quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
Het gaat niet verkeerd, want die bende van 4 wordt gewoon omgelegd als Cruijff vertrekt.
En AIVD, dit is slechts een vermoeden.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef Smoofie het volgende:
Iemand maakte er een grapje over toen tijdens VI, met die bedreigingen, maar als dat gebeurt zal ik persoonlijk die RvC kapot maken.
Fijn dat iemand van een andere club ons een beetje moed in praat. Jij bent het tegenovergestelde van wat jij over mij zegt in mijn sigquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens, dit komt wel goed, Ajax blijft gewoon een top club..
Je bent wel vooruit gegaan, eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Fijn dat iemand van een andere club ons een beetje moed in praat. Jij bent het tegenovergestelde van wat jij over mij zegt in mijn sigSta je daar trouwens nog steeds achter?
Heb ik op getraindquote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je bent wel vooruit gegaan, eerlijk is eerlijk
Het is zoals jij, niet zoals jou.quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Fijn dat iemand van een andere club ons een beetje moed in praat. Jij bent het tegenovergestelde van wat jij over mij zegt in mijn sigSta je daar trouwens nog steeds achter?
I knowquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is zoals jij, niet zoals jou.
Wat een gemekker om niks. Ik ben niet betrokken bij de Ajax-Soap hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is zoals jij, niet zoals jou.
Smoofie verbeterde mij hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
I knowde grammar nazi's achtervolgen me al een lange tijd.
Ga weg bilspleetatleet..quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Smoofie verbeterde mij hoor
Je neemt gewoon de schuld op je, wat aandoenlijk
Waarom quote smoofie dan mijn bericht ?quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga weg bilspleetatleet..hij heeft het toch over mijn zin die jij quote of niet dan?
Omdat het jouw sig. is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waarom quote smoofie dan mijn bericht ?
Ah, vandaar.quote:
Ik speelde weer even een troll en wachtte op een 'sig-waardige' post van jouw kant, helaasquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik speelde weer even een troll en wachtte op een 'sig-waardige' post van jouw kant, helaas
quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
En daar zal ajax nooti meer bovenopkomen denk ik. Een stabiele middenmotor zullen we worden.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, ik moest lachen om dat kutplaatje
Tettenplaatjes mogen niet en kutplaatjes wel?quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, ik moest lachen om dat kutplaatje
Kut plaatjes mogen ook niet..letterlijk dan.quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tettenplaatjes mogen niet en kutplaatjes wel?
Kutjes zijn leuker dan tetten.quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tettenplaatjes mogen niet en kutplaatjes wel?
in tetten kun je niets stoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |