Bastos niet meer geblesseerd? Hmm kansloos waarschijnlijk, Cris / Gourcuff / Lisandro deden niet mee in Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Olympique Lyon: Lloris; Réveillère, Cris, Koné, Cissokho; Gonalons, Kallström, Gourcuff; Briand, Lisandro, Bastos.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio.
volgens ajaxupdate
Hup Ajax.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang het maar gelijk wordt, 5-5 of zo lijkt me wel grappig
Helaas is die rivaliteit toch niet meer zoals die vroeger was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Is de rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord toch nog ergens goed voor
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt me op dat je ook normaal kunt posten
Ritmo kan dan misschien vaak trollen maar ik zie hem eigelijk nooit 020 of neusjes of joden zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen 020, geen neusje, geen referenties naar WWIIEn je zei Ajax
Jij was er 3 weken geleden niet tijdens grun-feye hehquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ritmo kan dan misschien vaak trollen maar ik zie hem eigelijk nooit 020 of neusjes of joden zeggen
Nee kloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij was er 3 weken geleden niet tijdens grun-feye heh?
Ow ik dacht nieuwe Messiquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Smoofie het volgende:
En met Lodeiro hebben we een nieuwe suarez toch..
We gaan niet happen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef Paul het volgende:
Mensen die denken dat Ajax wint van Lyon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |