Ik ga hier niet op reageren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhee, dat zullen ze wel begrijpen door eerdere geluiden.
Nouja, in een kroeg versta je mensen die naast je staan niet eens. Maar een kroeg toilet lijkt me dan ook weer smerig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook gewoon niet zachter doen ofso he
hhmmmmm, oke dan...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen met Silk in de laatste 10 jaar.
Ja dat is waar. Pashokje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in een kroeg versta je mensen die naast je staan niet eens. Maar een kroeg toilet lijkt me dan ook weer smerig.
Dan zou ik wel verdomd stil zijn. En sowieso alleen als het fatsoenlijke pashokjes zijn, bij sommige kijk je zo naar binnen. Daar voel ik me al niet fijn als ik me omkleed.quote:
C&A en V&D doen het altijd wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik wel verdomd stil zijn. En sowieso alleen als het fatsoenlijke pashokjes zijn, bij sommige kijk je zo naar binnen. Daar voel ik me al niet fijn als ik me omkleed.
Ik ben benieuwd of Satanklaas nog eens voorbij komt, die vond ik leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
Taai taai taai taai taai, pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!
Schuifelen?quote:
De V&D waar ik werkte had kut pashokjes hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
C&A en V&D doen het altijd wel goed
Als jij leidt.quote:
Oke oke oke! Leeeeeeeeeuk! Vrijdag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast. Ga maar schuifelen met heloef dan.
Ik kijk het ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Oh Oh Cherso wel leuk. En New chicks ook, wat een achterlijk programma.
Okee.quote:
Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij leidt.
[..]
Oke oke oke! Leeeeeeeeeuk! Vrijdag?
Die bij ons in eindhoven heeft wel een aantal chille, waar zelden werknemers zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
De V&D waar ik werkte had kut pashokjes hoor.
Ik zeg, het is een omgebouwde vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wtf. dit klinkt raar. Maar zijn ogen passen niet op een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |