Nee, een Volkswagen Passat van 15 jaar oud geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef JJH het volgende:
Rob, jouw broertje rijd niet toevallig een manta?
Mooi woord. Salarisonderhandelingen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben nog in salarisonderhandeling met de directie van Radio49. Zodra ik meer nieuws heb, horen jullie het hier als eerste.
Er stond een gifgroene auto geparkeerd naast mijn oude huis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef JJH het volgende:
Rob, jouw broertje rijd niet toevallig een manta?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Er stond een gifgroene auto geparkeerd naast mijn oude huis.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben nog in salarisonderhandeling met de directie van Radio49. Zodra ik meer nieuws heb, horen jullie het hier als eerste.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, een Volkswagen Passat van 15 jaar oud geloof ik.
Je hebt geen idee hoe zeer mijn bloed nu kookt. Wat heb ik een graftakkehekel aan dit monster.quote:
Ik vind het een leuk nummerquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe zeer mijn bloed nu kookt. Wat heb ik een graftakkehekel aan dit monster.
Hmmm, ik heb daar niks van meegekregenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan moet je in de week voor kerst maar niet naar mijn show luisteren, het zal weinig origineel zijn, maar dan ga ik twee uur lang kerstknallers draaien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe zeer mijn bloed nu kookt. Wat heb ik een graftakkehekel aan dit monster.
De directie zegt dat je je niet zo aan moet stellen en weer gewoon koffie rond moet gaan brengen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb daar niks van meegekregen. Maar ik ben bereid tot een vergoeding van 0,00 euro over te gaan, volledig belastingaftrekbaar.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je in de week voor kerst maar niet naar mijn show luisteren, het zal weinig origineel zijn, maar dan ga ik twee uur lang kerstknallers draaien.
quote:
De directie moet ophouden te zaniken anders zal ik eens wat lekkers in hun koffie pleurenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De directie zegt dat je je niet zo aan moet stellen en weer gewoon koffie rond moet gaan brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |