SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2![]()
quote:Ajax met doelman Vermeer tegen Lyon
LYON - Ajax begint dinsdagavond met Kenneth Vermeer aan de uitwedstrijd in de Champions League tegen Olympique Lyon. De doelman ging de laatste twee competitiewedstrijden zwaar in de fout.
Toch krijgt hij voorlopig het vertrouwen van trainer Frank de Boer, die afgelopen zomer keeper Jasper Cillessen van NEC liet overkomen.
''Kenneth mag laten zien dat die fouten een incident waren'', doelde De Boer op de blunders van zijn keeper in de competitiewedstrijden tegen FC Utrecht en NAC Breda.
http://www.nu.nl/sport/2674085/ajax-met-doelman-vermeer-lyon.html
quote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is een raad van commissaris.
Zodra Peter de kans ruikt om Cruijff dwars te zitten, zal hij iedere scheet geloven.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg. Peter gelooft dat verhaal van Davids
Dat het zinnetje is gevallen in het heetst van de strijd terwijl Cruijff ook al wat verwensingen had gekregen zit er best in, maar de manier waarop is dusdanig triest. Oh en Peter R was wel supergrappig hoor, nog steeds tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg. Peter gelooft dat verhaal van Davids
Leugens, leugens en leugens.quote:
Context is eindelijk duidelijk. Davids is daar neergezet omdat hij goed kan communiceren met de allochtonen (donkere jongens), toen was Davids benaderd. De uitlatingen van Cruijff gingen hierover dus, niks met racisme te maken.quote:
Duidelijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leugens, leugens en leugens.
'Ik heb allemaal Cruijff courts aangelegd voor allochtonen, voor zwarten.'
Dat wist iedereen met een beetje verstand al imo.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
geen samenwerking cruijf en van gaal dus
Wij hebben geen maasgebouw om te slopenquote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben niet eens Ajacied en ik kan me al boos maken over die vuile judas van een Davids...
Waar blijft de actie van Ajax supporters???
quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben niet eens Ajacied en ik kan me al boos maken over die vuile judas van een Davids...
Waar blijft de actie van Ajax supporters???
Pas op dat DJ-Day niet het topic binnenwandelt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Komt allemaal goed.
12 December, D-DAY
quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Het zal zelfs beter voelen dan een Kampioenschap als Cruijff overwint
Heb je een beetje geluisterd? Het is nog maar de vraag of het goed komt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Komt allemaal goed.
12 December, D-DAY
Ik luister, ik lees .. en ik weet dat Cruijff het gaat reddenquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een beetje geluisterd? Het is nog maar de vraag of het goed komt.
Bij een schriftelijke stemming gisteren had Cruijff verloren.
Blog of wat was het? van Davids iig.quote:"Na de commotie van de afgelopen dagen omtrent het aanstellen door de RvC van Louis van Gaal als algemeen directeur bij Ajax is mij persoonlijk in de media van alles verweten. Het ging niet meer om Ajax of de RvC maar kennelijk om de persoon Davids. Bij herhaling ben ik publiekelijk in de media geschoffeerd en bewust neergezet als een persoon die onbetrouwbaar en onbekwaam zou zijn. Ik was zelfs niet meer een echte Ajacied. Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik van mening was dat daardoor de dynamiek binnen Ajax nog verder zou worden verstoord. Uiteindelijk kreeg ik zelfs via een mail te horen dat mij de toegang tot de Toekomst werd ontzegd. Ik ga hier niet verder op in omdat anders bijzaken wederom hoofdzaken dreigen te worden.
In een eerdere verklaring heb ik al uitgelegd hoe de RvC tot het besluit van de benoeming van Van Gaal is gekomen. Na de lange, moeizame en vaak verhitte vergadering van gisteren werden mij nog een aantal vragen gesteld door Joep Schreuder van de NOS. Op de vraag of er altijd “behoorlijk” werd gecommuniceerd binnen de RvC heb ik toen eerlijk antwoord gegeven dat dat niet altijd het geval is geweest. Dat het af en toe erg ver ging, met een racistische opmerking als dieptepunt. Ik ben verrast en geschrokken van het effect van mijn antwoord en hoe men vervolgens hiermee op de loop is gegaan.
Zoals tijdens het interview volgens mij duidelijk was, heb ik daarmee alleen willen aangeven dat de fatsoensnormen soms erg ver te zoeken waren tijdens de vergaderingen van de RvC. Ik heb nooit gezegd, en dat wil ik benadrukken, dat Johan Cruijff een racist is, ondanks deze ongelukkige opmerking van zijn kant. Ik wil ook, zoals vaker gezegd, duidelijk maken dat ik diep respect heb voor de voetballer Johan Cruijff ondanks de persoonlijke zaken die mij de laatste dagen ten deel zijn gevallen.
Om de samenwerking tussen de leden van de RvC niet verder onder druk te zetten is dit niet eerder naar buiten gekomen. Dat was in het belang van Ajax, de club waar zowel Cruijff als ikzelf onze jeugdopleiding hebben genoten en jaren met veel plezier en succes gespeeld hebben. Dat je na de emoties van de laatste dagen en na de lange, moeizame en vaak verhitte vergadering van gisteren, waarin ik wederom te maken kreeg met zeer persoonlijke aanvallen, eerlijk antwoord geef op een vraag van een journalist lijkt mij in ieder geval verklaarbaar. Want iedereen die mij kent weet dat ik altijd eerlijk antwoord geef, hoewel mij dat niet altijd in dank wordt afgenomen.
Laten we nu verder gaan en ons concentreren op wat echt belangrijk is, namelijk een succesvolle toekomst voor Ajax, en niet met een zogenaamde twist tussen Davids en Cruijff."
En wat lult die Davids nou? Zelf slaat hij zwangere vrouwen in de bioscoop.quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ten Have bevestigt racistische taalgebruik Johan Cruijff'
'Davids: Ik heb niet gezegd dat Cruijff racistisch is'!!!
Ach, dat bevestigt toch wat wij al wisten?quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ten Have bevestigt racistische taalgebruik Johan Cruijff'
'Davids: Ik heb niet gezegd dat Cruijff racistisch is'!!!
Uitstekend lid van de Raad van Commissarissen van Ajax.quote:Het slachtoffer heeft aangifte gedaan tegen de oud-Ajacied, zo meldt AT5. Davids zou ruzie hebben gehad over zitplaatsen in de bioscoop. De 37-jarige voetballer beweerde dat hij twee stoelen had gereserveerd, maar deze waren bezet.
Toen het slachtoffer en haar vriendin opstonden om plaats te maken, sloeg Davids haar tegen haar rug. Toen de vrouw zich omdraaide, kreeg ze nog een klap in haar gezicht, wat resulteerde in een blauw oog. De voetballer zou de bioscoop vervolgens zijn ontvlucht.
Jepquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, dat bevestigd toch wat wij al wisten?
Dat hij maar snel terug naar z'n universiteit gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JepMeneertje Ten Have hard onderuit met z'n plannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |