SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2![]()
quote:Ajax met doelman Vermeer tegen Lyon
LYON - Ajax begint dinsdagavond met Kenneth Vermeer aan de uitwedstrijd in de Champions League tegen Olympique Lyon. De doelman ging de laatste twee competitiewedstrijden zwaar in de fout.
Toch krijgt hij voorlopig het vertrouwen van trainer Frank de Boer, die afgelopen zomer keeper Jasper Cillessen van NEC liet overkomen.
''Kenneth mag laten zien dat die fouten een incident waren'', doelde De Boer op de blunders van zijn keeper in de competitiewedstrijden tegen FC Utrecht en NAC Breda.
http://www.nu.nl/sport/2674085/ajax-met-doelman-vermeer-lyon.html
quote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is een raad van commissaris.
Zodra Peter de kans ruikt om Cruijff dwars te zitten, zal hij iedere scheet geloven.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg. Peter gelooft dat verhaal van Davids
Dat het zinnetje is gevallen in het heetst van de strijd terwijl Cruijff ook al wat verwensingen had gekregen zit er best in, maar de manier waarop is dusdanig triest. Oh en Peter R was wel supergrappig hoor, nog steeds tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg. Peter gelooft dat verhaal van Davids
Leugens, leugens en leugens.quote:
Context is eindelijk duidelijk. Davids is daar neergezet omdat hij goed kan communiceren met de allochtonen (donkere jongens), toen was Davids benaderd. De uitlatingen van Cruijff gingen hierover dus, niks met racisme te maken.quote:
Duidelijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leugens, leugens en leugens.
'Ik heb allemaal Cruijff courts aangelegd voor allochtonen, voor zwarten.'
Dat wist iedereen met een beetje verstand al imo.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
geen samenwerking cruijf en van gaal dus
Wij hebben geen maasgebouw om te slopenquote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben niet eens Ajacied en ik kan me al boos maken over die vuile judas van een Davids...
Waar blijft de actie van Ajax supporters???
quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben niet eens Ajacied en ik kan me al boos maken over die vuile judas van een Davids...
Waar blijft de actie van Ajax supporters???
Pas op dat DJ-Day niet het topic binnenwandelt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Komt allemaal goed.
12 December, D-DAY
quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Het zal zelfs beter voelen dan een Kampioenschap als Cruijff overwint
Heb je een beetje geluisterd? Het is nog maar de vraag of het goed komt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Komt allemaal goed.
12 December, D-DAY
Ik luister, ik lees .. en ik weet dat Cruijff het gaat reddenquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een beetje geluisterd? Het is nog maar de vraag of het goed komt.
Bij een schriftelijke stemming gisteren had Cruijff verloren.
Blog of wat was het? van Davids iig.quote:"Na de commotie van de afgelopen dagen omtrent het aanstellen door de RvC van Louis van Gaal als algemeen directeur bij Ajax is mij persoonlijk in de media van alles verweten. Het ging niet meer om Ajax of de RvC maar kennelijk om de persoon Davids. Bij herhaling ben ik publiekelijk in de media geschoffeerd en bewust neergezet als een persoon die onbetrouwbaar en onbekwaam zou zijn. Ik was zelfs niet meer een echte Ajacied. Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik van mening was dat daardoor de dynamiek binnen Ajax nog verder zou worden verstoord. Uiteindelijk kreeg ik zelfs via een mail te horen dat mij de toegang tot de Toekomst werd ontzegd. Ik ga hier niet verder op in omdat anders bijzaken wederom hoofdzaken dreigen te worden.
In een eerdere verklaring heb ik al uitgelegd hoe de RvC tot het besluit van de benoeming van Van Gaal is gekomen. Na de lange, moeizame en vaak verhitte vergadering van gisteren werden mij nog een aantal vragen gesteld door Joep Schreuder van de NOS. Op de vraag of er altijd “behoorlijk” werd gecommuniceerd binnen de RvC heb ik toen eerlijk antwoord gegeven dat dat niet altijd het geval is geweest. Dat het af en toe erg ver ging, met een racistische opmerking als dieptepunt. Ik ben verrast en geschrokken van het effect van mijn antwoord en hoe men vervolgens hiermee op de loop is gegaan.
Zoals tijdens het interview volgens mij duidelijk was, heb ik daarmee alleen willen aangeven dat de fatsoensnormen soms erg ver te zoeken waren tijdens de vergaderingen van de RvC. Ik heb nooit gezegd, en dat wil ik benadrukken, dat Johan Cruijff een racist is, ondanks deze ongelukkige opmerking van zijn kant. Ik wil ook, zoals vaker gezegd, duidelijk maken dat ik diep respect heb voor de voetballer Johan Cruijff ondanks de persoonlijke zaken die mij de laatste dagen ten deel zijn gevallen.
Om de samenwerking tussen de leden van de RvC niet verder onder druk te zetten is dit niet eerder naar buiten gekomen. Dat was in het belang van Ajax, de club waar zowel Cruijff als ikzelf onze jeugdopleiding hebben genoten en jaren met veel plezier en succes gespeeld hebben. Dat je na de emoties van de laatste dagen en na de lange, moeizame en vaak verhitte vergadering van gisteren, waarin ik wederom te maken kreeg met zeer persoonlijke aanvallen, eerlijk antwoord geef op een vraag van een journalist lijkt mij in ieder geval verklaarbaar. Want iedereen die mij kent weet dat ik altijd eerlijk antwoord geef, hoewel mij dat niet altijd in dank wordt afgenomen.
Laten we nu verder gaan en ons concentreren op wat echt belangrijk is, namelijk een succesvolle toekomst voor Ajax, en niet met een zogenaamde twist tussen Davids en Cruijff."
En wat lult die Davids nou? Zelf slaat hij zwangere vrouwen in de bioscoop.quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ten Have bevestigt racistische taalgebruik Johan Cruijff'
'Davids: Ik heb niet gezegd dat Cruijff racistisch is'!!!
Ach, dat bevestigt toch wat wij al wisten?quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ten Have bevestigt racistische taalgebruik Johan Cruijff'
'Davids: Ik heb niet gezegd dat Cruijff racistisch is'!!!
Uitstekend lid van de Raad van Commissarissen van Ajax.quote:Het slachtoffer heeft aangifte gedaan tegen de oud-Ajacied, zo meldt AT5. Davids zou ruzie hebben gehad over zitplaatsen in de bioscoop. De 37-jarige voetballer beweerde dat hij twee stoelen had gereserveerd, maar deze waren bezet.
Toen het slachtoffer en haar vriendin opstonden om plaats te maken, sloeg Davids haar tegen haar rug. Toen de vrouw zich omdraaide, kreeg ze nog een klap in haar gezicht, wat resulteerde in een blauw oog. De voetballer zou de bioscoop vervolgens zijn ontvlucht.
Jepquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, dat bevestigd toch wat wij al wisten?
Dat hij maar snel terug naar z'n universiteit gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JepMeneertje Ten Have hard onderuit met z'n plannetje.
Omdat hij zwart is.quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef sjeppert het volgende:
Hoe komt iemand zoals Davids in de RvC van Ajax?
Nee, het was telefonisch.quote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ontopic, zijn er nog beelden van Cruijff bij VI?
Tuurlijk zo rollen ze.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uitstekend lid van de Raad van Commissarissen van Ajax.
Ze hebben ingestemd met dit hele plan, zou vreemd zijn als ze nu ineens weer af zien van het plan Cruijff.quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie zitten er allemaal in die ledenraad? Is het ene beetje bekend aan welke kant die staan?
Volgens mij redelijk verdeeld, en Cruijff net iets meer steun.quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie zitten er allemaal in die ledenraad? Is het ene beetje bekend aan welke kant die staan?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben ingestemd met dit hele plan, zou vreemd zijn als ze nu ineens weer af zien van het plan Cruijff.
Ah ok. Spannend dus.quote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij redelijk verdeeld, en Cruijff net iets meer steun.
En dna zul je zien dat die 4 ratten nog overwinnen ook. Dan is Ajax doomed.quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nu het met Davids mislukt is mag Olfers verder gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een zielige kleuterklas die 4 zeg.
Daarmaast zijn die 2 topics ook best irritant, zullen we dit probleem niet gewoon in dat andere topic bespreken ofzo?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En dna zul je zien dat die 4 ratten nog overwinnen ook. Dan is Ajax doomed.
Dan breekt de pleuris echt uit, dan gaan Jonk en alle trainers weg. Molenaar weg. Dat gaat echt niet gebeuren.quote:
Ja, straks zijn er gewoon meer dan 12 man die denken, 'fuck die Cruijff'. Dat weten we niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo? De ledenraad kan de RvC toch ontbinden?
Komt nuquote:
Ja, dat zou echt fucking zuur zijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, straks zijn er gewoon meer dan 12 man die denken, 'fuck die Cruijff'. Dat weten we niet.
Sowieso 8 die voor Cruijff zijn, die zijn er vorig jaar ingestapt om dit plan in te leiden zeg maar. Het plan is daarna gesteund door de meerderheid dus ik denk dat dat nu nog steeds is.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt fucking zuur zijn
Als Cruijff door de ledenraad wordt weggestemd, is de club dood en is het niet meer AFC Ajax, maar Ajax N.V.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso 8 die voor Cruijff zijn, die zijn er vorig jaar ingestapt om dit plan in te leiden zeg maar. Het plan is daarna gesteund door de meerderheid dus ik denk dat dat nu nog steeds is.
Anders breekt de pleuris sowieso uit.
Wij kunnen ons nu nog niet realiseren hoe dodelijk dat dan zal zijn voor Ajax.quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Cruijff door de ledenraad wordt weggestemd, is de club dood en is het niet meer AFC Ajax, maar Ajax N.V.
En daar zal ajax nooti meer bovenopkomen denk ik. Een stabiele middenmotor zullen we worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Cruijff door de ledenraad wordt weggestemd, is de club dood en is het niet meer AFC Ajax, maar Ajax N.V.
OKE STOP HIERMEE OK?! IK KAN DEZE NARE GEDACHTEN NIET MEER AAN!quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
En daar zal ajax nooti meer bovenopkomen denk ik. Een stabiele middenmotor zullen we worden.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Het is wel de reeële toekomst als dit straks helemaal verkeerd gaat.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
Het gaat niet verkeerd, want die bende van 4 wordt gewoon omgelegd als Cruijff vertrekt.
En AIVD, dit is slechts een vermoeden.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef Smoofie het volgende:
Iemand maakte er een grapje over toen tijdens VI, met die bedreigingen, maar als dat gebeurt zal ik persoonlijk die RvC kapot maken.
Fijn dat iemand van een andere club ons een beetje moed in praat. Jij bent het tegenovergestelde van wat jij over mij zegt in mijn sigquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens, dit komt wel goed, Ajax blijft gewoon een top club..
Je bent wel vooruit gegaan, eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Fijn dat iemand van een andere club ons een beetje moed in praat. Jij bent het tegenovergestelde van wat jij over mij zegt in mijn sigSta je daar trouwens nog steeds achter?
Heb ik op getraindquote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je bent wel vooruit gegaan, eerlijk is eerlijk
Het is zoals jij, niet zoals jou.quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Fijn dat iemand van een andere club ons een beetje moed in praat. Jij bent het tegenovergestelde van wat jij over mij zegt in mijn sigSta je daar trouwens nog steeds achter?
I knowquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is zoals jij, niet zoals jou.
Wat een gemekker om niks. Ik ben niet betrokken bij de Ajax-Soap hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is zoals jij, niet zoals jou.
Smoofie verbeterde mij hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
I knowde grammar nazi's achtervolgen me al een lange tijd.
Ga weg bilspleetatleet..quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Smoofie verbeterde mij hoor
Je neemt gewoon de schuld op je, wat aandoenlijk
Waarom quote smoofie dan mijn bericht ?quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga weg bilspleetatleet..hij heeft het toch over mijn zin die jij quote of niet dan?
Omdat het jouw sig. is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waarom quote smoofie dan mijn bericht ?
Ah, vandaar.quote:
Ik speelde weer even een troll en wachtte op een 'sig-waardige' post van jouw kant, helaasquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik speelde weer even een troll en wachtte op een 'sig-waardige' post van jouw kant, helaas
quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
En daar zal ajax nooti meer bovenopkomen denk ik. Een stabiele middenmotor zullen we worden.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, ik moest lachen om dat kutplaatje
Tettenplaatjes mogen niet en kutplaatjes wel?quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, ik moest lachen om dat kutplaatje
Kut plaatjes mogen ook niet..letterlijk dan.quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tettenplaatjes mogen niet en kutplaatjes wel?
Kutjes zijn leuker dan tetten.quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tettenplaatjes mogen niet en kutplaatjes wel?
in tetten kun je niets stoppenquote:
Hij denkt dat in die ledenraad van 24 man er een meerderheid tegen Cruijf gaat stemmen...dus waar is je positivisme op gebasseerd?quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
die rechterhand van Johan legt het een stuk beter uit.
Ik denk dat het goed komt met Ajax, zal nog wel een tijd duren maar komt goed, zou ook slecht zijn voor het Nederlandse voetbal als Ajax afzwakt naar een middenmotor.
True!quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar wij zitten op dezelfde golflengte, zus.
Ik zeg niet dat Johan (degene is die) Ajax beter gaat maken.. ik zeg dat het wel goed komt met Ajax. En daarnaast zeg ik dat die rechterhand het verhaal van Johan beter uitlegt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij denkt dat in die ledenraad van 24 man er een meerderheid tegen Cruijf gaat stemmen...dus waar is je positivisme op gebasseerd?
99% uitgesloten.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef TakAFCA het volgende:
Is de kans nou klein of groot dat ze samen kunnen werken want ik snap door Jaap de Groot er helemaal niets meer van.
Ok,bedankt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Johan (degene is die) Ajax beter gaat maken.. ik zeg dat het wel goed komt met Ajax. En daarnaast zeg ik dat die rechterhand het verhaal van Johan beter uitlegt.
4-0quote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
OK jongens en meisje wat wordt het morgen? Zelf kan ik niet kijken helaas
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Cruijff de stemming gaat verliezen nu duidelijk is hoe ten Have de zaak aan het manipuleren is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij denkt dat in die ledenraad van 24 man er een meerderheid tegen Cruijf gaat stemmen...dus waar is je positivisme op gebasseerd?
2-1quote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
Ik ben heel misschien net op tijd thuis.quote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
Zonder al die blessures hadden we morgen gewoon gewonnen hoor..je begint weer een beetje onredelijk en vervelend te worden Geoquote:Op maandag 21 november 2011 23:30 schreef Geo3kant het volgende:
2-0 zeg ik.
En dan kom ik mijn gelijk halen dat ze er al uit lagen toen ze thuis gelijkspeelden.
Ben jij ook zwart? Dan ben jij ook een excuusneger.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zonder al die blessures hadden we morgen gewoon gewonnen hoor..je begint weer een beetje onredelijk en vervelend te worden Geo
msnk is wel een turk dacht ikquote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben jij ook zwart? Dan ben jij ook een excuusneger.
Jij bent een Marokkaan , want die zijn ook altijd tegen jodenquote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk ik ook, thuis op volle oorlogsterkte konden we er niet van winnen dus uit met 2e en 3e keuzen lijkt het me een onmogelijke opgavequote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat Lyon te sterk is voor dit Ajax.
Ho meneer, wat heb ik jou aangedaan omdat je me zo gaat beledigen?quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan , want die zijn ook altijd tegen joden
quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Msnk is turk
Aja4l is Negert
Smoofie is...iets.
Dat was ook mijn redenatie. Alles voor de stunt dan maar.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ik ook, thuis op volle oorlogsterkte konden we er niet van winnen dus uit met 2e en 3e keuzen lijkt het me een onmogelijke opgave
Ik ben raad van commisaris.quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ben een raad van commisaris.
Oh, okee. dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar in het Ajax-topic omdat je zwart bent
Heb je al plannen gemaakt wat je gaat doen wanneer wij dit seizoen de CL winnen? Alle woonboten gaan eraan...quote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ben je nu mooi op je plaatst gezet
Woon niet in het centrum in een gracht, dus maak me geen zorgenquote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je al plannen gemaakt wat je gaat doen wanneer wij dit seizoen de CL winnen? Alle woonboten gaan eraan...
Toch niet in Diemen hèquote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woon niet in het centrum in een gracht, dus maak me geen zorgen
Ik woon gelukkig niet daar in de buurt. Soms vraag ik me af of het toeval is. Er wonen veel moslims daar en het heet mos(lim)pleinquote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja gast, ik heb het geheugen van een goudvis
NoordMosplein 't gekste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Huh? Wat? Was er een Ajax-logo in beeld? Niet gemerktquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En het had met Ajax te maken ..
Ze had een Ajax shirt aan jonguh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Huh? Wat? Was er een Ajax-logo in beeld? Niet gemerkt
Wordt er een beetje moe van eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer in het NOS Journaal, hahaha. Reactie van Davids + Cruijff.
Repost ff , had het niet gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze had een Ajax shirt aan jonguh.
Ieder nadeel heb zn voordeel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk pakt Lodeiro zijn kansen nu, goeie speler.
Het technische hart, Jonk, Bergkamp en de Boer. Die drie bepalen in overleg wie er komt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:57 schreef Lagrinta het volgende:
Een ding begrijp ik niet in Cruijff zn beleid. Hij wil geen technisch directeur begrijp ik, omdat dat wrijft met de trainer als ze allebei een voetbalachtergrond hebben. Wie moet dan het aankoopbeid bepalen? Niet Frank de Boer want dan krijg je weer Martin Jol taferelen.
En waarom wilde Cruijff van Basten wel, dan zou je ook wrijving krijgen met de trainer?
Dat is nog niet zo'n probleem, meeste komt van de eigen jeugd en de 3 trainers kunnen dan in samenspraak met de algemeen directeur die ook een voetbalachtergrond heeft gerichte aankopen doen. Al komt het vooral van het technische gedeelte van de drie.quote:Op maandag 21 november 2011 23:57 schreef Lagrinta het volgende:
Een ding begrijp ik niet in Cruijff zn beleid. Hij wil geen technisch directeur begrijp ik, omdat dat wrijft met de trainer als ze allebei een voetbalachtergrond hebben. Wie moet dan het aankoopbeid bepalen? Niet Frank de Boer want dan krijg je weer Martin Jol taferelen.
En waarom wilde Cruijff van Basten wel, dan zou je ook wrijving krijgen met de trainer?
Drie ratten Ten Have, Olfers, Romer en Edgar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef michaelmoore het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat de RvC de zaak zo ingewikkeld mogelijk wil maken en Cruijff zoveel mogelijk zwart maken dat men gaat twijfelen
Crujff en zijn zaakwaarnemer hebben dat door en doen vrolijk mee, zodat de puinhoop zo groot mogelijk wordt.
Maar de rode draad is dat die twee ratten weg moeten en Edgar ook uiteraard
Ik denk dat dit zwart maken nog wel eens in het voordeel van Cruyff kan uitvallen, nu dat het overduidelijk is dat Ten Have een smerig spel speelt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Drie ratten Ten Have, Olfers, Romer en Edgar.
Cruyff speelt niet op de man, dat spreekt voor hem. De rest van het RvC is alleen maar bezig met het zwart maken van kamp Cruyff.
Bij welk ander bedrijf zie je dat de werknemers mogen bepalen wie de directeur wordt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het technische hart, Jonk, Bergkamp en de Boer. Die drie bepalen in overleg wie er komt.
Zo heb ik het iig begrepen van Cruyff net bij VI.
quote:Van der Wiel vraagteken voor CL-treffen met Lyon
Het is nog onzeker of Gregory van der Wiel dinsdagavond zijn opwachting maakt in het Champions League-duel met Lyon. De rechtsback van Ajax kampt met lichte liesklachten en trainde maandag individueel.
De door blessures geteisterde selectie van de Amsterdammers beschikt over maar weinig spelers met de nodige ervaring. Na Theo Janssen (30), Kenneth Vermeer (25) en Jan Vertonghen (24) is de Belg Toby Alderweireld de oudste Ajacied uit het keurkorps van trainer Frank de Boer.
'Deze dagen zeker', onderschrijft Alderweireld zijn rol. 'Ik zit nu voor het derde jaar bij de A-selectie en heb inmiddels aardig wat internationale ervaring. Dat moet ik nu op de jonge jongens in onze groep overbrengen', vertelt hij op de clubwebsite.
Ondanks het nodige blessureleed wil De Boer in Frankrijk van eigen kracht uitgaan. 'Bovendien heb ik een goed gevoel aan de thuiswedstrijd tegen Lyon overgehouden. Hoewel ze bij momenten in de omschakeling aardig gevaarlijk waren. Ze hebben net als wij geen beste reeks wedstrijden achter de rug. Vorig seizoen tegen Spartak Moskou hadden we met een vergelijkbare situatie te maken. Thuis (0-0) speelden we goed, terwijl we uit niets konden uitrichten (3-0). We zijn dus gewaarschuwd.'
Hij heeft het over transferbeleid he, het plan van Cruijff zegt dat er geen TD meer is en het technisch hart (de Boer, Jonk en Bergkamp) verantwoordelijk zijn voor de transfers.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij welk ander bedrijf zie je dat de werknemers mogen bepalen wie de directeur wordt?
We verloren 0-1quote:Vorig seizoen tegen Spartak Moskou hadden we met een vergelijkbare situatie te maken. Thuis (0-0)
Blind is nu TD, maar wie gaat nu over transfers? Heeft het technisch hart gezegd dat Blind dat nu gaat doen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft het over transferbeleid he, het plan van Cruijff zegt dat er geen TD meer is en het technisch hart (de Boer, Jonk en Bergkamp) verantwoordelijk zijn voor de transfers.
Nu is Blind ineens TD, dat klopt voor geen ene meter.
Lijkt me van niet. BLind is ook één flikker ouwe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blind is nu TD, maar wie gaat nu over transfers? Heeft het technisch hart gezegd dat Blind dat nu gaat doen?
Blind was tot vandaag Technische manager, hij deed de contract verlengingen en het onderhandelen met spelers (Ziggy b.v.) Dan behoorde o.a. tot zijn taken. Per vandaag is Blind ad-interim Technische Directeur en dus is nu ook initiator en verantwoordelijke persoon wat betreft transfers. Kortom Ten Have heeft ook al het technische hart wbt aankoopbeleid verder buitenspel gezet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blind is nu TD, maar wie gaat nu over transfers? Heeft het technisch hart gezegd dat Blind dat nu gaat doen?
Ik bedoel, hecht niet teveel waarde aan het woord Technisch Directeur. Bij PSV zat ook een tijdje Adrie van Kraaij als TD, die had geen flikker te vertellen en deed alleen de administratieve en zakelijke afhandeling van transfers.
oke duidelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Blind was tot vandaag Technische manager, hij deed de contract verlengingen en het onderhandelen met spelers (Ziggy b.v.) Dan behoorde o.a. tot zijn taken. Per vandaag is Blind ad-interim Technische Directeur en dus is nu ook initiator en verantwoordelijke persoon wat betreft transfers. Kortom Ten Have heeft ook al het technische hart wbt aankoopbeleid verder buitenspel gezet.
quote:
Alsof je Greg gaat missen. Sowieso denk ik dat Ajax geen CL 1/8 finale haaltquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat is toch echt niet normaal, dat moet tussen de oren zitten, alles en iedereen is opeens stuk.
Nee?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Anyway het zou me niks verbazen als je vanaaf opeens wel wint.
Nee.quote:
de aandeelhouders gaan dat bepalen, dat is onder meer de ledenraad (73%)quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij welk ander bedrijf zie je dat de werknemers mogen bepalen wie de directeur wordt?
quote:Olfers: Ik kreeg dreigbrieven
Marjan Olfers heeft als gevolg van de machtsstrijd binnen Ajax dreigbrieven ontvangen. Dat verklaarde het lid van de raad van commissarissen van de Amsterdamse club maandagavond voor de camera van PowNews. Ze had de brieven op haar thuisadres ontvangen. „Ik heb brieven gekregen dat ik mijn taak moest neerleggen. Als ik dat niet zou doen, dan zou dat persoonlijke en zakelijke gevolgen hebben. Er wordt op een bepaalde manier een hetze gevoerd”, zei Olfers.
Olfers gaf aan dat ze niet de enige is geweest die dreigbrieven heeft ontvangen. „Een van de brieven aan mij was ook gericht aan andere leden van de raad van commissarissen.” Het is niet duidelijk op Olfers aangifte heeft gedaan. Binnen de raad van commissarissen vechten vier leden een machtsstrijd uit met het vijfde lid, Johan Cruijff.
quote:Cruijff: Weer achter mijn rug
Johan Cruijff neemt in zijn column in De Telegraaf afstand van de insinuaties van rvc-voorzitter Steven ten Have en Ajax-commissaris Edgar Davids dat hij een racistische opmerking richting de ex-international zou hebben gemaakt. Het gaat om de opmerking ’Je zit alleen in de rvc omdat je zwart bent’.
Cruijff: „Ajax is een multiculturele club en we hebben geconstateerd dat rond de puberteit veel allochtone talenten afhaken. Daarom wilden we dit probleem tackelen door iemand met dezelfde achtergrond, die de opleiding wel had afgerond. Dat was dus Edgar Davids. Tijdens één van onze ruzies heb ik hem daarop gewezen. Dat zal best op een duidelijke manier zijn gebeurd. Maar dat had niets met zijn huidskleur te maken, maar alles met zijn taak binnen de rvc.”
De versie van Cruijff wordt bevestigd door Rob Been jr, voorzitter van de ledenraad van de Amsterdamse club. „Eind juli ging het gerucht, dat Cruijff een kwetsende opmerking zou hebben gemaakt. Ik heb direct bij Ten Have geïnformeerd en die zei me dat de uitspraak van Johan onhandig was, maar in de context niet veel bijzonders. Ook zei hij, dat Davids er geen moeite mee had, omdat voetballers onder elkaar goed kunnen incasseren.”
Lees de volledige column van Johan Cruijff in de betaalde online versie van De Telegraaf (gratis voor abonnees of eenmalig voor 1,10 euro).
quote:Ten Have vond Cruijff 'onhandig'
De voorzitter van de rvc van Ajax, Steven ten Have, vond de vermeende racistische uitspraak van Johan Cruijff richting Edgar Davids aanvankelijk 'onhandig, maar in de context niet veel bijzonders'. Dat stelt ledenraadsvoorzitter Rob Been junior.
Been over de gang van zaken indertijd: ,,Eind juli of begin augustus ging al het gerucht dat Johan een kwetsende opmerking zou hebben gemaakt en een journalist vroeg mij of dit klopte”, aldus Been. ,,Ik heb direct bij Steven geïnformeerd en die zei me dat de uitspraak van Johan onhandig was, maar in de context niet veel bijzonders”, aldus Been. ,,En dat Davids er totaal geen moeite mee had, omdat voetballers onder elkaar goed kunnen incasseren. De precieze tekst kreeg ik zelfs niet eens te horen.”
Andere lading
Inmiddels, nu de strijd op het scherpst van de snede wordt gevoerd en Johan Cruijff de stekker uit de rvc heeft getrokken, denkt Ten Have heel anders over de gebeurtenissen van vier maanden geleden en geeft hij er een volledig andere lading aan. ,,Ik beschouw die beledigingen als een van de weinige echte dieptepunten in het proces tot nu toe", liet de president-commissaris zondagavond optekenen.
Met direct de waarschuwing dat hij alles op band had staan. Met andere woorden, dat ontkennen geen zin had. Dat er opnames van rvc-vergaderingen worden gemaakt, is overigens niet bijzonder omdat ze vaak worden gebruikt voor de op te stellen notulen.
quote:Spanning op De Toekomst
Op hun eerste werkdag als algemeen directeur ad-interim en technisch directeur ad-interim nodigden Martin Sturkenboom en Danny Blind als eerste Wim Jonk en Dennis Bergkamp uit om te praten over de te volgen lijn.
Jonk en Bergkamp hebben als technisch hart de technische leiding bij Ajax – samen met Frank de Boer – maar Blind is technisch directeur. Uiteraard viel de spanning direct te snijden omdat het gaat om wie welke bevoegdheden krijgt en wie welke verantwoordelijkheden draagt.
Zowel Jonk als Bergkamp hebben contractueel laten vastleggen dat zij de baas zijn, maar ook Blind heeft dit afgesproken met de rvc. Vooralsnog willen beide partijen niet wijken. Uit die opstelling blijkt direct al dat er chaos is gecreëerd door de totaal onverwachte directeursbenoemingen door president-commissaris Steven ten Have en zijn companen Marjan Olfers, Edgar Davids en Paul Römer.
Ook Cruijff liet gisteren nogmaals weten dat een technisch directeur niet welkom is in de technische organisatie omdat deze positie juist was afgezworen bij het aannemen van zijn technisch plan door de ledenraad van Ajax. Jonk en Bergkamp willen de huidige lijn, die is ingezet door en met het technisch hart, continueren en rekenen erop dat Blind hun met rust laat en zich eventueel alleen bezighoudt met organisatorische zaken buiten de ‘techniek’.
Plan ten Have mislukt, Blind doet dus niks.quote:Blind strandt
Danny Blind reist vandaag, een dag later dan gepland, naar Lyon. De technisch directeur ad interim zou gisteravond naar Frankrijk vliegen, maar zijn vlucht werd vanwege de mist geannuleerd.
"Daarom vertegenwoordigden Jeroen Slop en ik Ajax tijdens het diner met Olympique Lyon”, zei Henri van der Aat. "Geen van de commissarissen is aanwezig. Het was een hectisch weekje”, aldus de commercieel directeur. "Marjan Olfers en Steven ten Have zouden wel komen, maar besloten vanwege alle drukte thuis te blijven.” Hun namen werden op het laatste moment van de passagierslijst gehaald.
Blind is gewoon een eerste klas hufter die alleen naar zichzelf kijkt, hij is echt wel gekend in het beleidsplan en heeft dus bewust deze baan geaccepteerd om dit om te gooien en Cruijff, Jonk en Bergkamp buitenspel te zettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef Neuroscience het volgende:
Hopelijk luistert Blind naar Cruijff, Jonk en Bergkamp. Maar ik heb daar mijn twijfels over.
was niet op mij gericht toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voordat je reageert
Discussieer hier verder over de crisis bij Ajax.
Nee, paar posts boven de strip, waaronder een modquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
was niet op mij gericht toch?ik gooide gewoon een zinloze post het www op
Dat vind ik dus gewoon pure bullshit, dit is het Ajax-topic, waar moeten we het hier dan over hebben? Kinderporno?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voordat je reageert
Discussieer hier verder over de crisis bij Ajax.
Lyon - Ajax bijvoorbeeld. Maargoed ik heb de regel niet verzonnen. Jouw collega's.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik dus gewoon pure bullshit, dit is het Ajax-topic, waar moeten we het hier dan over hebben? Kinderporno?
Daar is het officiële CL topic toch voor?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lyon - Ajax bijvoorbeeld. Maargoed ik heb de regel niet verzonnen. Jouw collega's.
Ja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daar is het officiële CL topic toch voor?
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik dus gewoon pure bullshit, dit is het Ajax-topic, waar moeten we het hier dan over hebben? Kinderporno?
banquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef Paul het volgende:
Ajax gaat verliezen door blunder van Vermeer
Is ook wel handiger, zeker als dit even vermeld wordt in dat ding boven het reaguurvenster.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat andere topic is voor mensen die hier nooit posten maar toch graag willen weten hoe alles nou precies zit ofzo. Dat zei Jojoortje volgens mij.
Oh, op die fiets.. net zoals die neuzen die toen overquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat andere topic is voor mensen die hier nooit posten maar toch graag willen weten hoe alles nou precies zit ofzo. Dat zei Jojoortje volgens mij.
Daar ben ik ook bang voor.... De voorhoede is niet aanwezig, Lodeiro wordt nu maar naar voren geschoven maar presteert helemaal niets.. En achterin is het al weken een gatenkaas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef Crosstowntraffic het volgende:
Volgens mij gaat Lyon winnen, geen goede hoop in!
Is geen regel zei een moderatorquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lyon - Ajax bijvoorbeeld. Maargoed ik heb de regel niet verzonnen. Jouw collega's.
Vanwaar die toon? Kan je misschien ook normaal praten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Is geen regel zei een moderator
En nu optyfen
Waarom mogen zij wel werk weigeren en worden ze vervolgens niet ontslagenquote:"Marjan Olfers en Steven ten Have zouden wel komen, maar besloten vanwege alle drukte thuis te blijven.”
Ook wel leuk, in die uitgelekte (nep)brief die door ten Have is geschreven staat in dat ie Johan miste bij belangrijke momenten, bijv. Real Madrid uit. Blijkt dat hij daar zelf niet eens aanwezig was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom mogen zij wel werk weigeren en worden ze vervolgens niet ontslagen?
Als ik zoiets zou flikken, nou...
Man, Lekker zoals tegen Real Madrid spelen. Goaltje maken. counteren. liefst 2 goals natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef TakAFCA het volgende:
Ik ben de hele dag al bezig met deze wedstrijd.
Terwijl 14 vs ten have en co veel belangrijker is..
Zag 'm net op tv. ik lol'de.quote:
Haha vetquote:
Is de rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Wel knap hoe ie voor zowel Feyenoorders als Ajacieden grappig is.
Valt me op dat je ook normaal kunt postenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Wel knap hoe ie voor zowel Feyenoorders als Ajacieden grappig is.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, ook voor Ritmo is er nog hoop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt me op dat je ook normaal kunt posten
en die van lyon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Stiggie het volgende:
De vermoedelijke opstelling is kut vermoed ik zo.
Afwezigen De Jong (dijbeen), Ooijer (hamstring), Boerrigter (rug), Bulykin (kuit), Boilesen (hamstring), Sightórsson (enkel). Onzeker: Janssen (hamstring). Van der Wiel (liesklachten)
Oei..quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Olympique Lyon: Lloris; Réveillère, Cris, Koné, Cissokho; Gonalons, Kallström, Gourcuff; Briand, Lisandro, Bastos.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio.
volgens ajaxupdate
minstens 4 keer scoren om te winnen anders is het overquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Olympique Lyon: Lloris; Réveillère, Cris, Koné, Cissokho; Gonalons, Kallström, Gourcuff; Briand, Lisandro, Bastos.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio.
volgens ajaxupdate
Bastos niet meer geblesseerd? Hmm kansloos waarschijnlijk, Cris / Gourcuff / Lisandro deden niet mee in Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens ajaxupdate
Hup Ajax.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang het maar gelijk wordt, 5-5 of zo lijkt me wel grappig
Helaas is die rivaliteit toch niet meer zoals die vroeger was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Is de rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord toch nog ergens goed voor
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt me op dat je ook normaal kunt posten
Ritmo kan dan misschien vaak trollen maar ik zie hem eigelijk nooit 020 of neusjes of joden zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen 020, geen neusje, geen referenties naar WWIIEn je zei Ajax
Jij was er 3 weken geleden niet tijdens grun-feye hehquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ritmo kan dan misschien vaak trollen maar ik zie hem eigelijk nooit 020 of neusjes of joden zeggen
Nee kloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij was er 3 weken geleden niet tijdens grun-feye heh?
Ow ik dacht nieuwe Messiquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Smoofie het volgende:
En met Lodeiro hebben we een nieuwe suarez toch..
We gaan niet happen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef Paul het volgende:
Mensen die denken dat Ajax wint van Lyon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |