SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet die qoute van Dalando nog
Met dank aan The_Terminator voor het lijstje!
Natuurlijk gebruik je Google Chrome!
Download dan nu de Chrome app!
Bij problemen contact opnemen met Dalando[ Ode aan Udowu ]quote:We hebben een website!
Zit je vaak in udowu? En gaat de sc wat te snel? Ga dan naar udowu.nl! Typ een berichtje, maak plezier, ga lekker naar je thuisplek als autist!
Domein & Email door Intronic - Website gescript door Dalando en BBQSausage. Probleem gevonden? PM een van hun.
[ Ode aan Udowu ]
[ Bericht 6% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 20-11-2011 21:31:14 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ik ben opnieuw begonnen en hij heeft geen familie.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Had je niet meer mensen uit kunnen nodigen of heb je niet zo veel Skyrim-vrienden?
Nee dit is nu de nieuwequote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
Gaan we nou iedere keer de OP veranderen?
2? ik had lapoquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef coban het volgende:
Heb je serieus al die tekeningen en vooral die van aight uit de OP gedonderd?
Dat moet je uitzoeken met de makers van de website zo verkopen ze diequote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef smegmanus het volgende:
Is dat "een veilige thuishaven voor autisten" echt nodig?
Nee. Wij zijn allemaal zeer sociale, actieve jongeren met een missie.quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef smegmanus het volgende:
Is dat "een veilige thuishaven voor autisten" echt nodig?
Ik doe die van aigt er zo wel bij.quote:
ja hierquote:Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Fuck kan apple draadje niet vinden heeft iemand voor me
onwijs coole kids met topconditie, startlancering rocketpower!!!quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn allemaal zeer sociale, actieve jongeren met een missie.
Ik vind hem mooi. Mensen die haten zijn gewoon djellusquote:Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja wat is dit nou?
Net toen ik hem poste in het vorige topic was over algemeen wel van mooi etc...
en nu ineens haat.
Gewoon pakken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dillema. Ontzettende dorst, maar geen zin om op te staan wat te drinken te halen.
Kom brengenquote:
Schreeuwen naar je vrouw dat je bier wilt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dillema. Ontzettende dorst, maar geen zin om op te staan wat te drinken te halen.
dat zal het zijn. Ik verwerk nu het plaatje van Aight ook in iets dus komt goed okquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi. Mensen die haten zijn gewoon djellus
Wtf.quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef coban het volgende:
HAHAHAHHAHAHA VROUW WERD MISHANDELD DOOR HAAR MAN IN SERIE ECHT BOEM MET VUIST IK GING LACHEN
Na al m'n complimentjes mag mijn naam er wel tussen toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat zal het zijn. Ik verwerk nu het plaatje van Aight ook in iets dus komt goed ok
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de hatersquote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Na al m'n complimentjes mag mijn naam er wel tussen toch?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de haters
quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de haters
quote:
Goedzoquote:
Er mankeert niets aan de OP, ik vind hem nu eindelijk eens geordend en mooiquote:
Mooi.quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Goedzo
wat vind jij van de op?
Nee ik ouwehoer maar wat ...quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er mankeert niets aan de OP, ik vind hem nu eindelijk eens geordend en mooi
Ik vind het alleen jammer dat jij zo nodig in de OP moet en daar trots op bent, en dat dat Pam haar idee is van terugpakken.
Baarmoeder van iemand lenen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
Omgggstel je voor je wilt heeeel graag kinderen maar dan blijkt opeens dat je geen kinderen kunt krijgen
Dan adopteer je denk ik hequote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
Omgggstel je voor je wilt heeeel graag kinderen maar dan blijkt opeens dat je geen kinderen kunt krijgen
Ik vind hem serieus echt mooi. Vooral goudenregels gedeelte, je UDOWU kop en de verwijzing naar de site.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik ouwehoer maar wat ...
Maar wees da seriues ik vraag ook de hele tijd naar serieuze input. ik roep de hele tijd dat het van ons samen is. Ik begin alleen met een idee en vraag om input.
Ik kreeg alleen maar reacties waar ik niks mee kon. En als ik dan even ga trollen enzo krijg ik ineens wel serieuze reacties.
Ik bedoel dit echt serieus en goed.
En wat vinden jullie er nou van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |