Ik kan wel wat hebbenquote:
Wat ben je toch een baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die denken dat het pijn doet als ze een bitchslap geven.
De laatste vrouw die dat deed brak bijna haar hand
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Af! althans zo goed als
het keukenblad was 5 cm te kort
ik spam ff een linkje in je pm
laterquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga weer aan het werk mensen. Pff moet echt gebeuren. Tot later.
Waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het een schande dat Jamie N Commons nog nergens te vinden is op de verscheidene downloadkanalen...
Optie 1.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eten vanavond... Zelfgemaakte pasta met spinazie of gewoon een simpele maaltijdsalade.
Ja, daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Op naar de winkelquote:
entrecote van melkkalf met een navarin van winterse biogroenten, jonge primeurs rauw-gemarineerd. bruscetta met vitello van de haas, rucola en crispy ris de veau.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eten vanavond... Zelfgemaakte pasta met spinazie of gewoon een simpele maaltijdsalade.
Seriously?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga vanmiddag blond worden denk ik
Mijn vraag precies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ga douchen. Ik ben echt verdomd lui. Groetjes aan mijn klasgenootjes die nu wel in de les zitten.
Nee, laten we eens wat sneller gaan slowchatten. Laten we het weer over seks hebben, dat doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie schieten niet echt op met dit topic he?
Hoe zou jij een erotische bakkerij noemen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we eens wat sneller gaan slowchatten. Laten we het weer over seks hebben, dat doet het altijd goed.
Flufpuf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe zou jij een erotische bakkerij noemen?
Hete Za(a)kjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik bestel deze voor Myra.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik bestel deze voor Myra.Een dubbele piemel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yo dawg i heard you like piemels so we put a piemel on your piemel so you can.. euhm.![]()
Tekenaar worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:26 schreef -Datdus- het volgende:
Pff. ik zit weer alleen maar te tekenen. Waar moet het heen met mijn leven zo.
Als je dat van tevoren zegt heb je idd al verloren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zit te niksen en mezelf te weerhouden om te roken. maar ik ga verliezen
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je dat van tevoren zegt heb je idd al verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |