Ja dan hoeft het van mij ook niet meer als het zo moet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast. Ga maar schuifelen met heloef dan.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan hoeft het van mij ook niet meer als het zo moet.
Komt uit de film Sliver, Sharon Stone wordt even flink genomen met dit nummer op de achtergrond. Vandaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Melting het volgende:
Rob.... associeer jij dit nummer met geile neuqseks?
Gewoon even naar Hearts Burst Into Fire - Bullet for my Valentine luisteren dan.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Komt uit de film Sliver, Sharon Stone wordt even flink genomen met dit nummer op de achtergrond. Vandaar.
Bro's before ho's.quote:
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon even naar Hearts Burst Into Fire - Bullet for my Valentine luisteren dan.
Ik ben wat meer van de Metal. Godsmack - I fucking hate you.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now Caught Out Here.
Jij en Heloef zouden me doen. Het zit goed, vriendquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van 3 naar 0 in een halve week. Jij hebt skills.
wel een verbetering na naatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij en Heloef zouden me doen. Het zit goed, vriend
Kut. Daar gaat mijn ere-lidmaatschap van de Wandelende Popencyclopedie Club.quote:
Deze man. Alleen maar waarheden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel een verbetering na naatje
Alanis Morissette - You Oughta Knowquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vrees dat vanavond het nodige muzikale gebitch te horen zal zijn, maar ik vond het wel tof om eens wat toffe break-up nummers achter elkaar te zetten
Ik kan nu wel leuk gaan bitchen achter zijn rug om, maar daar worden we beide niet gelukkiger van. Ik wens hem het beste en ik hoop dat dat wederzijds is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel een verbetering na naatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |