Doe je ding, en leef je uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
Dit vraagt om een anti-kerst show. Met schuine versies van kerstliedjes. Everybody's Fucking This Christmas But Me. Enzovoorts.
Mja, beetje vroeg wel iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mij ook
Ik wilde hem vrijdag aanvragen, maar bedacht me dat het stom zou zijn
Een fluim topping ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De directie moet ophouden te zaniken anders zal ik eens wat lekkers in hun koffie pleuren.
Ik dacht aan iets dodelijkers. Cyanide is altijd wel grappig.quote:
Wat moet ik aan dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Faye en Myr
http://guestzone.nl/party_9830_het-foute-feest-rotterdam.html
Does the trickquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets dodelijkers. Cyanide is altijd wel grappig.
Kapsuletje mosterdgas ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets dodelijkers. Cyanide is altijd wel grappig.
Al ga je in je badjasquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat moet ik aan dan.![]()
Ik wil wel een keer naar het foute feest, maar misschien de volgende.
Jezus mens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik haat mijn projectgroep nu al.
Wat is dr aan het handje ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik haat mijn projectgroep nu al.
Dat ookquote:
Ze kunnen geen Nederlands, ze hebben geen smaak en het is gewoon allemaal niet mijn stijl/smaak.quote:
Zeik nummer iddquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen geen Nederlands, ze hebben geen smaak en het is gewoon allemaal niet mijn stijl/smaak.
Mag je niet zelf een projectgroep kiezen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen geen Nederlands, ze hebben geen smaak en het is gewoon allemaal niet mijn stijl/smaak.
Nee. Projectleiders kiezen de groep. Ik was vorige project al projectleider, goede groep. Nu zit ik bij een baggergroep. Totaal geen spontaniteit, originaliteit. Ze gedragen zich aan de ene kant als een ontwerpbureau uit de jaren 90. Aan de andere kant beweren ze nieuw en inventief te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mag je niet zelf een projectgroep kiezen?
Zet je mirne skills aan. Probeer ze jouw kant op te bewegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Projectleiders kiezen de groep. Ik was vorige project al projectleider, goede groep. Nu zit ik bij een baggergroep. Totaal geen spontaniteit, originaliteit. Ze gedragen zich aan de ene kant als een ontwerpbureau uit de jaren 90. Aan de andere kant beweren ze nieuw en inventief te zijn.
NEE FUCKING VET!quote:
die is toch gedraaid?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
Deze hadden we aan moeten vragen vrijdag. Is toch wel een beetje het Radio49 liedje geworden op een of andere manier
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Godsamme, moek u tandjes late tuffe? Ga maar vast buiten op straat ligge bloeie, dan kom ik oe zo op oe helm ketse da ge een week lang pap moet ete!
(c) Mijn broertje, zeker 5 jaar voordat iemand ooit van de New Kids had gehoord.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is toch gedraaid?
Of ben ik de weg kwijt
Neuh, die hype is toch zo weer weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef robdriessen het volgende:
Moet ik Ronnie en Corry nog in Gup laten zetten? Nee zeker
Ja, maar daar ben ik een beetje te koppig voor. Ik heb het vorige project 70% van het hele (5 persoons) project gedaan. En zat nogsteeds op de goede hoeveelheid uren. Maar ik zag er 0,0 van terug in mijn cijfer. Oftewel, ik werk goed en netjes en veel. En de rest profiteert van mijn cijfer en haalt het dus eigenlijk alleen maar omlaag? Ik blijf niet bezig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet je mirne skills aan. Probeer ze jouw kant op te bewegen.![]()
Ken je doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef robdriessen het volgende:
Moet ik Ronnie en Corry nog in Gup laten zetten? Nee zeker
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
Britt was gedraaid, maar toen waren alleen C_A en WT en ik nog binnen volgens mij, want C_A en ik werden vrolijk iig.
Ja! Maar het was maar een kort stukje, ik baalde nog dat ze hem niet helemaal deden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
toen stonden we op de trap met z'n drietjes
Toen was ik zeker godzijdank al buiten ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
Britt was gedraaid, maar toen waren alleen C_A en WT en ik nog binnen volgens mij, want C_A en ik werden vrolijk iig.
Als je iets lelijk vind moet je gewoon de mening vragen van andere. Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik een beetje te koppig voor. Ik heb het vorige project 70% van het hele (5 persoons) project gedaan. En zat nogsteeds op de goede hoeveelheid uren. Maar ik zag er 0,0 van terug in mijn cijfer. Oftewel, ik werk goed en netjes en veel. En de rest profiteert van mijn cijfer en haalt het dus eigenlijk alleen maar omlaag? Ik blijf niet bezig.
quote:
Dat had ik eigenlijk met alle liedjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja! Maar het was maar een kort stukje, ik baalde nog dat ze hem niet helemaal deden.
jij was met merel naar buitenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen was ik zeker godzijdank al buiten ofzo? Ik kan het me niet herinneren
.
altijd in een feestcafe, dat is wel weer jammerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk met alle liedjes. Geen van de nummers werd helemaal uitgedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |