Wist dit niet sorryquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dm.fok.nl zo mis je nooit mijn stalkdm's
Ja dat mag pas over 3 maanden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik 18 dus ikzelf.
Ehh ja.quote:
DM ze maar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Iedereen is over z'n ontwenningsverschijnselen heen ?
Ik heb nog wel wat nummers van psychologen enzo eventueel
Ik heb mn pilletjes al gehad, dus de echte klap komt morgenochtend pasquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Iedereen is over z'n ontwenningsverschijnselen heen ?
Ik heb nog wel wat nummers van psychologen enzo eventueel
ok safi me3lish.quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Wist dit niet sorryZEG MAAKT NIET UIT
![]()
Mag het OV ja?? :$quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat mag pas over 3 maanden.
[..]
Ehh ja.
Doe maar niets.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Ene keer is het teveel en dan weer niet, wanneer is het goed?
Als je een gradient wil doen, fine, maar dan moet je het zo gaan doen dat het zit tussen verschillende kleuren, van bijvoorbeeld #3E3E3E naar #F0F0F0, en niet van #FFFFFF naar #000000. Dat is te veel in een keer.quote:
Mensen die niet eerst 10 min. naar de OP staren.quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef JApieman het volgende:
Wat maakt de OP nou uit die lees je toch nooit meer na de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |