serieus want dat is namelijk zo maar ik zie er geen nummers voor staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hele mp3 collectie in SAM laden, die geeft er automatisch nummertjes aan in je playlist.
bij rotjeknorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent er vast wel eens geweest
Waar ligt Rhoon?
Bij Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent er vast wel eens geweest
Waar ligt Rhoon?
Ja, maar jij bent 6 meter langquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef JJH het volgende:
Ik werd vroeger ook altijd ouder geschat. Ik was altijd degene die de rest de disco in moest loodsen.
Gestel is toch best wel bekend?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggen/
Ja ik heb ook echt een shitload aan nummers.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is wel sick want ik heb echt. Denk ik wel over de 100.000 liedjes
Liggen in ieder geval allebei in NB.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggen/
Dat is vast een heul klein gehucht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nouhou
Uhmzzzz effe denken.
Waar ligt Biert?
Gestel is toch een wijk in Eindhoven? Sint Michielsgestel is een dorpje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gestel is toch best wel bekend?
In mijn koelkhastquote:
Sint Michielsgestel wordt Gestel genoemd hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gestel is toch een wijk in Eindhoven? Sint Michielsgestel is een dorpje.
Heloef waar ligt Borne?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
Zo weer thuis.
Met vet voedsel en een shitload aan huiswerk.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn koelkhast [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn koelkhast [ afbeelding ].
Brabant toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |