Wat vind je van de op zoals hij nu is?quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Donkergrijs ofzo. Jwz classy
Nee dan wel misselijkmakend groen nineties achtigquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Felgroen met gele en paarse strepen. Like a boss
quote:
Lijkt mij nogal saai en voorspelbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Donkergrijs ofzo. Jwz classy
Ja dat vind ik dan, maar ik weet niet wat de rest vindt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
uit de huidige op ? gewoon een linkje naar udowu ?
voorspelbaar doch krachtigquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij nogal saai en voorspelbaar.
Omg omg ik ga in de F5 houding zitten nu wacht.quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
srry ben ik meegestopt
[..]
srry
[..]
[..]
Ik gooi wel een verhaaltje op facebook, mag je F5en
I ammmmmmmmmquote:
Die ene printscreen van udowu.nl weghalenquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat vind je van de op zoals hij nu is?
En wat zou je er anders aan willen?
Ok donequote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I ammmmmmmmmIk heb 48 uur in de foetushouding gelegen
[..]
Die ene printscreen van udowu.nl weghalen
Waarom duurt het 2 dagen voordat je mij een dm terugstuurt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
MbroekWaroom had je ban ja khalbi
Ik wasecht blij net ik heb gehuild gejankt en sprong bijna voor trein hequote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I ammmmmmmmmIk heb 48 uur in de foetushouding gelegen
[..]
Die ene printscreen van udowu.nl weghalen
Ik FOK! Altijd mobiel en weet niet hoe je daar dm chektquote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom duurt het 2 dagen voordat je mij een dm terugstuurt.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wasecht blij net ik heb gehuild gejankt en sprong bijna voor trein he
dm.fok.nl zo mis je nooit mijn stalkdm'squote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik FOK! Altijd mobiel en weet niet hoe je daar dm chektWas wel erg leeg zonder jou in UDOWU
Dm.fok.nlquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik FOK! Altijd mobiel en weet niet hoe je daar dm chektWas wel erg leeg zonder jou in UDOWU
Wie heeft jou autorisatie gegeven om hem te stalken?quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]!
[..]
dm.fok.nl zo mis je nooit mijn stalkdm's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |