En dan kwam je vader je om 23.00 ophalenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Disco's, meestal op iemands zolder.
Bij voorkeur in een tanktop.quote:
Nee man. Mijn matties en ik gingen altijd helemaal loesoe tot 11 in de club.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Disco's, meestal op iemands zolder.
Mijn mama. En meestal zelfs wel eerder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan kwam je vader je om 23.00 ophalen.
Wij hadden een speciale disco voor onder de 12. Minimale leeftijd weet ik niet meer, maar daar kon je dan snoep bij de bar halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee man. Mijn matties en ik gingen altijd helemaal loesoe tot 11 in de club.
Shandyquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hadden een speciale disco voor onder de 12. Minimale leeftijd weet ik niet meer, maar daar kon je dan snoep bij de bar halen.En frituur. En dat drankje met 0,001 alcohol.
Schuifelen, schuren, slijpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef robdriessen het volgende:
In mijn tijd heette dat nog 'schuifelen' of 'zwemmen'. Was al een topavond as je de ontluikende boezem van een meisje tegen je borst voelde schuren. Ook al zaten er twee truien en een kinderBH in de weg.
(/opa modus)
Als ik lesbisch was geweest, had ik het gedaanquote:
Ook echt dat hoofd van hem dat langzaam omdraait hequote:
Bier. Een beugel van Grolsch toen ik twee wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Post hier je eerste alcoholische drankje (proeven van pa's biertje telt niet, eerste echte eigen glas!)
Pisang met 7-up.
Likeurtjes op vakantie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Post hier je eerste alcoholische drankje (proeven van pa's biertje telt niet, eerste echte eigen glas!)
Pisang met 7-up.
Deze man weet.quote:
passoa jusquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Pisang met 7-up.
Waarschijnlijk een glas witte wijn bij opa en oma toen ik een jaar of 14 was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Pisang met 7-up.
Bacardi Breezer, volgens mij de ananas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Pisang met 7-up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |