Wieeee was het nouuuhouuuuu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadenken en ik heb het uiteindelijk maar tegen die persoon gezegd.
Hoe reageerde die persoon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadenken en ik heb het uiteindelijk maar tegen die persoon gezegd.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luister je vanavond zelf dan weet je het
Laten we het zo zeggen dat wat ik ervoor draai iets erger is wat faye daarna draaitquote:
een moment van rust is ook nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen dat wat ik ervoor draai iets erger is wat faye daarna draait![]()
Heel goed.quote:
Als ik het iedereen ga vertellen wordt het akward.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het iedereen ga vertellen wordt het akward.
Jawel, zij weet het, VH schijnt het ook te weten.quote:
Ik wist het gisteren al mang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben je vleugelwijfje, jewaits.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook.quote:
Dag, kusjekroel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet sowieso niet waar het over gaat
Ik ga mijn leven wagen door de mist
Ik wist gewoon dat jij het wel door zou hebben.quote:
Kijk je uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel? jij?
[..]
ik meld me straks wel weer, en anders niet
Oké ik wel dan kusjekroelquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel? jij?
[..]
ik meld me straks wel weer, en anders niet
nou vooruit niet te klef hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry, zal het niet meer doen.
ga jij maar kroelen met je meisjequote:
Oh je mag wel meedoen. Doen we triokroelquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou vooruit niet te klef hoor
[..]
ga jij maar kroelen met je meisje
Ik weet niet wat jij denkt maar goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
Overigens hoop ik dat het niet het supervoorspelbare is, maar toen je zie dat wij der niet kende sloot ik die optie uit.
Doe je licht van je fiets aan;O? XDquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt maar goed.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef pindapoep het volgende:
[..]
Doe je licht van je fiets aan;O? XD
PM maar wat je denkt, ik zal het ontkennen of bevestigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.
Wil je wat zeggen tegen heloef myr?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het mij. Ik ben lief. En betrouwbaar. En wijs. En euhm. Lief.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wil je wat zeggen tegen heloef myr?
Hihi "kruis"quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:08 schreef robdriessen het volgende:
Kom jongens en meisjes, wel beetje lief tegen onze Knuffelsuri zijn, he? Het lijkt nu wel een kruisverhoor. En laat de dubbelzinnige grappen maar achterwege.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
Mensen zijn gewoon gewend dat ik alles hier neer gooi.
Applausje voor mezelf dat ik dat niet doe.
Maar nu maak je ons nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
Ja, maar nu gooi je nog steeds alles hier neer behalve de naam. En dat is gewoon valsquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
baasquote:
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar nu gooi je nog steeds alles hier neer behalve de naam. En dat is gewoon vals.
DM me maar om wie het gaat en het is je vergeven.quote:
Ben met de autoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:07 schreef pindapoep het volgende:
[..]
Doe je licht van je fiets aan;O? XD
Hoe kan je dat nou bekend maken, das niet luek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Myraela het volgende:
Okok, heloef heeft gevoelens voor mij. Ik voelde het al aankomen weetje. Ik ben ook gewoon onwijs tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |