Dankjewelquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus echt mooi. Vooral goudenregels gedeelte, je UDOWU kop en de verwijzing naar de site.
Edit: Ik zou niet zo snel verbeterpunten weten.
Er zijn tegenwoordig heul veul methodes om alsnog kinderen te krijgen. Dus maakt niet uit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef coban het volgende:
Omgggstel je voor je wilt heeeel graag kinderen maar dan blijkt opeens dat je geen kinderen kunt krijgen
quote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus echt mooi. Vooral goudenregels gedeelte, je UDOWU kop en de verwijzing naar de site.
Edit: Ik zou niet zo snel verbeterpunten weten.
quote:
Ja ontvoeren enzo is ook behoorlijk een rage aan het wordenquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig heul veul methodes om alsnog kinderen te krijgen. Dus maakt niet uit.
Ik had iets anders in gedachte, maar dat kan ookquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ontvoeren enzo is ook behoorlijk een rage aan het worden
Dat ga ik doenquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ontvoeren enzo is ook behoorlijk een rage aan het worden
Ik word binnenkort ontvoerd.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik doenElke keer als ik een schattig kinderkopje zie, neem ik hem/haar mee. En dan dump ik die ik al heb
quote:
Oh ja is op tv enzo toch ?quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachte, maar dat kan ook
Whahahahquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik doenElke keer als ik een schattig kinderkopje zie, neem ik hem/haar mee. En dan dump ik die ik al heb
Edit kut ik heb nog maar 8 posts over tot vanavond 0.00
quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Oh ja is op tv enzo toch ?
[..]
Whahahah
Niet echt heel mooi.quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze banners?
Oh, weet niet. Maar je hebt nog IVF en donorsperma en donorbaarmoeder en zulksquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Oh ja is op tv enzo toch ?
oh ik kijk vrijwillige likeabossquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, ik zit bij m'n ouders, dus ik ben half verplicht
Inderdaad de OP moet kort & krachtig zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
Beter dan die van mij, maar die nemen dan nogsteeds veel ruimte op in de OP.
Ben ik weer.
Ik vind die kleuren gewoon niet zoquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze banners?
haten op mn paint neger watquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef SpaceMouse het volgende:
Dat oranje is een beetje lelijk en plaatjes een beetje kinderachtig. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |