Je eigen verzoekjes aanprijzenquote:
Een bus met een kut vergelijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je eigen verzoekjes aanprijzen
Klaarkomen van schuren.quote:
Dat maak je wel ongedaan met zo'n statementquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Thank god gaat het vandaag eens niet om mij
Misschien durven er dan meer toe te geven dat ze me leuk vinden. Want ik ben gewoon leuk weetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou bekend maken, das niet luek.
Dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maak je wel ongedaan met zo'n statement.
Ik heb zelf meer met blokhutjes.quote:
Ik vind je leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien durven er dan meer toe te geven dat ze me leuk vinden. Want ik ben gewoon leuk weetje.
Als je er nou niet op had gereageerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maak je wel ongedaan met zo'n statement.
What the fuck gewoonquote:" Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.'"
Inderdaad, waarom die condoom?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
What the fuck gewoon![]()
waar gaat de wereld heen
Het is als een Grieks tragedie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht. Helaas zal het nooit iets tussen ons worden.
Ik schuur veilig. Of ik schuur nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Neenee, het ging om het verschil!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een bus met een kut vergelijken.
Ik vind jou ook leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht. Helaas zal het nooit iets tussen ons worden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik schuur veilig. Of ik schuur nietPlaatje klopt niet. Ik mis de veiligheidsbril, handschoenen, veiligheidsschoenen, Safety Risk Assessment, bijbehorende Safety & Health Inspector, etc. etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Kon niet zo snel een goeie vinden voor mijn ninja editquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet. Ik mis de veiligheidsbril, handschoenen, veiligheidsschoenen, Safety Risk Assessment, bijbehorende Safety & Health Inspector, etc. etc.
Jah, tegenwoordig staan we gewoon te fistpumpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Schuren.Nostalgie van vroeger. Minidisco.
Disco's, meestal op iemands zolder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Schuren.Nostalgie van vroeger. Minidisco.
Fistpumpenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jah, tegenwoordig staan we gewoon te fistpumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |