Ik ben de knappe prins, want knap ben ik sowieso wel, ja tog ja tog.quote:
we kunnen sowieso 20-01 sletterig gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kleed me 20 januari wel sletterig
Mirne, gaan wij in de kerstvakantie nog een keer foto's maken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb straks weer fotografie les, waarbij ze mijn huiswerk af gaan kraken. yay.
Dus je bent wel homo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de knappe prins, want knap ben ik sowieso wel, ja tog ja tog.
No go.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo graag eens mijn panterlegging aan.
Jij kleedt je toch altijd sletterig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kleed me 20 januari wel sletterig
Yeaaaa! Buiten en binnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mirne, gaan wij in de kerstvakantie nog een keer foto's maken?
Die katten ruiken dat zo hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik wat brokjes in de kamer verstoppen. De katten vermaken.
Gerrie had een panterlegging aan toen ik haar ontmoette.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
Hell no.quote:
Okeeeeeeequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yeaaaa! Buiten en binnen.Nu ik weet hoe mijn camera werkt.
Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik vakantie heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OkeeeeeeeErgens in de week na oud en nieuw een idee?
Waarom doe je het niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat is ook het doelquote:
He wat jammer nou, niks aan te doen.quote:
Ben je 12 of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
Op school was er zo'n gast die een kaart van Skyrim had meegenomen, en met zijn vrienden eromheen stond om ze te informeren over dungeons en monsters.
Wat een baas dat hij daar het lef voor heeft en dat gewoon doet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
Op school was er zo'n gast die een kaart van Skyrim had meegenomen, en met zijn vrienden eromheen stond om ze te informeren over dungeons en monsters.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
Jij jaloers dat je niet mee mocht kijken, of wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |