Doe je ding, en leef je uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
Dit vraagt om een anti-kerst show. Met schuine versies van kerstliedjes. Everybody's Fucking This Christmas But Me. Enzovoorts.
Mja, beetje vroeg wel iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mij ook
Ik wilde hem vrijdag aanvragen, maar bedacht me dat het stom zou zijn
Een fluim topping ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De directie moet ophouden te zaniken anders zal ik eens wat lekkers in hun koffie pleuren.
Ik dacht aan iets dodelijkers. Cyanide is altijd wel grappig.quote:
Wat moet ik aan dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Faye en Myr
http://guestzone.nl/party_9830_het-foute-feest-rotterdam.html
Does the trickquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets dodelijkers. Cyanide is altijd wel grappig.
Kapsuletje mosterdgas ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets dodelijkers. Cyanide is altijd wel grappig.
Al ga je in je badjasquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat moet ik aan dan.![]()
Ik wil wel een keer naar het foute feest, maar misschien de volgende.
Jezus mens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik haat mijn projectgroep nu al.
Wat is dr aan het handje ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik haat mijn projectgroep nu al.
Dat ookquote:
Ze kunnen geen Nederlands, ze hebben geen smaak en het is gewoon allemaal niet mijn stijl/smaak.quote:
Zeik nummer iddquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen geen Nederlands, ze hebben geen smaak en het is gewoon allemaal niet mijn stijl/smaak.
Mag je niet zelf een projectgroep kiezen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen geen Nederlands, ze hebben geen smaak en het is gewoon allemaal niet mijn stijl/smaak.
Nee. Projectleiders kiezen de groep. Ik was vorige project al projectleider, goede groep. Nu zit ik bij een baggergroep. Totaal geen spontaniteit, originaliteit. Ze gedragen zich aan de ene kant als een ontwerpbureau uit de jaren 90. Aan de andere kant beweren ze nieuw en inventief te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mag je niet zelf een projectgroep kiezen?
Zet je mirne skills aan. Probeer ze jouw kant op te bewegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Projectleiders kiezen de groep. Ik was vorige project al projectleider, goede groep. Nu zit ik bij een baggergroep. Totaal geen spontaniteit, originaliteit. Ze gedragen zich aan de ene kant als een ontwerpbureau uit de jaren 90. Aan de andere kant beweren ze nieuw en inventief te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |