dat weet ik dus niet, ik ben nooit in Off Corso geweest met het foute feest.quote:
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.quote:
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.
Dat staat volgens mij bij elk feest wel er bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.
Coca Cola Vanille heeft mijn manier van drinken voor eeuwig veranderd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel. Ik moest bijna huilen toen ik het las.
en als je sexy gaatquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnen
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihardquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnen
Ik ben stevig, daardoor lijk ik sowieso ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihard. Omdat die vaak ouder lijken met een plamuurlaag aan makeup en wonderbrah die ze 2 cupmaten erbij geeft.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben stevig, daardoor lijk ik sowieso ouder
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Mja bij ons op stratum ben ik ook nog nooit gecontroleerd.
Ik ben dan ook wel 18 dus dat scheelt.
quote:
BAZINGA!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]sorry. Maar ik zou je 15/16 geschat hebben.
Ksit eigenlijk niet zo vaak daar. Ik zit wat meer aant begin van stratum. En aant eind de karaokebarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?
hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?
Wat moet ik verstaan onder een WirWar show?quote:
het is echt van alles door elkaarquote:
zie hierbovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder een WirWar show?
stratumquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihard. Omdat die vaak ouder lijken met een plamuurlaag aan makeup en wonderbrah die ze 2 cupmaten erbij geeft.
Keer naar stratum komen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stratum
ow dat is echt 14 jaar geleden
Nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is echt van alles door elkaar
[..]
zie hierboven
quote:
Dan kruip ik wel op je rugquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Keer naar stratum komen dan
Dan word het een thuiswedstrijd voor mij
kan ik kruipend naar huis
Mij ook niet. Ik werd serieus 24/25 geschat door onbekendenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij is nooit om ID gevraagd, maar ja, ik had als 15-jarige al baardgroei en borsthaar dus ik denk dat iedereen me toch wel ouder schatte.
Dat scheelt echt wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij is nooit om ID gevraagd, maar ja, ik had als 15-jarige al baardgroei en borsthaar dus ik denk dat iedereen me toch wel ouder schatte.
Totaal random dus. Nummer al je CD's van 1 tot .... en dan met een random nummergenerator CD's en tracknummers te voorschijn toveren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is echt van alles door elkaar
[..]
zie hierboven
Volgens mij is dat wel nog. Maar dat is alleen op een bepaalde feestdagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kruip ik wel op je rug
Ik was daar in een kroeg, kregen we gewoon gratis frikandellen
Maar dat zal vast niet zo zijn meer
Nu nog de vraag of wij daar vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
muziekjes waar ik vrolijk van word![]()
dat wordt nog wat
Sjalalie sjalala sjalalie sjalala...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
muziekjes waar ik vrolijk van word![]()
dat wordt nog wat
al mijn cd's? ALLES?????????quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Totaal random dus. Nummer al je CD's van 1 tot .... en dan met een random nummergenerator CD's en tracknummers te voorschijn toveren.
ik word blij van gratis etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel nog. Maar dat is alleen op een bepaalde feestdag
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
even opzoeken waar Oldenzaal en Borne liggen
Sja dat laat ik aan jullie overquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nu nog de vraag of wij daar vrolijk van worden![]()
beiden plaatsen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Hier vlakbij
( Enschede that is )
Borne ligt tegen Hengelo aan.quote:
Of je pakt de doos met de Pim Pam Pet-letterschijf uit je spellenkast? En dan nu een artiest met de *draaidraaidraai* C. Even kijken, nou dan wordt het Cradle of Filth, Creed of Clouseauquote:
Ik ook ben niet zo lekker vandaag. En dan krijg ik altijd zin in vette hap.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word blij van gratis eten
Heb nu gelijk trek in een frikandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |