Ruim het dan op!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
AU! Stom speldje, is al de 3de keer dat ik er op ga staan. Is een soort vrouwelijke versie van het stomme lego blokje waar ik vroeger altijd op stond.
We kunnen een keer gaan als hij is Utrecht is? Misschien willen er wel meer meequote:
Haal het weg danquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
AU! Stom speldje, is al de 3de keer dat ik er op ga staan. Is een soort vrouwelijke versie van het stomme lego blokje waar ik vroeger altijd op stond.
Dan moet je nu wakker gekust worden door een knappe prinsquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet je nu wakker gekust worden door een knappe prins.
Je wil ook wakker gekust worden door een mooie prins?quote:
Ik kleed me 20 januari wel sletterigquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen een keer gaan als hij is Utrecht is? Misschien willen er wel meer mee
Radio 49 foute feest meet
Ik ben de knappe prins, want knap ben ik sowieso wel, ja tog ja tog.quote:
we kunnen sowieso 20-01 sletterig gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kleed me 20 januari wel sletterig
Mirne, gaan wij in de kerstvakantie nog een keer foto's maken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb straks weer fotografie les, waarbij ze mijn huiswerk af gaan kraken. yay.
Dus je bent wel homo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de knappe prins, want knap ben ik sowieso wel, ja tog ja tog.
No go.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo graag eens mijn panterlegging aan.
Jij kleedt je toch altijd sletterig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kleed me 20 januari wel sletterig
Yeaaaa! Buiten en binnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mirne, gaan wij in de kerstvakantie nog een keer foto's maken?
Die katten ruiken dat zo hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik wat brokjes in de kamer verstoppen. De katten vermaken.
Gerrie had een panterlegging aan toen ik haar ontmoette.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
Hell no.quote:
Okeeeeeeequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yeaaaa! Buiten en binnen.Nu ik weet hoe mijn camera werkt.
Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik vakantie heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OkeeeeeeeErgens in de week na oud en nieuw een idee?
Waarom doe je het niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat is ook het doelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |