Onderbouwd kritiek, daar heb ik iets aan. Hier heb ik niets aan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Sorry niet zo mooi. ik ben gewoon eerlijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Dit is een groots onderzoek. Langzaamaan kom ik overal achter. Dit onderzoek is niet voor onschuldige jongentjes als jij bedoeld.
Je maakt een speciale banner voor 2 zinnen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onderbouwd kritiek, daar heb ik iets aan. Hier heb ik niets aan.
En wat probeer je daarmee te bereiken dan? Lijkt me echt zo nutteloosquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Dit is een groots onderzoek. Langzaamaan kom ik overal achter. Dit onderzoek is niet voor onschuldige jongentjes als jij bedoeld.
Mijn m&o leraar heeft er 4 weken over gedaan voor een s.o. cijferquote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wacht al 2 weken op mijn economiecijfer tering zeg.
dankjequote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind die van Pam dat bovenste plaatje met udowu erin gwn bomb
En wat had jequote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Mijn m&o leraar heeft er 4 weken over gedaan voor een s.o. cijfer
صورة مثيرةquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind die van Pam dat bovenste plaatje met udowu erin gwn bomb
m&o had ik ook echt een teringvak tfoe.quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
6Ik heb m&o dus veranderd naar natuurkunde
Omg kun je niet tegen een grap ofzo goshquote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat probeer je daarmee te bereiken dan? Lijkt me echt zo nutteloos
zegt hij nou spannende afbeelding?quote:
Meh, ik genruik andere kleuren op FOK! waardoor ze goed staan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je maakt een speciale banner voor 2 zinnen.
De banner is dan grote dan de tekst er onder. Daardoor valt alles weg en zie je alleen de banners nog maar.
De banners zijn fel en ze vloeken. Ik vind dat niet mooi.
Het kleurenpalet is niet echt bepaald....fijn. En de tekeningen zijn kinderachtig.
Blijkbaar welquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zegt hij nou spannende afbeelding?
volgens google translate wel. maar mk kan blijkbaar echt arabisch lezenquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zegt hij nou spannende afbeelding?
Ja dat snap ik aan een kant ook wel.quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh, ik genruik andere kleuren op FOK! waardoor ze goed staan.![]()
Maar ik vind het niet kunnen dat je alle plaatjes eruit flikkert, daar hebben FOK!kers hun best op gedaan. Die moet je erin laten.
Bij mij lag het voornamelijk aan mijn leraar. Hij heeft smetvrees, mag geen enkel Marokkaan terwijl hij zelf Surinaams is, noemt telefoons 'allochtoonapparaten', je mag niet voor hem zitten, weigert onze namen te kennen en is zo fucking de-motiverend dat de helft van de klas, inc. ik, naar natuurkunde zijn overgstapt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
m&o had ik ook echt een teringvak tfoe.
Jawel, maar ik reageer gewoon serieus op je post, want je doet dat wel vaker. Ik vroeg het me gewoon af, hoorquote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef coban het volgende:
[..]
Omg kun je niet tegen een grap ofzo gosh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |