Ik kijk het ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Oh Oh Cherso wel leuk. En New chicks ook, wat een achterlijk programma.
Okee.quote:
Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij leidt.
[..]
Oke oke oke! Leeeeeeeeeuk! Vrijdag?
Die bij ons in eindhoven heeft wel een aantal chille, waar zelden werknemers zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
De V&D waar ik werkte had kut pashokjes hoor.
Ik zeg, het is een omgebouwde vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wtf. dit klinkt raar. Maar zijn ogen passen niet op een man.
Ja dan hoeft het van mij ook niet meer als het zo moet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast. Ga maar schuifelen met heloef dan.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan hoeft het van mij ook niet meer als het zo moet.
Komt uit de film Sliver, Sharon Stone wordt even flink genomen met dit nummer op de achtergrond. Vandaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Melting het volgende:
Rob.... associeer jij dit nummer met geile neuqseks?
Gewoon even naar Hearts Burst Into Fire - Bullet for my Valentine luisteren dan.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Komt uit de film Sliver, Sharon Stone wordt even flink genomen met dit nummer op de achtergrond. Vandaar.
Bro's before ho's.quote:
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon even naar Hearts Burst Into Fire - Bullet for my Valentine luisteren dan.
Ik ben wat meer van de Metal. Godsmack - I fucking hate you.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now Caught Out Here.
Jij en Heloef zouden me doen. Het zit goed, vriendquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van 3 naar 0 in een halve week. Jij hebt skills.
wel een verbetering na naatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij en Heloef zouden me doen. Het zit goed, vriend
Kut. Daar gaat mijn ere-lidmaatschap van de Wandelende Popencyclopedie Club.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |