Ik word binnenkort ontvoerd.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik doenElke keer als ik een schattig kinderkopje zie, neem ik hem/haar mee. En dan dump ik die ik al heb
quote:
Oh ja is op tv enzo toch ?quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachte, maar dat kan ook
Whahahahquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik doenElke keer als ik een schattig kinderkopje zie, neem ik hem/haar mee. En dan dump ik die ik al heb
Edit kut ik heb nog maar 8 posts over tot vanavond 0.00
quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Oh ja is op tv enzo toch ?
[..]
Whahahah
Niet echt heel mooi.quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze banners?
Oh, weet niet. Maar je hebt nog IVF en donorsperma en donorbaarmoeder en zulksquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Oh ja is op tv enzo toch ?
oh ik kijk vrijwillige likeabossquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, ik zit bij m'n ouders, dus ik ben half verplicht
Inderdaad de OP moet kort & krachtig zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
Beter dan die van mij, maar die nemen dan nogsteeds veel ruimte op in de OP.
Ben ik weer.
Ik vind die kleuren gewoon niet zoquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze banners?
haten op mn paint neger watquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef SpaceMouse het volgende:
Dat oranje is een beetje lelijk en plaatjes een beetje kinderachtig. Sorry
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat zou ik eraan kunnen veranderen?
Dus kleiner zou beter zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.
Kort&krachtig is mooi.
Ohja spermadonor is een user moet ze maar ffe bij hem aankloppenquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, weet niet. Maar je hebt nog IVF en donorsperma en donorbaarmoeder en zulks
srry ben ik meegestoptquote:
srryquote:
quote:
Ik gooi wel een verhaaltje op facebook, mag je F5enquote:
yeaahquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Donkergrijs ofzo. Jwz classy
uit de huidige op ? gewoon een linkje naar udowu ?quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind ze te groot voor in de OP en ik ben van mening dat dat UDOWU.nl stukje eigenlijk ook eruit moet.
Kort&krachtig is mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |