CoFquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je pakt de doos met de Pim Pam Pet-letterschijf uit je spellenkast? En dan nu een artiest met de *draaidraaidraai* C. Even kijken, nou dan wordt het Cradle of Filth, Creed of Clouseau
Ik werd vrijdag volgens mij nog door iemand 29 geschatquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik werd serieus 24/25 geschat door onbekendenmet mijn baard niet afgeschoren.
En met stoppels schatten ze me 20/21. Echt hilarisch terwijl ik 18 ben
Coheed & Cambriaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je pakt de doos met de Pim Pam Pet-letterschijf uit je spellenkast? En dan nu een artiest met de *draaidraaidraai* C. Even kijken, nou dan wordt het Cradle of Filth, Creed of Clouseau
Soms vraag ik me echt af of ik zo goed ben in topografie of de rest van Nederland zo slecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
even opzoeken waar Oldenzaal en Borne liggen
Ik zou je ook wel eind 20 schattenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd vrijdag volgens mij nog door iemand 29 geschat.
dan moet je alles wel genummerd hebben staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
Totale randomshow's zijn episch. Ik wil het ook ooit een keer doen met al mijn mp3's. 2 uur lang mensen een nummer laten roepen tussen 1 en 40.000 en dat dan helemaal ongecensureerd draaien, of het geschikt is of niet.
Als dat de rest van mijn leven zo doorgaat zit ik gebakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel eind 20 schatten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
Totale randomshow's zijn episch. Ik wil het ook ooit een keer doen met al mijn mp3's. 2 uur lang mensen een nummer laten roepen tussen 1 en 40.000 en dat dan helemaal ongecensureerd draaien, of het geschikt is of niet.
Je kan het makkelijk indexerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je alles wel genummerd hebben staan
32000 mp3tjes nummeren
Jij bent van de taxi. Jij kent heel Nederland uit je hoofd... Kun je mij van Acht naar Echt brengen via Leek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of ik zo goed ben in topografie of de rest van Nederland zo slecht.
ik heb nog nooit van die plaatsen gehoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of ik zo goed ben in topografie of de rest van Nederland zo slecht.
Hele mp3 collectie in SAM laden, die geeft er automatisch nummertjes aan in je playlist.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je alles wel genummerd hebben staan
32000 mp3tjes nummeren
Ja, Zuidhollandse eilandenn toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van die plaatsen gehoord.
Weet jij waar Zuidland ligt dan?
ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan het makkelijk indexeren
Ik heb laatst nog een muziek ABC gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef stefanhaan het volgende:
Dat vind ik wel een leuke voor vanavond
Elke keer een willekeurige letter van het alfabet en daar word het iets van
Dat is wel sick want ik heb echt. Denk ik wel over de 100.000 liedjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een muziek ABC gedaan.
Maar dat was alleen van bands, ik wil t ook nog een keer op titel gaan doen
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook wel goed in topoquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
serieus want dat is namelijk zo maar ik zie er geen nummers voor staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hele mp3 collectie in SAM laden, die geeft er automatisch nummertjes aan in je playlist.
bij rotjeknorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent er vast wel eens geweest
Waar ligt Rhoon?
Bij Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent er vast wel eens geweest
Waar ligt Rhoon?
Ja, maar jij bent 6 meter langquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef JJH het volgende:
Ik werd vroeger ook altijd ouder geschat. Ik was altijd degene die de rest de disco in moest loodsen.
Gestel is toch best wel bekend?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggen/
Ja ik heb ook echt een shitload aan nummers.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is wel sick want ik heb echt. Denk ik wel over de 100.000 liedjes
Liggen in ieder geval allebei in NB.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt daar min of meer vandaan. Ik bedoel, als ik Aarle-Rixtel zeg, of Sint Michielsgestel weet je dan waar precies die plaatjes liggen/
Dat is vast een heul klein gehucht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nouhou
Uhmzzzz effe denken.
Waar ligt Biert?
Gestel is toch een wijk in Eindhoven? Sint Michielsgestel is een dorpje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gestel is toch best wel bekend?
In mijn koelkhastquote:
Sint Michielsgestel wordt Gestel genoemd hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gestel is toch een wijk in Eindhoven? Sint Michielsgestel is een dorpje.
Heloef waar ligt Borne?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
Zo weer thuis.
Met vet voedsel en een shitload aan huiswerk.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn koelkhast [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn koelkhast [ afbeelding ].
Brabant toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |