Ik had bij mijn vorige baas een collega, die had al jaren in Den Haag of zo taxi gereden en die wist het allemaal wel enzo. We reden daar WMO vervoer, dat zijn allemaal korte stadsritjes met gehandicapten enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dat zijn ook van die leuke dingen, 2x dezelfde plaatsnaam in Nederland.
Hengelo: Overijssel en Gelderland
Zwolle: Ook Overijssel en Gelderland
Weet ik.quote:
Niet de Time Out in Gemert?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, Brabant. Het dorpje Zeeland ligt ook in Brabant. Staat ook een Discotheek. De Morgenzon, grootste Discotheek van Nederland. Of was het tenminste.
Gewoon Westerhaar denk ik?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kameraad van me woont daar
Zijn ze ook niet blij mee met die naam
Als je het zo zegt, heb je nog net niet een klap op je muil te pakken
sorryquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had bij mijn vorige baas een collega, die had al jaren in Den Haag of zo taxi gereden en die wist het allemaal wel enzo. We reden daar WMO vervoer, dat zijn allemaal korte stadsritjes met gehandicapten enzo.
Wat doet die gast, die tikt Zwolle in op de navigatie en begint zo richting Groenlo te kachelen.![]()
quote:
Weten we dat ook weer, ik brak mijn smoeltje er al over netquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je spreekt het trouwens uit als Akkoi.
Met me stompetoren helemaal tot in je spierdijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry
maar wat een rare namen
niet dat het bij ons veel soeps is
Hem
lutjewinkel
spierdijk
en stompetoren
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Met je stompetoren helemaal tot in je spierdijk.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Met me stompetoren helemaal tot in je spierdijk.![]()
En je zou maar stotterenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef robdriessen het volgende:
Je zou maar in Bangkok wonen. Oh wacht, da's de ouwe naam. Ik bedoel natuurlijk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit,
Dat is een leuke identiteitskaart die je dan hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef robdriessen het volgende:
Je zou maar in Bangkok wonen. Oh wacht, da's de ouwe naam. Ik bedoel natuurlijk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit,
hij was ook niet van de kerk gelukkig. Maar als ik daar het weekend was, en ik keek naar buiten op zondagochtend dacht ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid. Maar gelukkig niets met de kerk daar van doen gehad.
zijn er geen sinterklaasliederen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef robdriessen het volgende:
Wie heeft trouwens net onofficiëel het Kerstliedjesseizoen geopend door Gaia aan te vragen?
Nuenen, het dorp waar Vincent van Gogh opgroeide, is vlak bij Eindhovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom uit een kunstenaarsdorp...
Ik ben verre van creatief![]()
Ghehe, ik woonde in de Achtse Barrier. Stukske over de Boschdijk, langs Aquabest en de golfbaan, was ik Best, jonguh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Best altijd een toffe plaatsnaam. 4 jaar gewoon.
Gelukkig woonde ik niet in de kern, maar meer in het buitengebied aan een doodlopende straat. Dus we hadden op zondag nog enige ruimte om gewoon buiten te kunnen zijn zonder gelijk vuile blikken te krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij was ook niet van de kerk gelukkig. Maar als ik daar het weekend was, en ik keek naar buiten op zondagochtend dacht ik
Alleen Henk & Henk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn er geen sinterklaasliederen?
Ik woon in Nieuwaal. Ik zei vroeger altijd: Ik spreek ABN, Algemeen Beschaafd Nieuwwels (dialect). En ik moest me toch lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En als 4-jarige vond ik het HILARISCH om dan te zeggen "Oost west, thuis in Best" echt, wat een lol heb ik daar om gehad.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gelukkig woonde ik niet in de kern, maar meer in het buitengebied aan een doodlopende straat. Dus we hadden op zondag nog enige ruimte om gewoon buiten te kunnen zijn zonder gelijk vuile blikken te krijgen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef robdriessen het volgende:
Wie heeft trouwens net onofficiëel het Kerstliedjesseizoen geopend door Gaia aan te vragen?
je brengt mij op een ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef robdriessen het volgende:
De McDonalds in Bestquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ghehe, ik woonde in de Achtse Barrier. Stukske over de Boschdijk, langs Aquabest en de golfbaan, was ik Best, jonguh.
Wij hadden het al heel vroeg over ABS.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik woon in Nieuwaal. Ik zei vroeger altijd: Ik spreek ABN, Algemeen Beschaafd Nieuwwels (dialect). En ik moest me toch lachen.
Dus met jou kan je safe door de hood heen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Ik werd geboren in een Vogelaar wijk en groeide op in een andere Vogelaar wijk.
Weet je hoe veel ongeschreven muziekwetten je daar mee gebroken hebt!?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]Dat nummer vraag ik al aan sinds Juni
nee dat is het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nuenen, het dorp waar Vincent van Gogh opgroeide, is vlak bij Eindhoven.
Ik kleur graag buiten de lijntjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weet je hoe veel ongeschreven muziekwetten je daar mee gebroken hebt!?
Ik ben geborenopgegroeid in Nieuwveen, daar word Rijnlands gesproken, en dat is best een lelijk dialect eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik woon in Nieuwaal. Ik zei vroeger altijd: Ik spreek ABN, Algemeen Beschaafd Nieuwwels (dialect). En ik moest me toch lachen.
Hahahaha, ik ben bij de officiele opening daarvan geweest. Stond Peter Koelewijn op een aanhangertje z'n hitjes af te werken voor 20 toeschouwers. Wat een aanfluiting was dat!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De McDonalds in Best. Dat was altijd tof om heen te gaan.
KOM VAN DAT DAK AF!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben bij de officiele opening daarvan geweest. Stond Peter Koelewijn op een aanhangertje z'n hitjes af te werken voor 20 toeschouwers. Wat een aanfluiting was dat!
Je kan sowieso veilig door de hood heen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dus met jou kan je safe door de hood heen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |