Wie Ons Breekt Breek Ikquote:
Wie Ons Breekt Breek Ikquote:
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder ziet niet wat er lelijk is aan het design.
Mama, ben jij mijn mama wel?
Ha die wobbiquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wobbi. Wat leuk u hier te treffen [ afbeelding ].
Gad-ver-damme.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef Zokunen het volgende:
Meh er staat veel te weinig kerstmuziek in Gup, ik wou Rob even verwennen
ik zat ook al te zoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef Zokunen het volgende:
Meh er staat veel te weinig kerstmuziek in Gup, ik wou Rob even verwennen
Ruim het dan op!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
AU! Stom speldje, is al de 3de keer dat ik er op ga staan. Is een soort vrouwelijke versie van het stomme lego blokje waar ik vroeger altijd op stond.
We kunnen een keer gaan als hij is Utrecht is? Misschien willen er wel meer meequote:
Haal het weg danquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
AU! Stom speldje, is al de 3de keer dat ik er op ga staan. Is een soort vrouwelijke versie van het stomme lego blokje waar ik vroeger altijd op stond.
Dan moet je nu wakker gekust worden door een knappe prinsquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet je nu wakker gekust worden door een knappe prins.
Je wil ook wakker gekust worden door een mooie prins?quote:
Ik kleed me 20 januari wel sletterigquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen een keer gaan als hij is Utrecht is? Misschien willen er wel meer mee
Radio 49 foute feest meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |