Waar zoek je naar? Zoeken we allemaal mee.quote:
Ligt eraan wat je leuk vind om te doen en 99% van je tijd in wilt steken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfff iemand een idee voor een eigen bedrijf?
Nee geen callgirl
Hater, energiedirect.nl is veel chillerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee wel gesolliciteerd bij eneco
Uh oh. Doekje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zo je koffie komen serveren zeker?
[ afbeelding ]
maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar zoek je naar? Zoeken we allemaal mee.
Nee is niet ontbloot genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zo je koffie komen serveren zeker?
[ afbeelding ]
Daar passen haar tieten niet in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee is niet ontbloot genoeg.
Zoiets:
[ afbeelding ]
die heb ik laatst nog gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil Coca Cola Light terug met Lemon of met Lime.
Dus? Dan hangt er maar wat uitquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
ditquote:
Dat is toch lelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus? Dan hangt er maar wat uit
ECHT!? OHMYGOD MOET IK HEBBEN!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil naar de Jumbo, ze verkopen weer Coca-Cola Vanilla![]()
Dan pakje maar uit hequote:
Man op een strand zie je nog meer. Dus het gaat niet om ontbloot, dus dan is het vorige pakje veel mooier en geiler.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
ja dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vind om te doen en 99% van je tijd in wilt steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |