SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet die qoute van Dalando nog
Met dank aan The_Terminator voor het lijstje!
Natuurlijk gebruik je Google Chrome!
Download dan nu de Chrome app!
Bij problemen contact opnemen met Dalando[ Ode aan Udowu ]quote:We hebben een website!
Zit je vaak in udowu? En gaat de sc wat te snel? Ga dan naar udowu.nl! Typ een berichtje, maak plezier, ga lekker naar je thuisplek als autist!
Domein & Email door Intronic - Website gescript door Dalando en BBQSausage. Probleem gevonden? PM een van hun.
[ Ode aan Udowu ]
[ Bericht 6% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 20-11-2011 21:31:14 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ik ben opnieuw begonnen en hij heeft geen familie.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Had je niet meer mensen uit kunnen nodigen of heb je niet zo veel Skyrim-vrienden?
Nee dit is nu de nieuwequote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
Gaan we nou iedere keer de OP veranderen?
2? ik had lapoquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef coban het volgende:
Heb je serieus al die tekeningen en vooral die van aight uit de OP gedonderd?
Dat moet je uitzoeken met de makers van de website zo verkopen ze diequote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef smegmanus het volgende:
Is dat "een veilige thuishaven voor autisten" echt nodig?
Nee. Wij zijn allemaal zeer sociale, actieve jongeren met een missie.quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef smegmanus het volgende:
Is dat "een veilige thuishaven voor autisten" echt nodig?
Ik doe die van aigt er zo wel bij.quote:
ja hierquote:Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Fuck kan apple draadje niet vinden heeft iemand voor me
onwijs coole kids met topconditie, startlancering rocketpower!!!quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn allemaal zeer sociale, actieve jongeren met een missie.
Ik vind hem mooi. Mensen die haten zijn gewoon djellusquote:Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja wat is dit nou?
Net toen ik hem poste in het vorige topic was over algemeen wel van mooi etc...
en nu ineens haat.
Gewoon pakken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dillema. Ontzettende dorst, maar geen zin om op te staan wat te drinken te halen.
Kom brengenquote:
Schreeuwen naar je vrouw dat je bier wilt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dillema. Ontzettende dorst, maar geen zin om op te staan wat te drinken te halen.
dat zal het zijn. Ik verwerk nu het plaatje van Aight ook in iets dus komt goed okquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi. Mensen die haten zijn gewoon djellus
Wtf.quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef coban het volgende:
HAHAHAHHAHAHA VROUW WERD MISHANDELD DOOR HAAR MAN IN SERIE ECHT BOEM MET VUIST IK GING LACHEN
Na al m'n complimentjes mag mijn naam er wel tussen toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat zal het zijn. Ik verwerk nu het plaatje van Aight ook in iets dus komt goed ok
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de hatersquote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Na al m'n complimentjes mag mijn naam er wel tussen toch?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de haters
quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de haters
quote:
Goedzoquote:
Er mankeert niets aan de OP, ik vind hem nu eindelijk eens geordend en mooiquote:
Mooi.quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Goedzo
wat vind jij van de op?
Nee ik ouwehoer maar wat ...quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er mankeert niets aan de OP, ik vind hem nu eindelijk eens geordend en mooi
Ik vind het alleen jammer dat jij zo nodig in de OP moet en daar trots op bent, en dat dat Pam haar idee is van terugpakken.
Baarmoeder van iemand lenen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
Omgggstel je voor je wilt heeeel graag kinderen maar dan blijkt opeens dat je geen kinderen kunt krijgen
Dan adopteer je denk ik hequote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
Omgggstel je voor je wilt heeeel graag kinderen maar dan blijkt opeens dat je geen kinderen kunt krijgen
Ik vind hem serieus echt mooi. Vooral goudenregels gedeelte, je UDOWU kop en de verwijzing naar de site.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik ouwehoer maar wat ...
Maar wees da seriues ik vraag ook de hele tijd naar serieuze input. ik roep de hele tijd dat het van ons samen is. Ik begin alleen met een idee en vraag om input.
Ik kreeg alleen maar reacties waar ik niks mee kon. En als ik dan even ga trollen enzo krijg ik ineens wel serieuze reacties.
Ik bedoel dit echt serieus en goed.
En wat vinden jullie er nou van
Dankjewelquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus echt mooi. Vooral goudenregels gedeelte, je UDOWU kop en de verwijzing naar de site.
Edit: Ik zou niet zo snel verbeterpunten weten.
Er zijn tegenwoordig heul veul methodes om alsnog kinderen te krijgen. Dus maakt niet uit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus echt mooi. Vooral goudenregels gedeelte, je UDOWU kop en de verwijzing naar de site.
Edit: Ik zou niet zo snel verbeterpunten weten.
quote:
Ja ontvoeren enzo is ook behoorlijk een rage aan het wordenquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig heul veul methodes om alsnog kinderen te krijgen. Dus maakt niet uit.
Ik had iets anders in gedachte, maar dat kan ookquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ontvoeren enzo is ook behoorlijk een rage aan het worden
Dat ga ik doenquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ontvoeren enzo is ook behoorlijk een rage aan het worden
Ik word binnenkort ontvoerd.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik doenElke keer als ik een schattig kinderkopje zie, neem ik hem/haar mee. En dan dump ik die ik al heb
quote:
Oh ja is op tv enzo toch ?quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachte, maar dat kan ook
Whahahahquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik doenElke keer als ik een schattig kinderkopje zie, neem ik hem/haar mee. En dan dump ik die ik al heb
Edit kut ik heb nog maar 8 posts over tot vanavond 0.00
quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Oh ja is op tv enzo toch ?
[..]
Whahahah
Niet echt heel mooi.quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze banners?
Oh, weet niet. Maar je hebt nog IVF en donorsperma en donorbaarmoeder en zulksquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Oh ja is op tv enzo toch ?
oh ik kijk vrijwillige likeabossquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, ik zit bij m'n ouders, dus ik ben half verplicht
Inderdaad de OP moet kort & krachtig zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
Beter dan die van mij, maar die nemen dan nogsteeds veel ruimte op in de OP.
Ben ik weer.
Ik vind die kleuren gewoon niet zoquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze banners?
haten op mn paint neger watquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef SpaceMouse het volgende:
Dat oranje is een beetje lelijk en plaatjes een beetje kinderachtig. Sorry
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat zou ik eraan kunnen veranderen?
Dus kleiner zou beter zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.
Kort&krachtig is mooi.
Ohja spermadonor is een user moet ze maar ffe bij hem aankloppenquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, weet niet. Maar je hebt nog IVF en donorsperma en donorbaarmoeder en zulks
srry ben ik meegestoptquote:
srryquote:
quote:
Ik gooi wel een verhaaltje op facebook, mag je F5enquote:
yeaahquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Donkergrijs ofzo. Jwz classy
uit de huidige op ? gewoon een linkje naar udowu ?quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.
Kort&krachtig is mooi.
Wat vind je van de op zoals hij nu is?quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dan wel misselijkmakend groen nineties achtigquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Felgroen met gele en paarse strepen. Like a boss
quote:
Lijkt mij nogal saai en voorspelbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan, maar ik weet niet wat de rest vindt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
uit de huidige op ? gewoon een linkje naar udowu ?
voorspelbaar doch krachtigquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij nogal saai en voorspelbaar.
Omg omg ik ga in de F5 houding zitten nu wacht.quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
srry ben ik meegestopt
[..]
srry
[..]
[..]
Ik gooi wel een verhaaltje op facebook, mag je F5en
I ammmmmmmmmquote:
Die ene printscreen van udowu.nl weghalenquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat vind je van de op zoals hij nu is?
En wat zou je er anders aan willen?
Ok donequote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I ammmmmmmmmIk heb 48 uur in de foetushouding gelegen
[..]
Die ene printscreen van udowu.nl weghalen
Waarom duurt het 2 dagen voordat je mij een dm terugstuurt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
MbroekWaroom had je ban ja khalbi
Ik wasecht blij net ik heb gehuild gejankt en sprong bijna voor trein hequote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I ammmmmmmmmIk heb 48 uur in de foetushouding gelegen
[..]
Die ene printscreen van udowu.nl weghalen
Ik FOK! Altijd mobiel en weet niet hoe je daar dm chektquote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom duurt het 2 dagen voordat je mij een dm terugstuurt.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wasecht blij net ik heb gehuild gejankt en sprong bijna voor trein he
dm.fok.nl zo mis je nooit mijn stalkdm'squote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik FOK! Altijd mobiel en weet niet hoe je daar dm chektWas wel erg leeg zonder jou in UDOWU
Dm.fok.nlquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik FOK! Altijd mobiel en weet niet hoe je daar dm chektWas wel erg leeg zonder jou in UDOWU
Wie heeft jou autorisatie gegeven om hem te stalken?quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]!
[..]
dm.fok.nl zo mis je nooit mijn stalkdm's
Over 3 maanden ben ik 18 dus ikzelf.quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wie heeft jou autorisatie gegeven om hem te stalken?
quote:
* Spouwerranger geeft Oerbeer een aanmoedigend schouderklopjequote:
Wist dit niet sorryquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dm.fok.nl zo mis je nooit mijn stalkdm's
Ja dat mag pas over 3 maanden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik 18 dus ikzelf.
Ehh ja.quote:
DM ze maar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Iedereen is over z'n ontwenningsverschijnselen heen ?
Ik heb nog wel wat nummers van psychologen enzo eventueel
Ik heb mn pilletjes al gehad, dus de echte klap komt morgenochtend pasquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Iedereen is over z'n ontwenningsverschijnselen heen ?
Ik heb nog wel wat nummers van psychologen enzo eventueel
ok safi me3lish.quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Wist dit niet sorryZEG MAAKT NIET UIT
![]()
Mag het OV ja?? :$quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat mag pas over 3 maanden.
[..]
Ehh ja.
Doe maar niets.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Ene keer is het teveel en dan weer niet, wanneer is het goed?
Als je een gradient wil doen, fine, maar dan moet je het zo gaan doen dat het zit tussen verschillende kleuren, van bijvoorbeeld #3E3E3E naar #F0F0F0, en niet van #FFFFFF naar #000000. Dat is te veel in een keer.quote:
Mensen die niet eerst 10 min. naar de OP staren.quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef JApieman het volgende:
Wat maakt de OP nou uit die lees je toch nooit meer na de eerste keer.
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Is ook echt nooit goed. Het is maar een fucking OP, jezus op een ezel, stel je niet zo aan man.
Vandaar die ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Iedereen vind hem nu mooi
Sorry dan doe ik het fout.quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die niet eerst 10 min. naar de OP staren.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tegen iedereen die moeilijk loopt te doen
quote:
gelukkig want bijna paniek enso. :$quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ok ik blijf jou wel altijd stalken enzo wees niet bang :$
Dan pak je de lapo en verander je het weer terug.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Weetje hoe frustrerend het is als je hard aan iets hebt gewerkt en dan zegt iedereen zo van "mêh" en flikkert je werk dan ineens weg. tfoe.
Nee want dan krijg je ook weer zoveel gezeik met alles en iedereen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan pak je de lapo en verander je het weer terug.
Dat kan ik wel begrijpen, maar dat weet je van tevoren hequote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Weetje hoe frustrerend het is als je hard aan iets hebt gewerkt en dan zegt iedereen zo van "mêh" en flikkert je werk dan ineens weg. tfoe.
Er is mij anders niks verteld.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen, maar dat weet je van tevoren he
Ja dat weet ikquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Ik voel je pijn hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
zeker sucukaltijdnr1quote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook een superdebiel wachtwoord voor jullie mail?
Jullie zouden kapothard lachen als je de mijne zou weten
Ik voel dat al 2,5 jaar lang iedere dag.quote:
Dat bedoel ik ook niet. Het staat al bij voorbaat vast dat alles wat je hier doet, verspilde moeite is. Wat je nu in de OP zet, wordt er over bijvoorbeeld 2 maanden toch weer uit geflikkerd.quote:
Ik ben tenminste niet zo egoïstisch en ik draag ook mijn steentje bij aan de maatschappij.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daarom gewoon voor niemand moeite doen, ook geen teleurstellingen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo egoïstisch en ik draag ook mijn steentje bij aan de maatschappij.
En ook geen mensen die nog moeite in jou willen steken. Dat krijg je dan ook.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMDAT ARABISCH EVIL ISquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TAZZ WAAROM PAKT DE ONDERTITEL GEEN ARABISCHE LETTERS. :S
Dit, luiheid heerst.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee maar je steekt je eigen moeite dan in jezelf en dan heft het elkaar op.quote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ook geen mensen die nog moeite in jou willen steken. Dat krijg je dan ook.
Daarom een huisje bouwen in een berg in Finland waar geen haan komt dan hoef je echt met niemand rekening te houdenquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ook geen mensen die nog moeite in jou willen steken. Dat krijg je dan ook.
OOK maar dat klinkt minder discriminerendquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En omdat dit een Nederlandse site is.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En omdat dit een Nederlandse site is.
Trollmuch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee maar je steekt je eigen moeite dan in jezelf en dan heft het elkaar op.
Lekker eenzaam liggen lijden op een berg. Nou, mij niet gezien in ieder gevalquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daarom een huisje bouwen in een berg in Finland waar geen haan komt dan hoef je echt met niemand rekening te houden
Kloptquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
OOK maar dat klinkt minder discriminerend
en ze geen moeite voor jou alleen gaan doen weet jequote:
ik geloof je direct. je had seks gehad met mono toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik doe moeite voor iedereen hoorecht
Ik doe kapotveel moeite voor andere mensen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en ze geen moeite voor jou alleen gaan doen weet je
jij doet ook nooit wat voor anderen dus vandaar
nee dat wist ik al langquote:Op zondag 20 november 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHAHHAHA SIGN PAKT WEL arabische letters u mad
Marokkaanse kipquote:Op zondag 20 november 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHAHHAHA SIGN PAKT WEL arabische letters u mad
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik doe kapotveel moeite voor andere mensen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ook, en dat wordt meteen weggeflikkert. Ik zou ophouden met moeite doen, je krijgt toch altijd weer mongolen die de zooi verneuken.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik doe moeite voor iedereen hoorecht
Ja dat zegt hijquote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geloof je direct. je had seks gehad met mono toch?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik doe kapotveel moeite voor andere mensen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen
quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
He, ik ben Spouwer en ik faal in sarcasme herkennen.
k ga door ik heb doorzettingsvermogen en ik wil iedereen gelukkig makenquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook, en dat wordt meteen weggeflikkert. Ik zou ophouden met moeite doen, je krijgt toch altijd weer mongolen die de zooi verneuken.
hey ik ben soepkip en ik heb fktwkgs aandacht gegeven. ook negatieve aandacht is aandachtquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
He, ik ben FkTw en ik faal in sarcasme herkennen.
Ik had het ook totdat IEMAND WEER BEDACHT DAT HET BETER KON.quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
k ga door ik heb doorzettingsvermogen en ik wil iedereen gelukkig maken
wie was datquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had het ook totdat IEMAND WEER BEDACHT DAT HET BETER KON.
De persoon die ik quotte.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
soepkip is veel sneller getypt dan marokkaansekip trouwens
Kan dat niet meer anoniemquote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Oerbeer het volgende:
Wel 1 ding.
"Niet de op veranderen met debiele bedoelingen"
Kan ook:
"Niet onnodig de OP veranderen"
En dat over die TR's kan eigenlijk weg, want dat kan niet meer anoniem.
hmmm kequote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Oerbeer het volgende:
Wel 1 ding.
"Niet de op veranderen met debiele bedoelingen"
Kan ook:
"Niet onnodig de OP veranderen"
Nicequote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Oerbeer het volgende:
aaahwwwquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb patat maar geen majo en ook geen mosterd om majo te maken
Bij mij kwam er gebraden kip uitquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. een lekkere marokkaanse kip zelfs. translate.google.com
MOOI ik weet nu dat je op jezelf woont. Je bent dus iig 18+.quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb patat maar geen majo en ook geen mosterd om majo te maken
Ah, gebraden Mocro kip. Inderdaad lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. een lekkere marokkaanse kip zelfs. translate.google.com
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
MOOI ik weet nu dat je op jezelf woont. Je bent dus iig 18+.
Hoezo dat? Vanwege gebrek aan mayo?quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb de bovenverdieping voor mijzelf. eigen keukentje enzo. aight.quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UDOWU De officiële UDOWU site! Je nieuwe thuisplek als autist. Alleen voor de echte hardcore UDOWUers!
UDOWU Chrome app De officiële UDOWU Chrome app! Binnen een seconde in het nieuwste UDOWU topic!![]()
waarom krijg ik Geil niet naar het arabisch vertaald? als ik het terugvertaal komt er steeds iets van cornea uit.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Niet baggeren.
• Niet kutklonen.
• Niet verzieken.
• Geen fipo-hunt.
• Geen sepo-hunt
• Geen tripo-hunt.
• Typ Nederlands.
• TC is toegestaan.
• Niet de OP veranderen met debiele bedoelingen.
• Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
[ afbeelding ]Sorry niet zo mooi. ik ben gewoon eerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UDOWU De officiële UDOWU site! Je nieuwe thuisplek als autist. Alleen voor de echte hardcore UDOWUers!
UDOWU Chrome app De officiële UDOWU Chrome app! Binnen een seconde in het nieuwste UDOWU topic!
[ afbeelding ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ik zie het liever zoals het nu is.quote:
Dit is een groots onderzoek. Langzaamaan kom ik overal achter. Dit onderzoek is niet voor onschuldige jongentjes als jij bedoeld.quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Vanwege gebrek aan mayo?
Onderbouwd kritiek, daar heb ik iets aan. Hier heb ik niets aan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Sorry niet zo mooi. ik ben gewoon eerlijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Dit is een groots onderzoek. Langzaamaan kom ik overal achter. Dit onderzoek is niet voor onschuldige jongentjes als jij bedoeld.
Je maakt een speciale banner voor 2 zinnen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onderbouwd kritiek, daar heb ik iets aan. Hier heb ik niets aan.
En wat probeer je daarmee te bereiken dan? Lijkt me echt zo nutteloosquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Dit is een groots onderzoek. Langzaamaan kom ik overal achter. Dit onderzoek is niet voor onschuldige jongentjes als jij bedoeld.
Mijn m&o leraar heeft er 4 weken over gedaan voor een s.o. cijferquote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wacht al 2 weken op mijn economiecijfer tering zeg.
dankjequote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind die van Pam dat bovenste plaatje met udowu erin gwn bomb
En wat had jequote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Mijn m&o leraar heeft er 4 weken over gedaan voor een s.o. cijfer
صورة مثيرةquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind die van Pam dat bovenste plaatje met udowu erin gwn bomb
m&o had ik ook echt een teringvak tfoe.quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
6Ik heb m&o dus veranderd naar natuurkunde
Omg kun je niet tegen een grap ofzo goshquote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat probeer je daarmee te bereiken dan? Lijkt me echt zo nutteloos
zegt hij nou spannende afbeelding?quote:
Meh, ik genruik andere kleuren op FOK! waardoor ze goed staan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je maakt een speciale banner voor 2 zinnen.
De banner is dan grote dan de tekst er onder. Daardoor valt alles weg en zie je alleen de banners nog maar.
De banners zijn fel en ze vloeken. Ik vind dat niet mooi.
Het kleurenpalet is niet echt bepaald....fijn. En de tekeningen zijn kinderachtig.
Blijkbaar welquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zegt hij nou spannende afbeelding?
volgens google translate wel. maar mk kan blijkbaar echt arabisch lezenquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zegt hij nou spannende afbeelding?
Ja dat snap ik aan een kant ook wel.quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh, ik genruik andere kleuren op FOK! waardoor ze goed staan.![]()
Maar ik vind het niet kunnen dat je alle plaatjes eruit flikkert, daar hebben FOK!kers hun best op gedaan. Die moet je erin laten.
Bij mij lag het voornamelijk aan mijn leraar. Hij heeft smetvrees, mag geen enkel Marokkaan terwijl hij zelf Surinaams is, noemt telefoons 'allochtoonapparaten', je mag niet voor hem zitten, weigert onze namen te kennen en is zo fucking de-motiverend dat de helft van de klas, inc. ik, naar natuurkunde zijn overgstapt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
m&o had ik ook echt een teringvak tfoe.
Jawel, maar ik reageer gewoon serieus op je post, want je doet dat wel vaker. Ik vroeg het me gewoon af, hoorquote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef coban het volgende:
[..]
Omg kun je niet tegen een grap ofzo gosh
ik studeer arabisch jonge.quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens google translate wel. maar mk kan blijkbaar echt arabisch lezen
ben jij marokkaansquote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Bij mij lag het voornamelijk aan mijn leraar. Hij heeft smetvrees, mag geen enkel Marokkaan terwijl hij zelf Surinaams is, noemt telefoons 'allochtoonapparaten', je mag niet voor hem zitten, weigert onze namen te kennen en is zo fucking de-motiverend dat de helft van de klas, inc. ik, naar natuurkunde zijn overgstapt.
Tering zeg.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Bij mij lag het voornamelijk aan mijn leraar. Hij heeft smetvrees, mag geen enkel Marokkaan terwijl hij zelf Surinaams is, noemt telefoons 'allochtoonapparaten', je mag niet voor hem zitten, weigert onze namen te kennen en is zo fucking de-motiverend dat de helft van de klas, inc. ik, naar natuurkunde zijn overgstapt.
Vloeiend ja?quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Ik kan ook Arabisch lezen.
Alleen begrijp ik het niet echt
Ze horen bij UDOWUquote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dat snap ik aan een kant ook wel.
Maar ze zijn niet meer up to date, tijden veranderen?
Ik kan ze wel met een linkje er nog in zetten?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben jij marokkaans
ff mijn handen wassen ben zo terug
hij is sarcastischquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]Sorry hoor, moet ik dat in m'n sign ofzo zetten
nou wat aardig aangeboden. graagquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef SpaceMouse het volgende:
Ja nja hij doet zo geheimzinnig. Volgens mij is het een bekende nederlander, watik tot nu toe uit mijn onderzoek heb kunnen halen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, maar ik reageer gewoon serieus op je post, want je doet dat wel vaker. Ik vroeg het me gewoon af, hoor
quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik bn zoooo blij dat het maandag is lkkr weer naar school
Zo de plaatjes staat er weer inquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik bn zoooo blij dat het maandag is lkkr weer naar school
BEN JE MOCROOOOquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef SpaceMouse het volgende:
Nee want ik vind het ook leuk om naar school te gaan, mijn vrienden te zien en tijdens nuttige lessen iets te lerenquote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ben ik raar dat ik school leuk vind? :$
Boeiend toch niet? Jij laat ook niks los over jezelf.quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja hij doet zo geheimzinnig. Volgens mij is het een bekende nederlander, watik tot nu toe uit mijn onderzoek heb kunnen halen.
Je bent die van aight1 vergeten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo de plaatjes staat er weer in
die van JB niet de typfouten waren te ergen hij was er pas sinds vanmiddag
box voor die leventje.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want ik vind het ook leuk om naar school te gaan, mijn vrienden te zien en tijdens nuttige lessen iets te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |