Ons dialect wordt momenteel nogal veel nagedaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geborenopgegroeid in Nieuwveen, daar word Rijnlands gesproken, en dat is best een lelijk dialect eigenlijk.
HAA KUT.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ons dialect wordt momenteel nogal veel nagedaan
BAM JONGUH.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ons dialect wordt momenteel nogal veel nagedaan
Herman Brood is hier bijna om de hoek geboren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
Thé Lau en Saskia Noort zijn in mijn dorp geboren .. oh en Adriaan van Dis
goh leuk
die ga ik draaien vanavondquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Herman Brood is hier bijna om de hoek geboren.
Ik ben geweest waar hij is gesprongen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Herman Brood is hier bijna om de hoek geboren.
Het bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En niemand, echt niemand zegt BAM hier.
Kom van dat dak af!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben geweest waar hij is gesprongen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben geweest waar hij is gesprongen.
quote:
Deceptiequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:
Godsamme, moek u tandjes late tuffe? Ga maar vast buiten op straat ligge bloeie, dan kom ik oe zo op oe helm ketse da ge een week lang pap moet ete!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Godsamme, moek u tandjes late tuffe? Ga maar vast buiten op straat ligge bloeie, dan kom ik oe zo op oe helm ketse da ge een week lang pap moet ete!
(c) Mijn broertje, zeker 5 jaar voordat iemand ooit van de New Kids had gehoord.
ongelooflijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Godsamme, moek u tandjes late tuffe? Ga maar vast buiten op straat ligge bloeie, dan kom ik oe zo op oe helm ketse da ge een week lang pap moet ete!
(c) Mijn broertje, zeker 5 jaar voordat iemand ooit van de New Kids had gehoord.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben nog in salarisonderhandeling met de directie van Radio49. Zodra ik meer nieuws heb, horen jullie het hier als eerste.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongelooflijk!!!
Zeg Rob wanneer ga jij weer eens draaien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |