dat zal het zijn. Ik verwerk nu het plaatje van Aight ook in iets dus komt goed okquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi. Mensen die haten zijn gewoon djellus
Wtf.quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef coban het volgende:
HAHAHAHHAHAHA VROUW WERD MISHANDELD DOOR HAAR MAN IN SERIE ECHT BOEM MET VUIST IK GING LACHEN
Na al m'n complimentjes mag mijn naam er wel tussen toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat zal het zijn. Ik verwerk nu het plaatje van Aight ook in iets dus komt goed ok
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de hatersquote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Na al m'n complimentjes mag mijn naam er wel tussen toch?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de haters
quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hum ja schijt ik plant je er tussen. Dat krijgen de haters
quote:
Goedzoquote:
Er mankeert niets aan de OP, ik vind hem nu eindelijk eens geordend en mooiquote:
Mooi.quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Goedzo
wat vind jij van de op?
Nee ik ouwehoer maar wat ...quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er mankeert niets aan de OP, ik vind hem nu eindelijk eens geordend en mooi
Ik vind het alleen jammer dat jij zo nodig in de OP moet en daar trots op bent, en dat dat Pam haar idee is van terugpakken.
Baarmoeder van iemand lenen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
Omgggstel je voor je wilt heeeel graag kinderen maar dan blijkt opeens dat je geen kinderen kunt krijgen
Dan adopteer je denk ik hequote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
Omgggstel je voor je wilt heeeel graag kinderen maar dan blijkt opeens dat je geen kinderen kunt krijgen
Ik vind hem serieus echt mooi. Vooral goudenregels gedeelte, je UDOWU kop en de verwijzing naar de site.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik ouwehoer maar wat ...
Maar wees da seriues ik vraag ook de hele tijd naar serieuze input. ik roep de hele tijd dat het van ons samen is. Ik begin alleen met een idee en vraag om input.
Ik kreeg alleen maar reacties waar ik niks mee kon. En als ik dan even ga trollen enzo krijg ik ineens wel serieuze reacties.
Ik bedoel dit echt serieus en goed.
En wat vinden jullie er nou van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |