Jij bent echt 1 van de 10000 ofzo die het staatquote:
Ja, eens luisteren wat hier gedraaid wordt.quote:
quote:
Mja, ik ben niet een type dat van veel haar houdt. Behalve op het hoofdquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat niet, maar borsthaar is wel geil.
Ik heb Erik zijn borsthaar aangeraakt. Wie wil me aanraken?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent echt 1 van de 10000 ofzo die het staat.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Glee____________________________________________________
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat niet, maar borsthaar is wel geil.
Ik heb Erik zijn borsthaar aangeraakt. Wie wil me aanraken?
Ja maar ja maar ja maar, dit is andersquote:
Saved by 7.gifquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet maar eens V-halzen gaan dragen.
Als vrouw vind ik ook dat alles kaal hoort. Maar op een man vind ik het wel lekker, tenzij op de rug natuurlijk. En blond/wit beenhaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet een type dat van veel haar houdt. Behalve op het hoofd. Ik ben zelf ook altijd zo kaal mogelijk (op hoofd na)
.
Hier draait men alleen maar kwaliteit, en als het bagger is, dan zelfs nog kwaliteitsbagger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, eens luisteren wat hier gedraaid wordt.
Heloef loopt constant te patsen. (garpje)
[..]
ValHalzenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet maar eens V-halzen gaan dragen.
Daarom, zou ik heb dus ook alleen als tablet kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
Chromebooks zijn goedkoop maar je kan er ook alleen maar mee internetten. Voor de rest issie te slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |