Blijkbaar welquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zegt hij nou spannende afbeelding?
volgens google translate wel. maar mk kan blijkbaar echt arabisch lezenquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zegt hij nou spannende afbeelding?
Ja dat snap ik aan een kant ook wel.quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh, ik genruik andere kleuren op FOK! waardoor ze goed staan.![]()
Maar ik vind het niet kunnen dat je alle plaatjes eruit flikkert, daar hebben FOK!kers hun best op gedaan. Die moet je erin laten.
Bij mij lag het voornamelijk aan mijn leraar. Hij heeft smetvrees, mag geen enkel Marokkaan terwijl hij zelf Surinaams is, noemt telefoons 'allochtoonapparaten', je mag niet voor hem zitten, weigert onze namen te kennen en is zo fucking de-motiverend dat de helft van de klas, inc. ik, naar natuurkunde zijn overgstapt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
m&o had ik ook echt een teringvak tfoe.
Jawel, maar ik reageer gewoon serieus op je post, want je doet dat wel vaker. Ik vroeg het me gewoon af, hoorquote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef coban het volgende:
[..]
Omg kun je niet tegen een grap ofzo gosh
ik studeer arabisch jonge.quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens google translate wel. maar mk kan blijkbaar echt arabisch lezen
ben jij marokkaansquote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Bij mij lag het voornamelijk aan mijn leraar. Hij heeft smetvrees, mag geen enkel Marokkaan terwijl hij zelf Surinaams is, noemt telefoons 'allochtoonapparaten', je mag niet voor hem zitten, weigert onze namen te kennen en is zo fucking de-motiverend dat de helft van de klas, inc. ik, naar natuurkunde zijn overgstapt.
Tering zeg.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Bij mij lag het voornamelijk aan mijn leraar. Hij heeft smetvrees, mag geen enkel Marokkaan terwijl hij zelf Surinaams is, noemt telefoons 'allochtoonapparaten', je mag niet voor hem zitten, weigert onze namen te kennen en is zo fucking de-motiverend dat de helft van de klas, inc. ik, naar natuurkunde zijn overgstapt.
Vloeiend ja?quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Ik kan ook Arabisch lezen.
Alleen begrijp ik het niet echt
Ze horen bij UDOWUquote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dat snap ik aan een kant ook wel.
Maar ze zijn niet meer up to date, tijden veranderen?
Ik kan ze wel met een linkje er nog in zetten?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben jij marokkaans
ff mijn handen wassen ben zo terug
hij is sarcastischquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]Sorry hoor, moet ik dat in m'n sign ofzo zetten
nou wat aardig aangeboden. graagquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef SpaceMouse het volgende:
Ja nja hij doet zo geheimzinnig. Volgens mij is het een bekende nederlander, watik tot nu toe uit mijn onderzoek heb kunnen halen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, maar ik reageer gewoon serieus op je post, want je doet dat wel vaker. Ik vroeg het me gewoon af, hoor
quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik bn zoooo blij dat het maandag is lkkr weer naar school
Zo de plaatjes staat er weer inquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik bn zoooo blij dat het maandag is lkkr weer naar school
BEN JE MOCROOOOquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef SpaceMouse het volgende:
Nee want ik vind het ook leuk om naar school te gaan, mijn vrienden te zien en tijdens nuttige lessen iets te lerenquote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ben ik raar dat ik school leuk vind? :$
Boeiend toch niet? Jij laat ook niks los over jezelf.quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja hij doet zo geheimzinnig. Volgens mij is het een bekende nederlander, watik tot nu toe uit mijn onderzoek heb kunnen halen.
Je bent die van aight1 vergeten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo de plaatjes staat er weer in
die van JB niet de typfouten waren te ergen hij was er pas sinds vanmiddag
box voor die leventje.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want ik vind het ook leuk om naar school te gaan, mijn vrienden te zien en tijdens nuttige lessen iets te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |