SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik begin wel echt met kutmuziek trouwens
-eerst sad panda
- dan angry panda
- bitchy panda
Gequote voor het nageslacht.quote:
Eindig met hoopvolle panda.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik begin wel echt met kutmuziek trouwens
-eerst sad panda
- dan angry panda
- bitchy panda
In coma slaan... Hoe veel mensen ontwaken uit een comaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, geen poging tot doodslag.. ik wil heb niet dood. Wat denkt iedereen van mij?
Oké, bewusteloos danquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
In coma slaan... Hoe veel mensen ontwaken uit een coma?
Coma = geen doodslag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
In coma slaan... Hoe veel mensen ontwaken uit een coma?
Ja, wat zeg ik dan, harriequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Coma = geen doodslag.
Wel poging tot
Gelukkig heb je zelfbeheersing. Tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Het erge is dat ik gewoon weer waar ik toe in staat ben als ik boos ben, en dat is, shockingly, best veel.
Ja. Al is het best leuk om alle crazy plannen van je weer uit je hoofd te praten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Het erge is dat ik gewoon weer waar ik toe in staat ben als ik boos ben, en dat is, shockingly, best veel.
Geen idee ik ben moequote:
Dan kan je beter je mond houden. Ik had het namelijk over poging tot doodslagquote:
Ohw, Dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter je mond houden. Ik had het namelijk over poging tot doodslag.
Ik heb een vriendin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Stefanhaan, heb jij eigenlijk een vriend of vriendin.
Propedeuse.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Morgenavond mijn propadeuse uitreiking
Engelstalige opleiding hé, dus mijn nederlands is niet zo geweldigquote:
Handig toch, hoef je haar iig niet bij Halt weg te halen of zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef ValHallen het volgende:
En je vraagt altijd toestemming of je iets mag doen. "Hey Stephie, mag ik een mail naar zijn ouders sturen?" VH: "Doe maar niet".
dat is netjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef ValHallen het volgende:
En je vraagt altijd toestemming of je iets mag doen. "Hey Stephie, mag ik een mail naar zijn ouders sturen?" VH: "Doe maar niet".
Het geeft me wel een veilig gevoel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handig toch, hoef je haar iig niet bij Halt weg te halen of zo.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij nader inzien jongens, kom allemaal kijken, want hij gaat zo'n harde klap in zijn gezicht krijgen
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
"Je snapt toch wat ik bedoel" is de doodsteek voor de Nederlandse taal.
Houd er nu over op, ja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij nader inzien jongens, kom allemaal kijken, want hij gaat zo'n harde klap in zijn gezicht krijgen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind ook wel dat de nederlandse taal weg magquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
"Je snapt toch wat ik bedoel" is de doodsteek voor de Nederlandse taal.
Het excuus om niet correct te hoeven spellen, 'ja je snapt toch wat ik bedoel?'quote:
Faye slaat hard man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die denken dat het pijn doet als ze een bitchslap geven.
De laatste vrouw die dat deed brak bijna haar hand
Jeujjj..... schilderwerk klaar?quote:
Ik knal er een flinke linkse in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef stefanhaan het volgende:
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het excuus om niet correct te hoeven spellen, 'ja je snapt toch wat ik bedoel?'!
Ik kan wel wat hebbenquote:
Wat ben je toch een baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Af! althans zo goed als
het keukenblad was 5 cm te kort
ik spam ff een linkje in je pm
laterquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga weer aan het werk mensen. Pff moet echt gebeuren. Tot later.
Waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het een schande dat Jamie N Commons nog nergens te vinden is op de verscheidene downloadkanalen...
Optie 1.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eten vanavond... Zelfgemaakte pasta met spinazie of gewoon een simpele maaltijdsalade.
Ja, daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Op naar de winkelquote:
entrecote van melkkalf met een navarin van winterse biogroenten, jonge primeurs rauw-gemarineerd. bruscetta met vitello van de haas, rucola en crispy ris de veau.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eten vanavond... Zelfgemaakte pasta met spinazie of gewoon een simpele maaltijdsalade.
Seriously?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga vanmiddag blond worden denk ik
Mijn vraag precies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ga douchen. Ik ben echt verdomd lui. Groetjes aan mijn klasgenootjes die nu wel in de les zitten.
Nee, laten we eens wat sneller gaan slowchatten. Laten we het weer over seks hebben, dat doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie schieten niet echt op met dit topic he?
Hoe zou jij een erotische bakkerij noemen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we eens wat sneller gaan slowchatten. Laten we het weer over seks hebben, dat doet het altijd goed.
Flufpuf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe zou jij een erotische bakkerij noemen?
Hete Za(a)kjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik bestel deze voor Myra.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik bestel deze voor Myra.Een dubbele piemel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yo dawg i heard you like piemels so we put a piemel on your piemel so you can.. euhm.![]()
Tekenaar worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:26 schreef -Datdus- het volgende:
Pff. ik zit weer alleen maar te tekenen. Waar moet het heen met mijn leven zo.
Als je dat van tevoren zegt heb je idd al verloren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zit te niksen en mezelf te weerhouden om te roken. maar ik ga verliezen
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je dat van tevoren zegt heb je idd al verloren.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Solliciteren bij hans anders heeft vele voordelen! Bijvoorbeeld 50% korting op alle monturen!
mijne ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Heb ik ook staan
Alleen wel bijna op
Heb je al gesolliciteerd bij energiedirect.nl?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hmzzzz zoeken ze nog mensen
Het was natuurlijk een grapje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hmzzzz zoeken ze nog mensen
DAT MEEN JE NIET!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil naar de Jumbo, ze verkopen weer Coca-Cola Vanilla![]()
Straks maar even een fles of 2 bij halenquote:
deze bedoel je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd bij energiedirect.nl?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze bedoel je?
http://www.energiedirect.(...)contact-centrum.aspx
Ook lekkerquote:
KoffiePruim bij mijn bedrijf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfff iemand een idee voor een eigen bedrijf?
Nee geen callgirl
Waar zoek je naar? Zoeken we allemaal mee.quote:
Ligt eraan wat je leuk vind om te doen en 99% van je tijd in wilt steken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfff iemand een idee voor een eigen bedrijf?
Nee geen callgirl
Hater, energiedirect.nl is veel chillerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee wel gesolliciteerd bij eneco
Uh oh. Doekje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zo je koffie komen serveren zeker?
[ afbeelding ]
maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar zoek je naar? Zoeken we allemaal mee.
Nee is niet ontbloot genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zo je koffie komen serveren zeker?
[ afbeelding ]
Daar passen haar tieten niet in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee is niet ontbloot genoeg.
Zoiets:
[ afbeelding ]
die heb ik laatst nog gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil Coca Cola Light terug met Lemon of met Lime.
Dus? Dan hangt er maar wat uitquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
ditquote:
Dat is toch lelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus? Dan hangt er maar wat uit
ECHT!? OHMYGOD MOET IK HEBBEN!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil naar de Jumbo, ze verkopen weer Coca-Cola Vanilla![]()
Dan pakje maar uit hequote:
Man op een strand zie je nog meer. Dus het gaat niet om ontbloot, dus dan is het vorige pakje veel mooier en geiler.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
ja dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vind om te doen en 99% van je tijd in wilt steken.
Ik vind die echt niet lekkerquote:
Ik wel. hemels.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vind die echt niet lekker
Gadverdammequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mjah slechte keuzequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme. Die andere is veel sexyer
.
De hals had wel iets dieper mogen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik baal ervan dat deze net iets te kort is
[ afbeelding ]
Dat is toch geen probleem met een leuk broekje eronder?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik baal ervan dat deze net iets te kort is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem met een leuk broekje eronder?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Het is voor het stappen
[ afbeelding ]
Ik dacht voor de slaapkamer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Die is lelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ook, maar dan is hij niet te kort
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ook, maar dan is hij niet te kort
Dan doe je er toch iets onder?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ik niet in mijn blote kont ga lopen tijdens het stappen
Heetquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga dus 17 december naar het foute feest, en zoek een kostuum
Maar ik bedenk me net dat kerstvrouwtje geen goed plan is, omdat iedereen denk ik kerstvrouw is
Zal ik punk gaan
[ afbeelding
Dat is geen punk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik bedenk me net dat kerstvrouwtje geen goed plan is, omdat iedereen denk ik kerstvrouw is
Zal ik punk gaan
[ afbeelding ]
Dat is wel een hele rare definitie van punk danquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik punk gaan
[ afbeelding ]
Ik wil ook naar het foute feest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik punk gaan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik punk gaan
[ afbeelding ]
Maar is het absoluut nietquote:
Oehhh, nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is al wat meer in de richting van punk
Da's wel sneu voor haarquote:
dat weet ik dus niet, ik ben nooit in Off Corso geweest met het foute feest.quote:
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.quote:
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.
Dat staat volgens mij bij elk feest wel er bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.
Coca Cola Vanille heeft mijn manier van drinken voor eeuwig veranderd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel. Ik moest bijna huilen toen ik het las.
en als je sexy gaatquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnen
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihardquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnen
Ik ben stevig, daardoor lijk ik sowieso ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihard. Omdat die vaak ouder lijken met een plamuurlaag aan makeup en wonderbrah die ze 2 cupmaten erbij geeft.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben stevig, daardoor lijk ik sowieso ouder
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Mja bij ons op stratum ben ik ook nog nooit gecontroleerd.
Ik ben dan ook wel 18 dus dat scheelt.
quote:
BAZINGA!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]sorry. Maar ik zou je 15/16 geschat hebben.
Ksit eigenlijk niet zo vaak daar. Ik zit wat meer aant begin van stratum. En aant eind de karaokebarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?
hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?
Wat moet ik verstaan onder een WirWar show?quote:
het is echt van alles door elkaarquote:
zie hierbovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder een WirWar show?
stratumquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihard. Omdat die vaak ouder lijken met een plamuurlaag aan makeup en wonderbrah die ze 2 cupmaten erbij geeft.
Keer naar stratum komen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stratum
ow dat is echt 14 jaar geleden
Nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is echt van alles door elkaar
[..]
zie hierboven
quote:
Dan kruip ik wel op je rugquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Keer naar stratum komen dan
Dan word het een thuiswedstrijd voor mij
kan ik kruipend naar huis
Mij ook niet. Ik werd serieus 24/25 geschat door onbekendenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij is nooit om ID gevraagd, maar ja, ik had als 15-jarige al baardgroei en borsthaar dus ik denk dat iedereen me toch wel ouder schatte.
Dat scheelt echt wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij is nooit om ID gevraagd, maar ja, ik had als 15-jarige al baardgroei en borsthaar dus ik denk dat iedereen me toch wel ouder schatte.
Totaal random dus. Nummer al je CD's van 1 tot .... en dan met een random nummergenerator CD's en tracknummers te voorschijn toveren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is echt van alles door elkaar
[..]
zie hierboven
Volgens mij is dat wel nog. Maar dat is alleen op een bepaalde feestdagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kruip ik wel op je rug
Ik was daar in een kroeg, kregen we gewoon gratis frikandellen
Maar dat zal vast niet zo zijn meer
Nu nog de vraag of wij daar vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
muziekjes waar ik vrolijk van word![]()
dat wordt nog wat
Sjalalie sjalala sjalalie sjalala...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
muziekjes waar ik vrolijk van word![]()
dat wordt nog wat
al mijn cd's? ALLES?????????quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Totaal random dus. Nummer al je CD's van 1 tot .... en dan met een random nummergenerator CD's en tracknummers te voorschijn toveren.
ik word blij van gratis etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel nog. Maar dat is alleen op een bepaalde feestdag
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
even opzoeken waar Oldenzaal en Borne liggen
Sja dat laat ik aan jullie overquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nu nog de vraag of wij daar vrolijk van worden![]()
beiden plaatsen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Hier vlakbij
( Enschede that is )
Borne ligt tegen Hengelo aan.quote:
Of je pakt de doos met de Pim Pam Pet-letterschijf uit je spellenkast? En dan nu een artiest met de *draaidraaidraai* C. Even kijken, nou dan wordt het Cradle of Filth, Creed of Clouseauquote:
Ik ook ben niet zo lekker vandaag. En dan krijg ik altijd zin in vette hap.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word blij van gratis eten
Heb nu gelijk trek in een frikandel
CoFquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je pakt de doos met de Pim Pam Pet-letterschijf uit je spellenkast? En dan nu een artiest met de *draaidraaidraai* C. Even kijken, nou dan wordt het Cradle of Filth, Creed of Clouseau
Ik werd vrijdag volgens mij nog door iemand 29 geschatquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik werd serieus 24/25 geschat door onbekendenmet mijn baard niet afgeschoren.
En met stoppels schatten ze me 20/21. Echt hilarisch terwijl ik 18 ben
Coheed & Cambriaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je pakt de doos met de Pim Pam Pet-letterschijf uit je spellenkast? En dan nu een artiest met de *draaidraaidraai* C. Even kijken, nou dan wordt het Cradle of Filth, Creed of Clouseau
Soms vraag ik me echt af of ik zo goed ben in topografie of de rest van Nederland zo slecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
even opzoeken waar Oldenzaal en Borne liggen
Ik zou je ook wel eind 20 schattenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd vrijdag volgens mij nog door iemand 29 geschat.
dan moet je alles wel genummerd hebben staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
Totale randomshow's zijn episch. Ik wil het ook ooit een keer doen met al mijn mp3's. 2 uur lang mensen een nummer laten roepen tussen 1 en 40.000 en dat dan helemaal ongecensureerd draaien, of het geschikt is of niet.
Als dat de rest van mijn leven zo doorgaat zit ik gebakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel eind 20 schatten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
Totale randomshow's zijn episch. Ik wil het ook ooit een keer doen met al mijn mp3's. 2 uur lang mensen een nummer laten roepen tussen 1 en 40.000 en dat dan helemaal ongecensureerd draaien, of het geschikt is of niet.
Je kan het makkelijk indexerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je alles wel genummerd hebben staan
32000 mp3tjes nummeren
Jij bent van de taxi. Jij kent heel Nederland uit je hoofd... Kun je mij van Acht naar Echt brengen via Leek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of ik zo goed ben in topografie of de rest van Nederland zo slecht.
ik heb nog nooit van die plaatsen gehoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of ik zo goed ben in topografie of de rest van Nederland zo slecht.
Hele mp3 collectie in SAM laden, die geeft er automatisch nummertjes aan in je playlist.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je alles wel genummerd hebben staan
32000 mp3tjes nummeren
Ja, Zuidhollandse eilandenn toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van die plaatsen gehoord.
Weet jij waar Zuidland ligt dan?
ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan het makkelijk indexeren
Ik heb laatst nog een muziek ABC gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef stefanhaan het volgende:
Dat vind ik wel een leuke voor vanavond
Elke keer een willekeurige letter van het alfabet en daar word het iets van
Dat is wel sick want ik heb echt. Denk ik wel over de 100.000 liedjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een muziek ABC gedaan.
Maar dat was alleen van bands, ik wil t ook nog een keer op titel gaan doen
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook wel goed in topoquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
serieus want dat is namelijk zo maar ik zie er geen nummers voor staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hele mp3 collectie in SAM laden, die geeft er automatisch nummertjes aan in je playlist.
bij rotjeknorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent er vast wel eens geweest
Waar ligt Rhoon?
Bij Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent er vast wel eens geweest
Waar ligt Rhoon?
Ja, maar jij bent 6 meter langquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef JJH het volgende:
Ik werd vroeger ook altijd ouder geschat. Ik was altijd degene die de rest de disco in moest loodsen.
Gestel is toch best wel bekend?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggen/
Ja ik heb ook echt een shitload aan nummers.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is wel sick want ik heb echt. Denk ik wel over de 100.000 liedjes
Liggen in ieder geval allebei in NB.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggen/
Dat is vast een heul klein gehucht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nouhou
Uhmzzzz effe denken.
Waar ligt Biert?
Gestel is toch een wijk in Eindhoven? Sint Michielsgestel is een dorpje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gestel is toch best wel bekend?
In mijn koelkhastquote:
Sint Michielsgestel wordt Gestel genoemd hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gestel is toch een wijk in Eindhoven? Sint Michielsgestel is een dorpje.
Heloef waar ligt Borne?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
Zo weer thuis.
Met vet voedsel en een shitload aan huiswerk.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn koelkhast [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn koelkhast [ afbeelding ].
Brabant toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |