Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat zou ik eraan kunnen veranderen?
Dus kleiner zou beter zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.
Kort&krachtig is mooi.
Ohja spermadonor is een user moet ze maar ffe bij hem aankloppenquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, weet niet. Maar je hebt nog IVF en donorsperma en donorbaarmoeder en zulks
srry ben ik meegestoptquote:
srryquote:
quote:
Ik gooi wel een verhaaltje op facebook, mag je F5enquote:
yeaahquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Donkergrijs ofzo. Jwz classy
uit de huidige op ? gewoon een linkje naar udowu ?quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.
Kort&krachtig is mooi.
Wat vind je van de op zoals hij nu is?quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dan wel misselijkmakend groen nineties achtigquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Felgroen met gele en paarse strepen. Like a boss
quote:
Lijkt mij nogal saai en voorspelbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan, maar ik weet niet wat de rest vindt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
uit de huidige op ? gewoon een linkje naar udowu ?
voorspelbaar doch krachtigquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij nogal saai en voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |