hmmm kequote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Oerbeer het volgende:
Wel 1 ding.
"Niet de op veranderen met debiele bedoelingen"
Kan ook:
"Niet onnodig de OP veranderen"
En dat over die TR's kan eigenlijk weg, want dat kan niet meer anoniem.
Nicequote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Oerbeer het volgende:
En dat over die TR's kan eigenlijk weg, want dat kan niet meer anoniem.
aaahwwwquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb patat maar geen majo en ook geen mosterd om majo te maken
Bij mij kwam er gebraden kip uitquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. een lekkere marokkaanse kip zelfs. translate.google.com
MOOI ik weet nu dat je op jezelf woont. Je bent dus iig 18+.quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb patat maar geen majo en ook geen mosterd om majo te maken
Ah, gebraden Mocro kip. Inderdaad lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. een lekkere marokkaanse kip zelfs. translate.google.com
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
MOOI ik weet nu dat je op jezelf woont. Je bent dus iig 18+.
Hoezo dat? Vanwege gebrek aan mayo?quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb de bovenverdieping voor mijzelf. eigen keukentje enzo. aight.quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UDOWU De officiële UDOWU site! Je nieuwe thuisplek als autist. Alleen voor de echte hardcore UDOWUers!
UDOWU Chrome app De officiële UDOWU Chrome app! Binnen een seconde in het nieuwste UDOWU topic!![]()
waarom krijg ik Geil niet naar het arabisch vertaald? als ik het terugvertaal komt er steeds iets van cornea uit.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Niet baggeren.
• Niet kutklonen.
• Niet verzieken.
• Geen fipo-hunt.
• Geen sepo-hunt
• Geen tripo-hunt.
• Typ Nederlands.
• TC is toegestaan.
• Niet de OP veranderen met debiele bedoelingen.
• Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
[ afbeelding ]Sorry niet zo mooi. ik ben gewoon eerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UDOWU De officiële UDOWU site! Je nieuwe thuisplek als autist. Alleen voor de echte hardcore UDOWUers!
UDOWU Chrome app De officiële UDOWU Chrome app! Binnen een seconde in het nieuwste UDOWU topic!
[ afbeelding ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ik zie het liever zoals het nu is.quote:
Dit is een groots onderzoek. Langzaamaan kom ik overal achter. Dit onderzoek is niet voor onschuldige jongentjes als jij bedoeld.quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Vanwege gebrek aan mayo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |