Man, Lekker zoals tegen Real Madrid spelen. Goaltje maken. counteren. liefst 2 goals natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef TakAFCA het volgende:
Ik ben de hele dag al bezig met deze wedstrijd.
Terwijl 14 vs ten have en co veel belangrijker is..
Zag 'm net op tv. ik lol'de.quote:
Haha vetquote:
Is de rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Wel knap hoe ie voor zowel Feyenoorders als Ajacieden grappig is.
Valt me op dat je ook normaal kunt postenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Wel knap hoe ie voor zowel Feyenoorders als Ajacieden grappig is.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, ook voor Ritmo is er nog hoop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt me op dat je ook normaal kunt posten
en die van lyon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Stiggie het volgende:
De vermoedelijke opstelling is kut vermoed ik zo.
Afwezigen De Jong (dijbeen), Ooijer (hamstring), Boerrigter (rug), Bulykin (kuit), Boilesen (hamstring), Sightórsson (enkel). Onzeker: Janssen (hamstring). Van der Wiel (liesklachten)
Oei..quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Olympique Lyon: Lloris; Réveillère, Cris, Koné, Cissokho; Gonalons, Kallström, Gourcuff; Briand, Lisandro, Bastos.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio.
volgens ajaxupdate
minstens 4 keer scoren om te winnen anders is het overquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Olympique Lyon: Lloris; Réveillère, Cris, Koné, Cissokho; Gonalons, Kallström, Gourcuff; Briand, Lisandro, Bastos.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio.
volgens ajaxupdate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |