Ben jij ook zwart? Dan ben jij ook een excuusneger.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zonder al die blessures hadden we morgen gewoon gewonnen hoor..je begint weer een beetje onredelijk en vervelend te worden Geo
msnk is wel een turk dacht ikquote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben jij ook zwart? Dan ben jij ook een excuusneger.
Jij bent een Marokkaan , want die zijn ook altijd tegen jodenquote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk ik ook, thuis op volle oorlogsterkte konden we er niet van winnen dus uit met 2e en 3e keuzen lijkt het me een onmogelijke opgavequote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat Lyon te sterk is voor dit Ajax.
Ho meneer, wat heb ik jou aangedaan omdat je me zo gaat beledigen?quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan , want die zijn ook altijd tegen joden
quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Msnk is turk
Aja4l is Negert
Smoofie is...iets.
Dat was ook mijn redenatie. Alles voor de stunt dan maar.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ik ook, thuis op volle oorlogsterkte konden we er niet van winnen dus uit met 2e en 3e keuzen lijkt het me een onmogelijke opgave
Ik ben raad van commisaris.quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ben een raad van commisaris.
Oh, okee. dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar in het Ajax-topic omdat je zwart bent
Heb je al plannen gemaakt wat je gaat doen wanneer wij dit seizoen de CL winnen? Alle woonboten gaan eraan...quote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ben je nu mooi op je plaatst gezet
Woon niet in het centrum in een gracht, dus maak me geen zorgenquote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je al plannen gemaakt wat je gaat doen wanneer wij dit seizoen de CL winnen? Alle woonboten gaan eraan...
Toch niet in Diemen hèquote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woon niet in het centrum in een gracht, dus maak me geen zorgen
Ik woon gelukkig niet daar in de buurt. Soms vraag ik me af of het toeval is. Er wonen veel moslims daar en het heet mos(lim)pleinquote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja gast, ik heb het geheugen van een goudvis
NoordMosplein 't gekste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Huh? Wat? Was er een Ajax-logo in beeld? Niet gemerktquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En het had met Ajax te maken ..
Ze had een Ajax shirt aan jonguh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Huh? Wat? Was er een Ajax-logo in beeld? Niet gemerkt
Wordt er een beetje moe van eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer in het NOS Journaal, hahaha. Reactie van Davids + Cruijff.
Repost ff , had het niet gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze had een Ajax shirt aan jonguh.
Ieder nadeel heb zn voordeel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk pakt Lodeiro zijn kansen nu, goeie speler.
Het technische hart, Jonk, Bergkamp en de Boer. Die drie bepalen in overleg wie er komt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:57 schreef Lagrinta het volgende:
Een ding begrijp ik niet in Cruijff zn beleid. Hij wil geen technisch directeur begrijp ik, omdat dat wrijft met de trainer als ze allebei een voetbalachtergrond hebben. Wie moet dan het aankoopbeid bepalen? Niet Frank de Boer want dan krijg je weer Martin Jol taferelen.
En waarom wilde Cruijff van Basten wel, dan zou je ook wrijving krijgen met de trainer?
Dat is nog niet zo'n probleem, meeste komt van de eigen jeugd en de 3 trainers kunnen dan in samenspraak met de algemeen directeur die ook een voetbalachtergrond heeft gerichte aankopen doen. Al komt het vooral van het technische gedeelte van de drie.quote:Op maandag 21 november 2011 23:57 schreef Lagrinta het volgende:
Een ding begrijp ik niet in Cruijff zn beleid. Hij wil geen technisch directeur begrijp ik, omdat dat wrijft met de trainer als ze allebei een voetbalachtergrond hebben. Wie moet dan het aankoopbeid bepalen? Niet Frank de Boer want dan krijg je weer Martin Jol taferelen.
En waarom wilde Cruijff van Basten wel, dan zou je ook wrijving krijgen met de trainer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |