dat weet ik dus niet, ik ben nooit in Off Corso geweest met het foute feest.quote:
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.quote:
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.
Dat staat volgens mij bij elk feest wel er bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er staat ID verplicht. Dus lijkt me wel.
Coca Cola Vanille heeft mijn manier van drinken voor eeuwig veranderd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel. Ik moest bijna huilen toen ik het las.
en als je sexy gaatquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnen
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihardquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he, die mogen altijd naar binnen
Ik ben stevig, daardoor lijk ik sowieso ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihard. Omdat die vaak ouder lijken met een plamuurlaag aan makeup en wonderbrah die ze 2 cupmaten erbij geeft.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben stevig, daardoor lijk ik sowieso ouder
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Mja bij ons op stratum ben ik ook nog nooit gecontroleerd.
Ik ben dan ook wel 18 dus dat scheelt.
quote:
BAZINGA!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]sorry. Maar ik zou je 15/16 geschat hebben.
Ksit eigenlijk niet zo vaak daar. Ik zit wat meer aant begin van stratum. En aant eind de karaokebarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?
hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stratum, jonguh. Mulderke! Of bende gij meer van Trix of d'n Blue Parrot? Toch nie van d'n Altstadt of d'n Bakkerij, he?
Wat moet ik verstaan onder een WirWar show?quote:
het is echt van alles door elkaarquote:
zie hierbovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder een WirWar show?
stratumquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hier op stratum controleren ze vrouwen keihard. Omdat die vaak ouder lijken met een plamuurlaag aan makeup en wonderbrah die ze 2 cupmaten erbij geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |