Canticler spranc in den rijncquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut ik moet oud hollands voorlezen
alleen gestressed en alsof iedereen op mij rekentquote:
Geeft zo'n troep he.quote:
VH is gewoon een sloddervos.quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik vanavond even een uurtje draaien?
Ja, ik zit ook in de stress. En ben helemaal geblokkeerd, waardoor ik niet meer naar school durf en nog geen woord van me huiswerk eruit krijg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
alleen gestressed en alsof iedereen op mij rekent![]()
Oh dat ken ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in de stress. En ben helemaal geblokkeerd, waardoor ik niet meer naar school durf en nog geen woord van me huiswerk eruit krijg.
Kusje d'ropquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in de stress. En ben helemaal geblokkeerd, waardoor ik niet meer naar school durf en nog geen woord van me huiswerk eruit krijg.
LOL, herkenbaar!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |