Heb je het nou tegen mij?quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Is ook echt nooit goed. Het is maar een fucking OP, jezus op een ezel, stel je niet zo aan man.
Vandaar die ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Iedereen vind hem nu mooi
Sorry dan doe ik het fout.quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die niet eerst 10 min. naar de OP staren.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tegen iedereen die moeilijk loopt te doen
quote:
gelukkig want bijna paniek enso. :$quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ok ik blijf jou wel altijd stalken enzo wees niet bang :$
Dan pak je de lapo en verander je het weer terug.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Weetje hoe frustrerend het is als je hard aan iets hebt gewerkt en dan zegt iedereen zo van "mêh" en flikkert je werk dan ineens weg. tfoe.
Nee want dan krijg je ook weer zoveel gezeik met alles en iedereen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan pak je de lapo en verander je het weer terug.
Dat kan ik wel begrijpen, maar dat weet je van tevoren hequote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Weetje hoe frustrerend het is als je hard aan iets hebt gewerkt en dan zegt iedereen zo van "mêh" en flikkert je werk dan ineens weg. tfoe.
Er is mij anders niks verteld.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen, maar dat weet je van tevoren he
Ja dat weet ikquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Ik voel je pijn hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
zeker sucukaltijdnr1quote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook een superdebiel wachtwoord voor jullie mail?
Jullie zouden kapothard lachen als je de mijne zou weten
Ik voel dat al 2,5 jaar lang iedere dag.quote:
Dat bedoel ik ook niet. Het staat al bij voorbaat vast dat alles wat je hier doet, verspilde moeite is. Wat je nu in de OP zet, wordt er over bijvoorbeeld 2 maanden toch weer uit geflikkerd.quote:
Ik ben tenminste niet zo egoïstisch en ik draag ook mijn steentje bij aan de maatschappij.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daarom gewoon voor niemand moeite doen, ook geen teleurstellingen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo egoïstisch en ik draag ook mijn steentje bij aan de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |