SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Ik wilde dezelfde TT met dan een deel 2 erachter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde stiekem als titel doen "Met de openbare verliefdheden van SiIk".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Hoezo, is het bekend?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde stiekem als titel doen "Met de openbare verliefdheden van SiIk".
Nee, maar dat zou dan in dit topic wel gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Hey Datdus, hey, hey....
Wat is het verschil tussen een bus van Veolia en een kut?De kut komt ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Hey Datdus, hey, hey....
Wat is het verschil tussen een bus van Veolia en een kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vermoedde echt al zulke dingen. Jullie zijn zoooooo gemeen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wilde dezelfde TT met dan een deel 2 erachter.
Dat krijg je, als je een naamtopic niet waardeertquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vermoedde echt al zulke dingen. Jullie zijn zoooooo gemeen..
Is dat nog een vak tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut ik moet oud hollands voorlezen
Tssk, ik had meteen tegen heloef gezegd hoe lief ik het van em vond!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je een naamtopic niet waardeert.
Moet je niet zo gek doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heeft zijn gekke 5 minuten, hij blijft maar rondjes door de kamer rennen.
s wel nodig op sommige scholen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
I
Is dat nog een vak tegenwoordig?
Canticler spranc in den rijncquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut ik moet oud hollands voorlezen
alleen gestressed en alsof iedereen op mij rekentquote:
Geeft zo'n troep he.quote:
VH is gewoon een sloddervos.quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik vanavond even een uurtje draaien?
Ja, ik zit ook in de stress. En ben helemaal geblokkeerd, waardoor ik niet meer naar school durf en nog geen woord van me huiswerk eruit krijg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
alleen gestressed en alsof iedereen op mij rekent![]()
Oh dat ken ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in de stress. En ben helemaal geblokkeerd, waardoor ik niet meer naar school durf en nog geen woord van me huiswerk eruit krijg.
Kusje d'ropquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in de stress. En ben helemaal geblokkeerd, waardoor ik niet meer naar school durf en nog geen woord van me huiswerk eruit krijg.
LOL, herkenbaar!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap echt hoe je je voelt. En dat is echt kut.. Ik moest vandaag iegenlijk ook naar school om met projectgroep te werken en ksit nu thuis crackers met kaas te etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hhihihhiihihiiiihh.quote:
JA, precies!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
Als iemand het herkent, weten jullie dan ook waar het door komt.
Is het omdat het oude kwartaal nog niet goed is afgerond en ik daardoor nu vast loop met het nieuwe kwartaal. Of is het puur omdat ik 1 deadline niet heb gehaald. Is het omdat ik... pfff ik weet gewoon niet waar die angst vandaan komt.
Nee, een keer in de week en ik ga er een keer in de week weer wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef stefanhaan het volgende:
Erik kom je vaak op eindhoven CS dan?
Bij mij komt het voornamelijk door een paar vakken van het 1ste blok niet halen. Die ik er nu langs moet doen. En het dit blok al veel drukker heb als het eerste. En daarlangs moet ook nog een iPad game af waarbij heel het groepje op mij rekent omdat hun falenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
Is het omdat het oude kwartaal nog niet goed is afgerond en ik daardoor nu vast loop met het nieuwe kwartaal. Of is het puur omdat ik 1 deadline niet heb gehaald. Is het omdat ik... pfff ik weet gewoon niet waar die angst vandaan komt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een keer in de week en ik ga er een keer in de week weer weg.
Bij mij komt dat afsluiten altijd van als ik één ding niet gedaan heb of af krijg en daardoor het gevoel heb dat ik helemaal niets meer gedaan krijg, achter loop, het toch niet meer haal, docenten onder ogen moet komen, medestudenten onder ogen moet komen... dat ongeveer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
Joh, ik herkende je alleen van een foto in USquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]tik me de volgende keer aan
. Ik zie nooit FOK!ers zo random
Mijn aanvraagjequote:
PFf flauw hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, ik herkende je alleen van een foto in US, dat was niet echt reden genoeg om je aan te tikken
.
Ja, zo klinkt het wel herkenbaar. ik ga mijn SLC maar mailen, misschien kan ze me helpen. Of nouja, dan weet ze er tenminste vanaf. Want zo ging mijn studie 2 jaar terug ook steeds slechter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij komt dat afsluiten altijd van als ik één ding niet gedaan heb of af krijg en daardoor het gevoel heb dat ik helemaal niets meer gedaan krijg, achter loop, het toch niet meer haal, docenten onder ogen moet komen, medestudenten onder ogen moet komen... dat ongeveer.
Ik zet je erop!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan nu niet op het rooster, mag ik van 18.30 tot 20.00
Gaaf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond tussen 20:00 en 22:00 Dj LoLa's WirWar Show
Jawel, maar daar hebben we het gisteren al over gehadquote:
Ja, maar jij houdt tenminste nog van kutquote:
Alleen andersom wil het niet zo vlotten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt tenminste nog van kut.
Knuffelrock meets afreageermuziekquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zet je erop!
Wat ga je draaien?
Ik schiet ook in een halve depressie door dit nummerquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer doet me zo aan middelbare school denken dat ik er melancholisch van word![]()
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knuffelrock meets afreageermuziek
We kunnen Merel vragen of ze de volgende meet weer wil komen om daar verandering in te brengenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen andersom wil het niet zo vlotten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen andersom wil het niet zo vlotten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kunnen Merel vragen of ze de volgende meet weer wil komen om daar verandering in te brengen.
Kloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaaf.
[..]
Jawel, maar daar hebben we het gisteren al over gehad. Ik wist ook niet wat ik terug moest sturen
.
Ik voel me vandaag ook uitermate goed.quote:
zet ik dat eropquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knuffelrock meets afreageermuziek
Omdat je dingen weet zeg maar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag ook uitermate goed.
rock/metal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat moet ik me er bij voorstellen?
luister je vanavond zelf dan weet je hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat moet ik me er bij voorstellen?
Vooral omdat ik er uit ben en de ander het ook weet.quote:
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er uit ben en de ander het ook weet.
uit wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er uit ben en de ander het ook weet.
De knoop en mijn gedachten en gevoelens.quote:
okequote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef stefanhaan het volgende:
Looooveeelllyyyyy, kan je mij van half 6 tot half 7 erop zetten.
Hard & Loud
Hoe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De knoop en mijn gedachten en gevoelens.
Nadenken en ik heb het uiteindelijk maar tegen die persoon gezegd.quote:
Wieeee was het nouuuhouuuuu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadenken en ik heb het uiteindelijk maar tegen die persoon gezegd.
Hoe reageerde die persoon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadenken en ik heb het uiteindelijk maar tegen die persoon gezegd.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luister je vanavond zelf dan weet je het
Laten we het zo zeggen dat wat ik ervoor draai iets erger is wat faye daarna draaitquote:
een moment van rust is ook nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen dat wat ik ervoor draai iets erger is wat faye daarna draait![]()
Heel goed.quote:
Als ik het iedereen ga vertellen wordt het akward.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het iedereen ga vertellen wordt het akward.
Jawel, zij weet het, VH schijnt het ook te weten.quote:
Ik wist het gisteren al mang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben je vleugelwijfje, jewaits.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook.quote:
Dag, kusjekroel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet sowieso niet waar het over gaat
Ik ga mijn leven wagen door de mist
Ik wist gewoon dat jij het wel door zou hebben.quote:
Kijk je uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel? jij?
[..]
ik meld me straks wel weer, en anders niet
Oké ik wel dan kusjekroelquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel? jij?
[..]
ik meld me straks wel weer, en anders niet
nou vooruit niet te klef hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry, zal het niet meer doen.
ga jij maar kroelen met je meisjequote:
Oh je mag wel meedoen. Doen we triokroelquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou vooruit niet te klef hoor
[..]
ga jij maar kroelen met je meisje
Ik weet niet wat jij denkt maar goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
Overigens hoop ik dat het niet het supervoorspelbare is, maar toen je zie dat wij der niet kende sloot ik die optie uit.
Doe je licht van je fiets aan;O? XDquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt maar goed.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef pindapoep het volgende:
[..]
Doe je licht van je fiets aan;O? XD
PM maar wat je denkt, ik zal het ontkennen of bevestigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.
Wil je wat zeggen tegen heloef myr?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wil je wat zeggen tegen heloef myr?
Hihi "kruis"quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef robdriessen het volgende:
Kom jongens en meisjes, wel beetje lief tegen onze Knuffelsuri zijn, he? Het lijkt nu wel een kruisverhoor. En laat de dubbelzinnige grappen maar achterwege.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
Mensen zijn gewoon gewend dat ik alles hier neer gooi.
Applausje voor mezelf dat ik dat niet doe.
Maar nu maak je ons nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
Ja, maar nu gooi je nog steeds alles hier neer behalve de naam. En dat is gewoon valsquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
baasquote:
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar nu gooi je nog steeds alles hier neer behalve de naam. En dat is gewoon vals.
DM me maar om wie het gaat en het is je vergeven.quote:
Ben met de autoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef pindapoep het volgende:
[..]
Doe je licht van je fiets aan;O? XD
Hoe kan je dat nou bekend maken, das niet luek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Myraela het volgende:
Okok, heloef heeft gevoelens voor mij. Ik voelde het al aankomen weetje. Ik ben ook gewoon onwijs tof.
Je eigen verzoekjes aanprijzenquote:
Een bus met een kut vergelijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je eigen verzoekjes aanprijzen
Klaarkomen van schuren.quote:
Dat maak je wel ongedaan met zo'n statementquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Thank god gaat het vandaag eens niet om mij
Misschien durven er dan meer toe te geven dat ze me leuk vinden. Want ik ben gewoon leuk weetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou bekend maken, das niet luek.
Dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maak je wel ongedaan met zo'n statement.
Ik heb zelf meer met blokhutjes.quote:
Ik vind je leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien durven er dan meer toe te geven dat ze me leuk vinden. Want ik ben gewoon leuk weetje.
Als je er nou niet op had gereageerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maak je wel ongedaan met zo'n statement.
What the fuck gewoonquote:" Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.'"
Inderdaad, waarom die condoom?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
What the fuck gewoon![]()
waar gaat de wereld heen
Het is als een Grieks tragedie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht. Helaas zal het nooit iets tussen ons worden.
Ik schuur veilig. Of ik schuur nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Neenee, het ging om het verschil!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een bus met een kut vergelijken.
Ik vind jou ook leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht. Helaas zal het nooit iets tussen ons worden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik schuur veilig. Of ik schuur nietPlaatje klopt niet. Ik mis de veiligheidsbril, handschoenen, veiligheidsschoenen, Safety Risk Assessment, bijbehorende Safety & Health Inspector, etc. etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Kon niet zo snel een goeie vinden voor mijn ninja editquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet. Ik mis de veiligheidsbril, handschoenen, veiligheidsschoenen, Safety Risk Assessment, bijbehorende Safety & Health Inspector, etc. etc.
Jah, tegenwoordig staan we gewoon te fistpumpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Schuren.Nostalgie van vroeger. Minidisco.
Disco's, meestal op iemands zolder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Schuren.Nostalgie van vroeger. Minidisco.
Fistpumpenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jah, tegenwoordig staan we gewoon te fistpumpen.
En dan kwam je vader je om 23.00 ophalenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Disco's, meestal op iemands zolder.
Bij voorkeur in een tanktop.quote:
Nee man. Mijn matties en ik gingen altijd helemaal loesoe tot 11 in de club.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Disco's, meestal op iemands zolder.
Mijn mama. En meestal zelfs wel eerder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan kwam je vader je om 23.00 ophalen.
Wij hadden een speciale disco voor onder de 12. Minimale leeftijd weet ik niet meer, maar daar kon je dan snoep bij de bar halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee man. Mijn matties en ik gingen altijd helemaal loesoe tot 11 in de club.
Shandyquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hadden een speciale disco voor onder de 12. Minimale leeftijd weet ik niet meer, maar daar kon je dan snoep bij de bar halen.En frituur. En dat drankje met 0,001 alcohol.
Schuifelen, schuren, slijpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef robdriessen het volgende:
In mijn tijd heette dat nog 'schuifelen' of 'zwemmen'. Was al een topavond as je de ontluikende boezem van een meisje tegen je borst voelde schuren. Ook al zaten er twee truien en een kinderBH in de weg.
(/opa modus)
Als ik lesbisch was geweest, had ik het gedaanquote:
Ook echt dat hoofd van hem dat langzaam omdraait hequote:
Bier. Een beugel van Grolsch toen ik twee wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Post hier je eerste alcoholische drankje (proeven van pa's biertje telt niet, eerste echte eigen glas!)
Pisang met 7-up.
Likeurtjes op vakantie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Post hier je eerste alcoholische drankje (proeven van pa's biertje telt niet, eerste echte eigen glas!)
Pisang met 7-up.
Deze man weet.quote:
passoa jusquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Pisang met 7-up.
Waarschijnlijk een glas witte wijn bij opa en oma toen ik een jaar of 14 was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Pisang met 7-up.
Bacardi Breezer, volgens mij de ananas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Pisang met 7-up.
Waarom verwacht ik dat ie zichzelf op gegeven moment voor de bek gaat slaanquote:
Ah we hebben een intellectueel up in dis bitch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb Jersey Shore en Oh Oh Cherso nooit begrepen.
Je hebt niet veel gemist hoor. Je kan het nog steeds doen. Of gewoon skippen en een lekker ding het invalidentoilet van de discotheek intrekken voor een vluggertje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb nog nooit geschuifeld of wat dan ook
Dan gaan wij dat nog eens doen. Je moet het een keer hebben gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom het invalidentoilet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist hoor. Je kan het nog steeds doen. Of gewoon skippen en een lekker ding het invalidentoilet van de discotheek intrekken voor een vluggertje.
Nee hoor. Ik kijk Fort Boyard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ah we hebben een intellectueel up in dis bitch.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Invalidentoilet heeft meer ruimtequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom het invalidentoilet?
Toch wil ik nog wel een keer seks in een toilet hebben, het had wel iets.
Meer ruimte. Minder last van mensen die op de deur rammen dat ze zo nodig moeten.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Oh oh Cherso opgegeven toen de homo er in kwam.
Ruimte is niet echt nodig, die mensen moeten maar wachten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meer ruimte. Minder last van mensen die op de deur rammen dat ze zo nodig moeten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ruimte is niet echt nodig, die mensen moeten maar wachten.
Bitchfightquote:
Jij schuifelt met iedereen, ik wil wel dat het een beetje speciaal isquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan gaan wij dat nog eens doen. Je moet het een keer hebben gedaan.
Oh haiquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij schuifelt met iedereen, ik wil wel dat het een beetje speciaal is
Ik hoor je al schreeuwen "KOP DICHT, IK PROBEER HIER KLAAR TE KOMEN, JA?"quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ruimte is niet echt nodig, die mensen moeten maar wachten.
Alleen met Silk in de laatste 10 jaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij schuifelt met iedereen, ik wil wel dat het een beetje speciaal is
Bwhehehhee, dat zullen ze wel begrijpen door eerdere geluiden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoor je al schreeuwen "KOP DICHT, IK PROBEER HIER KLAAR TE KOMEN, JA?"
Ook gewoon niet zachter doen ofso hequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhee, dat zullen ze wel begrijpen door eerdere geluiden.
Ik ga hier niet op reageren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhee, dat zullen ze wel begrijpen door eerdere geluiden.
Nouja, in een kroeg versta je mensen die naast je staan niet eens. Maar een kroeg toilet lijkt me dan ook weer smerig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook gewoon niet zachter doen ofso he
hhmmmmm, oke dan...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen met Silk in de laatste 10 jaar.
Ja dat is waar. Pashokje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in een kroeg versta je mensen die naast je staan niet eens. Maar een kroeg toilet lijkt me dan ook weer smerig.
Dan zou ik wel verdomd stil zijn. En sowieso alleen als het fatsoenlijke pashokjes zijn, bij sommige kijk je zo naar binnen. Daar voel ik me al niet fijn als ik me omkleed.quote:
C&A en V&D doen het altijd wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik wel verdomd stil zijn. En sowieso alleen als het fatsoenlijke pashokjes zijn, bij sommige kijk je zo naar binnen. Daar voel ik me al niet fijn als ik me omkleed.
Ik ben benieuwd of Satanklaas nog eens voorbij komt, die vond ik leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
Taai taai taai taai taai, pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!
Schuifelen?quote:
De V&D waar ik werkte had kut pashokjes hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
C&A en V&D doen het altijd wel goed
Als jij leidt.quote:
Oke oke oke! Leeeeeeeeeuk! Vrijdag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast. Ga maar schuifelen met heloef dan.
Ik kijk het ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Oh Oh Cherso wel leuk. En New chicks ook, wat een achterlijk programma.
Okee.quote:
Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij leidt.
[..]
Oke oke oke! Leeeeeeeeeuk! Vrijdag?
Die bij ons in eindhoven heeft wel een aantal chille, waar zelden werknemers zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
De V&D waar ik werkte had kut pashokjes hoor.
Ik zeg, het is een omgebouwde vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wtf. dit klinkt raar. Maar zijn ogen passen niet op een man.
Ja dan hoeft het van mij ook niet meer als het zo moet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast. Ga maar schuifelen met heloef dan.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan hoeft het van mij ook niet meer als het zo moet.
Komt uit de film Sliver, Sharon Stone wordt even flink genomen met dit nummer op de achtergrond. Vandaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Melting het volgende:
Rob.... associeer jij dit nummer met geile neuqseks?
Gewoon even naar Hearts Burst Into Fire - Bullet for my Valentine luisteren dan.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Komt uit de film Sliver, Sharon Stone wordt even flink genomen met dit nummer op de achtergrond. Vandaar.
Bro's before ho's.quote:
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon even naar Hearts Burst Into Fire - Bullet for my Valentine luisteren dan.
Ik ben wat meer van de Metal. Godsmack - I fucking hate you.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of Kelis met I Hate You So Much Right Now Caught Out Here.
Jij en Heloef zouden me doen. Het zit goed, vriendquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van 3 naar 0 in een halve week. Jij hebt skills.
wel een verbetering na naatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij en Heloef zouden me doen. Het zit goed, vriend
Kut. Daar gaat mijn ere-lidmaatschap van de Wandelende Popencyclopedie Club.quote:
Deze man. Alleen maar waarheden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel een verbetering na naatje
Alanis Morissette - You Oughta Knowquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vrees dat vanavond het nodige muzikale gebitch te horen zal zijn, maar ik vond het wel tof om eens wat toffe break-up nummers achter elkaar te zetten
Ik kan nu wel leuk gaan bitchen achter zijn rug om, maar daar worden we beide niet gelukkiger van. Ik wens hem het beste en ik hoop dat dat wederzijds is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel een verbetering na naatje
oprotten, 10 december om 12uur bij de ah 2 go gaan jullie matten heb ik vernomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu wel leuk gaan bitchen achter zijn rug om, maar daar worden we beide niet gelukkiger van. Ik wens hem het beste en ik hoop dat dat wederzijds is.
Hij wenst zichzelf ook het allerbeste?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu wel leuk gaan bitchen achter zijn rug om, maar daar worden we beide niet gelukkiger van. Ik wens hem het beste en ik hoop dat dat wederzijds is.
Vooral de eerste. Dat is zo'n beetje de blauwdruk voor elke break-up song.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alanis Morissette - You Oughta Know
Melissa Etheridge - Like The Way I Do
Klassiekertjes.
Het leuke is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oprotten, 10 december om 12uur bij de ah 2 go gaan jullie matten heb ik vernomen
ah 2 go op station arnhem
Neemt hij al zijn vrienden mee?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oprotten, 10 december om 12uur bij de ah 2 go gaan jullie matten heb ik vernomen
ah 2 go op station arnhem
Daarom ga ik ook kijken!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is.
Zij zou hem tot moes slaan.
Nee hoor, ik heb je rugquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neemt hij al zijn vrienden mee?
Ja, Anouk met Are you kidding me ook welquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral de eerste. Dat is zo'n beetje de blauwdruk voor elke break-up song.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neemt hij al zijn vrienden mee?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is.
En hard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is.
Niets als je zegt dat die in je huis inbrak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel jaar krijg je eigenlijk als je iemand in een coma slaat?
Ligt eraan of ie ooit nog wakker wordt, met voorbedachte rade, enz. enz. Ga uit van zo'n zes a zeven jaar minimaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel jaar krijg je eigenlijk als je iemand in een coma slaat?
uurtjes jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie ooit nog wakker wordt, met voorbedachte rade, enz. enz. Ga uit van zo'n zes a zeven jaar minimaal.
Mja, dat nummer is meer als je er nog niet overheen bent inderdaad. You Oughta Know is gewoon een trap in zijn ballen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Anouk met Are you kidding me ook wel. Alleen is dat meer een nummer voor als je iemand weer terug wil.
Hoho, het is wel nederland hequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie ooit nog wakker wordt, met voorbedachte rade, enz. enz. Ga uit van zo'n zes a zeven jaar minimaal.
Mee eens!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, laten we er nou gewoon over ophouden.
Die zing ik ook graag mee, klopt ook nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, dat nummer is meer als je er nog niet overheen bent inderdaad. You Oughta Know is gewoon een trap in zijn ballen.
Ja, daarom heb ik alle kanttekeningen er niet bij in opgenomen, maar gewoon puur en alleen mishandeling met poging tot doodslag gepakt. Zes a zeven jaar.quote:
Bullshit.quote:
nee, geen poging tot doodslag.. ik wil heb niet dood. Wat denkt iedereen van mij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik alle kanttekeningen er niet bij in opgenomen, maar gewoon puur en alleen mishandeling met poging tot doodslag gepakt. Zes a zeven jaar.
[..]
Bullshit.
Waarschijnlijk gaat ze gewoon vrijuitquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik alle kanttekeningen er niet bij in opgenomen, maar gewoon puur en alleen mishandeling met poging tot doodslag gepakt. Zes a zeven jaar.
[..]
Bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |