Ik snap echt hoe je je voelt. En dat is echt kut.. Ik moest vandaag iegenlijk ook naar school om met projectgroep te werken en ksit nu thuis crackers met kaas te etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in de stress. En ben helemaal geblokkeerd, waardoor ik niet meer naar school durf en nog geen woord van me huiswerk eruit krijg.
Hhihihhiihihiiiihh.quote:
JA, precies!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
Als iemand het herkent, weten jullie dan ook waar het door komt.
Is het omdat het oude kwartaal nog niet goed is afgerond en ik daardoor nu vast loop met het nieuwe kwartaal. Of is het puur omdat ik 1 deadline niet heb gehaald. Is het omdat ik... pfff ik weet gewoon niet waar die angst vandaan komt.
Nee, een keer in de week en ik ga er een keer in de week weer wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef stefanhaan het volgende:
Erik kom je vaak op eindhoven CS dan?
Bij mij komt het voornamelijk door een paar vakken van het 1ste blok niet halen. Die ik er nu langs moet doen. En het dit blok al veel drukker heb als het eerste. En daarlangs moet ook nog een iPad game af waarbij heel het groepje op mij rekent omdat hun falenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
Is het omdat het oude kwartaal nog niet goed is afgerond en ik daardoor nu vast loop met het nieuwe kwartaal. Of is het puur omdat ik 1 deadline niet heb gehaald. Is het omdat ik... pfff ik weet gewoon niet waar die angst vandaan komt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een keer in de week en ik ga er een keer in de week weer weg.
Bij mij komt dat afsluiten altijd van als ik één ding niet gedaan heb of af krijg en daardoor het gevoel heb dat ik helemaal niets meer gedaan krijg, achter loop, het toch niet meer haal, docenten onder ogen moet komen, medestudenten onder ogen moet komen... dat ongeveer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
Joh, ik herkende je alleen van een foto in USquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]tik me de volgende keer aan
. Ik zie nooit FOK!ers zo random
Mijn aanvraagjequote:
PFf flauw hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, ik herkende je alleen van een foto in US, dat was niet echt reden genoeg om je aan te tikken
.
Ja, zo klinkt het wel herkenbaar. ik ga mijn SLC maar mailen, misschien kan ze me helpen. Of nouja, dan weet ze er tenminste vanaf. Want zo ging mijn studie 2 jaar terug ook steeds slechter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij komt dat afsluiten altijd van als ik één ding niet gedaan heb of af krijg en daardoor het gevoel heb dat ik helemaal niets meer gedaan krijg, achter loop, het toch niet meer haal, docenten onder ogen moet komen, medestudenten onder ogen moet komen... dat ongeveer.
Ik zet je erop!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan nu niet op het rooster, mag ik van 18.30 tot 20.00
Gaaf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond tussen 20:00 en 22:00 Dj LoLa's WirWar Show
Jawel, maar daar hebben we het gisteren al over gehadquote:
Ja, maar jij houdt tenminste nog van kutquote:
Alleen andersom wil het niet zo vlotten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt tenminste nog van kut.
Knuffelrock meets afreageermuziekquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zet je erop!
Wat ga je draaien?
Ik schiet ook in een halve depressie door dit nummerquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer doet me zo aan middelbare school denken dat ik er melancholisch van word![]()
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knuffelrock meets afreageermuziek
We kunnen Merel vragen of ze de volgende meet weer wil komen om daar verandering in te brengenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen andersom wil het niet zo vlotten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen andersom wil het niet zo vlotten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kunnen Merel vragen of ze de volgende meet weer wil komen om daar verandering in te brengen.
Kloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaaf.
[..]
Jawel, maar daar hebben we het gisteren al over gehad. Ik wist ook niet wat ik terug moest sturen
.
Ik voel me vandaag ook uitermate goed.quote:
zet ik dat eropquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knuffelrock meets afreageermuziek
Omdat je dingen weet zeg maar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag ook uitermate goed.
rock/metal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat moet ik me er bij voorstellen?
luister je vanavond zelf dan weet je hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat moet ik me er bij voorstellen?
Vooral omdat ik er uit ben en de ander het ook weet.quote:
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er uit ben en de ander het ook weet.
uit wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er uit ben en de ander het ook weet.
De knoop en mijn gedachten en gevoelens.quote:
okequote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef stefanhaan het volgende:
Looooveeelllyyyyy, kan je mij van half 6 tot half 7 erop zetten.
Hard & Loud
Hoe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De knoop en mijn gedachten en gevoelens.
Nadenken en ik heb het uiteindelijk maar tegen die persoon gezegd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |