zag het een keer bij iemand. Die had echt enorm veel, heel licht blond haar. Gast van begin 20 denk ik.quote:
Ik chatte ooit eens met iemand en die was het meest trots op zijn rode schaamhaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blond/wit beenhaar klopt idd niet. Rood beenhaar ook niet, trouwens
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef ValHallen het volgende:
Haten op Glee. Depressieve autisten die alleen metal luisteren
/Ritmo modus
Als je nou ook nog een accent aigu doet, ben ik helemaal blij.quote:
Onorthodox.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens heeft er eentje wel borsthaar, ik zou hem raken.
Nu kan ik ook meepraten op werk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben veel betere en leuke nummers
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik chatte ooit eens met iemand en die was het meest trots op zijn rode schaamhaar!
Matige WT kopie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je nou ook nog een accent aigu doet, ben ik helemaal blij.
Eén lijn broeder, één lijn.
Anders insinueer je dat we op een niet gedefinieerde lijn zitten, maar we zitten wel op een gedefinieerde lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |