Doe je licht van je fiets aan;O? XDquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet sowieso niet waar het over gaat
Ik ga mijn leven wagen door de mist
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt maar goed.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef pindapoep het volgende:
[..]
Doe je licht van je fiets aan;O? XD
PM maar wat je denkt, ik zal het ontkennen of bevestigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.
Wil je wat zeggen tegen heloef myr?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wil je wat zeggen tegen heloef myr?
Hihi "kruis"quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef robdriessen het volgende:
Kom jongens en meisjes, wel beetje lief tegen onze Knuffelsuri zijn, he? Het lijkt nu wel een kruisverhoor. En laat de dubbelzinnige grappen maar achterwege.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
Mensen zijn gewoon gewend dat ik alles hier neer gooi.
Applausje voor mezelf dat ik dat niet doe.
Maar nu maak je ons nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
Ja, maar nu gooi je nog steeds alles hier neer behalve de naam. En dat is gewoon valsquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
baasquote:
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar nu gooi je nog steeds alles hier neer behalve de naam. En dat is gewoon vals.
DM me maar om wie het gaat en het is je vergeven.quote:
Ben met de autoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef pindapoep het volgende:
[..]
Doe je licht van je fiets aan;O? XD
Hoe kan je dat nou bekend maken, das niet luek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Myraela het volgende:
Okok, heloef heeft gevoelens voor mij. Ik voelde het al aankomen weetje. Ik ben ook gewoon onwijs tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |