oprotten, 10 december om 12uur bij de ah 2 go gaan jullie matten heb ik vernomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu wel leuk gaan bitchen achter zijn rug om, maar daar worden we beide niet gelukkiger van. Ik wens hem het beste en ik hoop dat dat wederzijds is.
Hij wenst zichzelf ook het allerbeste?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu wel leuk gaan bitchen achter zijn rug om, maar daar worden we beide niet gelukkiger van. Ik wens hem het beste en ik hoop dat dat wederzijds is.
Vooral de eerste. Dat is zo'n beetje de blauwdruk voor elke break-up song.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alanis Morissette - You Oughta Know
Melissa Etheridge - Like The Way I Do
Klassiekertjes.
Het leuke is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oprotten, 10 december om 12uur bij de ah 2 go gaan jullie matten heb ik vernomen
ah 2 go op station arnhem
Neemt hij al zijn vrienden mee?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oprotten, 10 december om 12uur bij de ah 2 go gaan jullie matten heb ik vernomen
ah 2 go op station arnhem
Daarom ga ik ook kijken!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is.
Zij zou hem tot moes slaan.
Nee hoor, ik heb je rugquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neemt hij al zijn vrienden mee?
Ja, Anouk met Are you kidding me ook welquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral de eerste. Dat is zo'n beetje de blauwdruk voor elke break-up song.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neemt hij al zijn vrienden mee?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is.
En hard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is.
Niets als je zegt dat die in je huis inbrak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel jaar krijg je eigenlijk als je iemand in een coma slaat?
Ligt eraan of ie ooit nog wakker wordt, met voorbedachte rade, enz. enz. Ga uit van zo'n zes a zeven jaar minimaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel jaar krijg je eigenlijk als je iemand in een coma slaat?
uurtjes jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie ooit nog wakker wordt, met voorbedachte rade, enz. enz. Ga uit van zo'n zes a zeven jaar minimaal.
Mja, dat nummer is meer als je er nog niet overheen bent inderdaad. You Oughta Know is gewoon een trap in zijn ballen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Anouk met Are you kidding me ook wel. Alleen is dat meer een nummer voor als je iemand weer terug wil.
Hoho, het is wel nederland hequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie ooit nog wakker wordt, met voorbedachte rade, enz. enz. Ga uit van zo'n zes a zeven jaar minimaal.
Mee eens!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, laten we er nou gewoon over ophouden.
Die zing ik ook graag mee, klopt ook nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, dat nummer is meer als je er nog niet overheen bent inderdaad. You Oughta Know is gewoon een trap in zijn ballen.
Ja, daarom heb ik alle kanttekeningen er niet bij in opgenomen, maar gewoon puur en alleen mishandeling met poging tot doodslag gepakt. Zes a zeven jaar.quote:
Bullshit.quote:
nee, geen poging tot doodslag.. ik wil heb niet dood. Wat denkt iedereen van mij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik alle kanttekeningen er niet bij in opgenomen, maar gewoon puur en alleen mishandeling met poging tot doodslag gepakt. Zes a zeven jaar.
[..]
Bullshit.
Waarschijnlijk gaat ze gewoon vrijuitquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik alle kanttekeningen er niet bij in opgenomen, maar gewoon puur en alleen mishandeling met poging tot doodslag gepakt. Zes a zeven jaar.
[..]
Bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |