Propedeuse.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Morgenavond mijn propadeuse uitreiking
Engelstalige opleiding hé, dus mijn nederlands is niet zo geweldigquote:
Handig toch, hoef je haar iig niet bij Halt weg te halen of zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef ValHallen het volgende:
En je vraagt altijd toestemming of je iets mag doen. "Hey Stephie, mag ik een mail naar zijn ouders sturen?" VH: "Doe maar niet".
dat is netjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef ValHallen het volgende:
En je vraagt altijd toestemming of je iets mag doen. "Hey Stephie, mag ik een mail naar zijn ouders sturen?" VH: "Doe maar niet".
Het geeft me wel een veilig gevoel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handig toch, hoef je haar iig niet bij Halt weg te halen of zo.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij nader inzien jongens, kom allemaal kijken, want hij gaat zo'n harde klap in zijn gezicht krijgen
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
"Je snapt toch wat ik bedoel" is de doodsteek voor de Nederlandse taal.
Houd er nu over op, ja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij nader inzien jongens, kom allemaal kijken, want hij gaat zo'n harde klap in zijn gezicht krijgen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind ook wel dat de nederlandse taal weg magquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
"Je snapt toch wat ik bedoel" is de doodsteek voor de Nederlandse taal.
Het excuus om niet correct te hoeven spellen, 'ja je snapt toch wat ik bedoel?'quote:
Faye slaat hard man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die denken dat het pijn doet als ze een bitchslap geven.
De laatste vrouw die dat deed brak bijna haar hand
Jeujjj..... schilderwerk klaar?quote:
Ik knal er een flinke linkse in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die denken dat het pijn doet als ze een bitchslap geven.
De laatste vrouw die dat deed brak bijna haar hand
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het excuus om niet correct te hoeven spellen, 'ja je snapt toch wat ik bedoel?'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |