Alleen de naam "WEB socialites" (klinkt als een SOA) vind ik al afschuwelijk. En mijn suggestie om er dan WEBS van te maken met een soort wespen-kleuren/huisstijl word afgekeurd met het argument "Jamaar we hebben dit al".quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je iets lelijk vind moet je gewoon de mening vragen van andere. Doe ik ook altijd.
Ja, soms is het een opluchting, soms is het gewoon zonde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk met alle liedjes. Geen van de nummers werd helemaal uitgedraaid.
Wat een tamme kut naam inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen de naam "WEB socialites" (klinkt als een SOA) vind ik al afschuwelijk. En mijn suggestie om er dan WEBS van te maken met een soort wespen-kleuren/huisstijl word afgekeurd met het argument "Jamaar we hebben dit al".
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon van het jonge, spontane en moderne. Dit soort dingen geven me oog-aids.
Dat is een ontwerp dat mijn zusje in haar tweede jaar middelbare school bedenkt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen de naam "WEB socialites" (klinkt als een SOA) vind ik al afschuwelijk. En mijn suggestie om er dan WEBS van te maken met een soort wespen-kleuren/huisstijl word afgekeurd met het argument "Jamaar we hebben dit al".
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon van het jonge, spontane en moderne. Dit soort dingen geven me oog-aids.
Sommige lopen er best normaal bij. Een panterlegging heb ik al, combineren met wat Vans, een gek lang topje en een roze pruik en zo'n nerdy bril en ik ben binnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
Myr hier kan je inspiratie opdoen
http://nl-nl.facebook.com(...).349899122654&type=1
ja komt een beetje kut uit zo in decemberquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige lopen er best normaal bij. Een panterlegging heb ik al, combineren met wat Vans, een gek lang topje en een roze pruik en zo'n nerdy bril en ik ben binnen.Vind ik beter dan een echt pakje. Maar waarschijnlijk een volgende keer, want ik heb nu al mijn geld nodig voor kerstcadeau's,
Ja, daarom erger ik me er zo aan. Ik denk dat ik mijn eigen concept/project ga maken langs het groepsproject. Doe ik voor de groep alleen maar wat ik verplicht ben te doen. Zoek ik voor mezelf wel wat uitdagingen in mijn eigen designs etc. De studiepunten heb ik toch al, dus daar hoef ik het toch niet voor te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een ontwerp dat mijn zusje in haar tweede jaar middelbare school bedenkt.
Lijkt me een goed plan. Met dergelijk ontwerp kan je gewoon niet aankomen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom erger ik me er zo aan. Ik denk dat ik mijn eigen concept/project ga maken langs het groepsproject. Doe ik voor de groep alleen maar wat ik verplicht ben te doen. Zoek ik voor mezelf wel wat uitdagingen in mijn eigen designs etc. De studiepunten heb ik toch al, dus daar hoef ik het toch niet voor te doen.
Ik wil ooookquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige lopen er best normaal bij. Een panterlegging heb ik al, combineren met wat Vans, een gek lang topje en een roze pruik en zo'n nerdy bril en ik ben binnen.Vind ik beter dan een echt pakje. Maar waarschijnlijk een volgende keer, want ik heb nu al mijn geld nodig voor kerstcadeau's,
nerdy schoolgirl lookquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ooookEn dan doe ik van die staartjes in, bril op, sproetjes tekenen
Ja die heb ik ooit al gezienquote:
Ik heb zó de schurft aan Bill O'Reillyquote:
.
"Tide goes in, tide goes out. You can't explain that!" Is ook classic.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooit al gezien. Bill O'Reilly
.
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb zó de schurft aan Bill O'Reilly
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Uhuh, kort broekje met een hoge taille, allstars, blousje
Je bent dus van de melkboer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder ziet niet wat er lelijk is aan het design.
Mama, ben jij mijn mama wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |