En dna zul je zien dat die 4 ratten nog overwinnen ook. Dan is Ajax doomed.quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nu het met Davids mislukt is mag Olfers verder gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een zielige kleuterklas die 4 zeg.
Daarmaast zijn die 2 topics ook best irritant, zullen we dit probleem niet gewoon in dat andere topic bespreken ofzo?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En dna zul je zien dat die 4 ratten nog overwinnen ook. Dan is Ajax doomed.
Dan breekt de pleuris echt uit, dan gaan Jonk en alle trainers weg. Molenaar weg. Dat gaat echt niet gebeuren.quote:
Ja, straks zijn er gewoon meer dan 12 man die denken, 'fuck die Cruijff'. Dat weten we niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo? De ledenraad kan de RvC toch ontbinden?
Komt nuquote:
Ja, dat zou echt fucking zuur zijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, straks zijn er gewoon meer dan 12 man die denken, 'fuck die Cruijff'. Dat weten we niet.
Sowieso 8 die voor Cruijff zijn, die zijn er vorig jaar ingestapt om dit plan in te leiden zeg maar. Het plan is daarna gesteund door de meerderheid dus ik denk dat dat nu nog steeds is.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt fucking zuur zijn
Als Cruijff door de ledenraad wordt weggestemd, is de club dood en is het niet meer AFC Ajax, maar Ajax N.V.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso 8 die voor Cruijff zijn, die zijn er vorig jaar ingestapt om dit plan in te leiden zeg maar. Het plan is daarna gesteund door de meerderheid dus ik denk dat dat nu nog steeds is.
Anders breekt de pleuris sowieso uit.
Wij kunnen ons nu nog niet realiseren hoe dodelijk dat dan zal zijn voor Ajax.quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Cruijff door de ledenraad wordt weggestemd, is de club dood en is het niet meer AFC Ajax, maar Ajax N.V.
En daar zal ajax nooti meer bovenopkomen denk ik. Een stabiele middenmotor zullen we worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Cruijff door de ledenraad wordt weggestemd, is de club dood en is het niet meer AFC Ajax, maar Ajax N.V.
OKE STOP HIERMEE OK?! IK KAN DEZE NARE GEDACHTEN NIET MEER AAN!quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
En daar zal ajax nooti meer bovenopkomen denk ik. Een stabiele middenmotor zullen we worden.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Het is wel de reeële toekomst als dit straks helemaal verkeerd gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |