En ook geen mensen die nog moeite in jou willen steken. Dat krijg je dan ook.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daarom gewoon voor niemand moeite doen, ook geen teleurstellingen.
OMDAT ARABISCH EVIL ISquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TAZZ WAAROM PAKT DE ONDERTITEL GEEN ARABISCHE LETTERS. :S
Dit, luiheid heerst.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee maar je steekt je eigen moeite dan in jezelf en dan heft het elkaar op.quote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ook geen mensen die nog moeite in jou willen steken. Dat krijg je dan ook.
Daarom een huisje bouwen in een berg in Finland waar geen haan komt dan hoef je echt met niemand rekening te houdenquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ook geen mensen die nog moeite in jou willen steken. Dat krijg je dan ook.
OOK maar dat klinkt minder discriminerendquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En omdat dit een Nederlandse site is.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En omdat dit een Nederlandse site is.
Trollmuch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee maar je steekt je eigen moeite dan in jezelf en dan heft het elkaar op.
Lekker eenzaam liggen lijden op een berg. Nou, mij niet gezien in ieder gevalquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daarom een huisje bouwen in een berg in Finland waar geen haan komt dan hoef je echt met niemand rekening te houden
Kloptquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
OOK maar dat klinkt minder discriminerend
en ze geen moeite voor jou alleen gaan doen weet jequote:
ik geloof je direct. je had seks gehad met mono toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik doe moeite voor iedereen hoorecht
Ik doe kapotveel moeite voor andere mensen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en ze geen moeite voor jou alleen gaan doen weet je
jij doet ook nooit wat voor anderen dus vandaar
nee dat wist ik al langquote:Op zondag 20 november 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHAHHAHA SIGN PAKT WEL arabische letters u mad
Marokkaanse kipquote:Op zondag 20 november 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHAHHAHA SIGN PAKT WEL arabische letters u mad
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik doe kapotveel moeite voor andere mensen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ook, en dat wordt meteen weggeflikkert. Ik zou ophouden met moeite doen, je krijgt toch altijd weer mongolen die de zooi verneuken.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik doe moeite voor iedereen hoorecht
Ja dat zegt hijquote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geloof je direct. je had seks gehad met mono toch?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik doe kapotveel moeite voor andere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |